Hoequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:52 schreef BasEnAad het volgende:
irritand.._!
Hoe je eigen topic onmogelijk maakt door zo'n debiele spelfout!
Het is me wat.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:56 schreef dirkjo het volgende:
Hoe mensen in herhaling vallen vanwege een domme spelfout
Je bedoelt spelfoud?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:56 schreef dirkjo het volgende:
Dan moet ik opstaan en naar de kamer hiernaast lopen, sorry maar dat is me teveel werkquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:58 schreef Manuke het volgende:
Doe niet zo mieterig en stomp dat kutbroertje gewoon
Door te brengenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:57 schreef dirkjo het volgende:
Ik hoopte op steun om deze moeilijke tijd te doorbrengen
quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:52 schreef BasEnAad het volgende:
irritand.._!
Hoe je eigen topic onmogelijk maakt door zo'n debiele spelfout!
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:01 schreef o.us het volgende:
irritand
Jezus, log uit en maak maar een nieuw accountje aan, TS.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:56 schreef dirkjo het volgende:
Is irritant een persoonsvorm danquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:11 schreef S.Seagal het volgende:
Iedereen heeft het fout hier.
Het is irritan. De N zit niet in 't kofschip dus is met een D.
Je hebt helemaal gelijk.
Lieve schat, je zit op internet, je schrijft geen brief naar de margriet ofzo.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:57 schreef dirkjo het volgende:
Ik hoopte op steun om deze moeilijke tijd te doorbrengen
Het is een werkwoord dus dit is het rijtje.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:13 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Is irritant een persoonsvorm dan?
ik irritanquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:16 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Het is een werkwoord dus dit is het rijtje.
Ik irritan
Jij irritant
Hij/zij irritant
Wij irritanen
Jullie irritanen
U irritant
En het kan inderdaad als een persoonsvorm optreden.
Iets met een XBOX en een broertje. Weet ik veel.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:19 schreef De_Logica het volgende:
Irritand.
Hoeveel mensen hebben nu serieus de OP gelezen?Ik niet.
.
Geen idee waar het over gaat.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:19 schreef De_Logica het volgende:
Irritand.
Hoeveel mensen hebben nu serieus de OP gelezen?Ik niet.
.
quote:
sekerquote:
Lieve Monaquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:15 schreef timbob het volgende:
[..]
Lieve schat, je zit op internet, je schrijft geen brief naar de margriet ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:26 schreef dirkjo het volgende:
ben ik nu beroemd?Eerder beruchd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
idd een vlotjequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:26 schreef Anonymousz het volgende:
Zlotje?
je bent de W vergeten achter nau :quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:27 schreef BlixaBargeld het volgende:
Hey menzen pesd die jonge nau nied so.
Bedankt, je maakt me dag weer goedquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:27 schreef BlixaBargeld het volgende:
we pezten die jonge nied maar we plaachenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:27 schreef BlixaBargeld het volgende:
Blijf vooral origineelquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:32 schreef Zero17 het volgende:
Ik moet hier gepost hebben.
Oh en dit:
Irritand.
Als ik toch al bezig ben..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat had ik laatst ook, heb gelijk de tandarts gebeld, die kon het gelukkig fixenquote:
quote:
spellingquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:44 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Zo goed dat het de gemiddelde Fokker achteruit haalt op gebied van spellen
Ik wilde doenquote:
Mens-erger-je-nietquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:44 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Zo goed dat het de gemiddelde Fokker achteruit haalt op gebied van spellen
waarschijnlijk niet 10 voor taalquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:02 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Mens-erger-je-niet
Monopolie
WoW
Wat bedoeld je
Alles wat deze user zei.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:10 schreef timbob het volgende:
Bovendien verdien je een klap voor je harses omdat je ME in de bezittelijke vorm gebruik, en dat mag niet.
het is: mijn broertje, of: m'n broertje
plus:
irritand
plus:
Broertje die
quote:
Het hele topic zit onder.quote:Op zondag 25 oktober 2009 01:11 schreef Knorriepot het volgende:
Zelfs op deze pagina nog over de spelvout doorgaan..
Troost je, je wordt vast nog wel een keertje gebashed om je spelfouten, heus!quote:Op zondag 25 oktober 2009 01:31 schreef dirkjo het volgende:
Nee, mijn topic mag niet dichtgaan. Ik voel me eventjes trots op mijn faalheid
Oké, ik sta jou niet langer in de weg.quote:Op zondag 25 oktober 2009 01:31 schreef dirkjo het volgende:
Nee, mijn topic mag niet dichtgaan. Ik voel me eventjes trots op mijn faalheid
Zoiets had ik ook al bedacht, maar dit is leuk om op terug te kijken. Ik probeer heel serieus mijn klachten te vertellen en er worden 3 pagina's vol gezet met het woord irritandquote:Op zondag 25 oktober 2009 01:34 schreef Wazeggie het volgende:
[..]
Troost je, je wordt vast nog wel een keertje gebashed om je spelfouten, heus!
quote:Op zondag 25 oktober 2009 01:34 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Oké, ik sta jou niet langer in de weg.
HIJ ZEI HET WEER OMG!!!EINZZWEIquote:Op zondag 25 oktober 2009 01:35 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Zoiets had ik ook al bedacht, maar dit is leuk om op terug te kijken. Ik probeer heel serieus mijn klachten te vertellen en er worden 3 pagina's vol gezet met het woord irritand
Omdat ik het herhaaldequote:Op zondag 25 oktober 2009 01:36 schreef Dropdown het volgende:
[..]
HIJ ZEI HET WEER OMG!!!EINZZWEI!!!EINZ11!1!!!
HIJ ZEI HERHAALDE, OMG!!!1!!!quote:
quote:Op zondag 25 oktober 2009 01:38 schreef Dropdown het volgende:
[..]
HIJ ZEI HERHAALDE, OMG!!!1!!!TS JE BENT HILARISCHEHSHCHSCHSHCH~!
Ik moest lachen, of wil je dat ik typ laggen?quote:Op zondag 25 oktober 2009 01:38 schreef Dropdown het volgende:
[..]
HIJ ZEI HERHAALDE, OMG!!!1!!!TS JE BENT HILARISCHEHSHCHSCHSHCH~!
Bij mij nietquote:Op zondag 25 oktober 2009 01:36 schreef LesStroud het volgende:
irritand . Bij mij komt er een mooi rood streepje onder als ik het typ....
Ik wil gewoon dat je oprotquote:Op zondag 25 oktober 2009 01:49 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ik moest lachen, of wil je dat ik typ laggen?
Jeeeeequote:Op zondag 25 oktober 2009 01:53 schreef nookeih het volgende:
Dit topic doet mijn mond een glimlach verschijnen
quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:03 schreef S.Seagal het volgende:
Als dit een troll is. Krijg jij van mij een beker.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:03 schreef S.Seagal het volgende:
Als dit een troll is. Krijg jij van mij een beker.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:08 schreef Dropdown het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doe er wat leuks mee
quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:18 schreef Wazeggie het volgende:
Mss is TS gewoon het onderdanige type
[ afbeelding ]
Alleen dan zonder tieten wellicht
TS:quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:18 schreef Wazeggie het volgende:
Mss is TS gewoon het onderdanige type
[ afbeelding ]
Alleen dan zonder tieten wellicht
Heb jij ook een Nindendo, DS?quote:
Maar kiek, FOK! brengt veel goeds in de wereld.quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:27 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Nee, alleen een compuder..
Ik vind de D niet meer leuk
Bedankt, je bracht zojuist een beetje kleur in me levenquote:Op zondag 25 oktober 2009 02:37 schreef PjotrXII het volgende:
[..]
Maar kiek, FOK! brengt veel goeds in de wereld.
Ik denk dat jij irritant nooit meer met een d op het eind zal spellen. Toch? TOCH?!
EN HIJ ZEI HET WEER OMG EINZ!!!!12323123quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:39 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Bedankt, je bracht zojuist een beetje kleur in me leven
Grote kans dat ik nooit meer irritand ga schrijven, sta op het punt om me naam te veranderen in Tirkjo omdat de D mee keel uitkomt![]()
Ik wachtte al op deze reactiequote:Op zondag 25 oktober 2009 02:40 schreef Dropdown het volgende:
[..]
EN HIJ ZEI HET WEER OMG EINZ!!!!12323123!##$@$
Wat denk jeself?quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:50 schreef dirkjo het volgende:
Krijgt mijn naam nu een ander kleurtje en de tekst Irritandste?![]()
Nee, rot gewoon een keer opquote:Op zondag 25 oktober 2009 02:50 schreef dirkjo het volgende:
Zo makkelijk gaad dad nied!quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:50 schreef dirkjo het volgende:
Bwah, kinderen die om 6 uur wakker wordenquote:Op zondag 25 oktober 2009 02:57 schreef Wazeggie het volgende:
Oh dan blijft het voor mij lang dag want over 4 uur zijn mn kinderen weer wakker
Had je dan later erin gelegdquote:Op zondag 25 oktober 2009 02:00 schreef Wazeggie het volgende:
Ja ze doen niet mee aan dat 'klok-terug' gedoe
Ik poste in de toekomstquote:Op zondag 25 oktober 2009 02:08 schreef Dropdown het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doe er wat leuks mee
Tenzij er morgen 5 pagina`s worden volgepost voor je wakker bent, zal het nog best open zijnquote:Op zondag 25 oktober 2009 02:02 schreef dirkjo het volgende:
Maar ik ga pitten, morgen een nieuwe faal-dag waar hopelijk dit topic nog open is
Misschien zou er wel een Deel#2 komenquote:Op zondag 25 oktober 2009 02:05 schreef Wazeggie het volgende:
[..]
Tenzij er morgen 5 pagina`s worden volgepost voor je wakker bent, zal het nog best open zijn
Of een cursus Nederlands, want die heb jij hard nodigquote:Op zondag 25 oktober 2009 02:06 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Misschien zou er wel een Deel#2 komen
Jij mag mij niet, dat weet ik ondertussen alquote:Op zondag 25 oktober 2009 02:07 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Of een cursus Nederlands, want die heb jij hard nodig
Ik vind t al knap dat je 7 pagina`s hebt volgekregen met zo`n kuttopicquote:Op zondag 25 oktober 2009 02:06 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Misschien zou er wel een Deel#2 komen
quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:09 schreef Wazeggie het volgende:
[..]
Ik vind t al knap dat je 7 pagina`s hebt volgekregen met zo`n kuttopic
quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:47 schreef Siniti het volgende:
Welke witte ridderlijke mod heeft de TT veranderd
Dan kunnen we nu toch verder gaan met de TS bashen op zijn gebruik van die ipv dat in de TT?quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:47 schreef Siniti het volgende:
Welke witte ridderlijke mod heeft de TT veranderd
prima planquote:Op zondag 25 oktober 2009 12:32 schreef timbob het volgende:
[..]
Dan kunnen we nu toch verder gaan met de TS bashen op zijn gebruik van die ipv dat in de TT?
diequote:Broertje die irritant is
Deze mod leeft nogsteeds en is nogsteeds niet aardig, dus moet je de tegenwoordige tijd gebruiken ipv de verleden tijdquote:
En dan denk je dat je in de vakantie eventjes geen les krijgtquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:36 schreef Biskwie het volgende:
[..]
Deze mod leeft nogsteeds en is nogsteeds niet aardig, dus moet je de tegenwoordige tijd gebruiken ipv de verleden tijd
Onterechte kick.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |