kansloze raps op jijbuisquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:58 schreef LudoSanders het volgende:
Waar moeten we dit figuur van kennen?
Ik vind 'm niet leuk, eerder zielig.quote:
is ookquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik vind 'm niet leuk, eerder zielig.
Bedankt !quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:54 schreef blackbandanacrew het volgende:
[ afbeelding ]
PNG voor de soepers.
quote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:31 schreef Mafkoos het volgende:
slecht soep, ik weet het![]()
[ afbeelding ]
Had je wel wat eerder kunnen doenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:54 schreef blackbandanacrew het volgende:
[ afbeelding ]
PNG voor de soepers.
Grappigquote:Op zondag 25 oktober 2009 13:04 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
MAAK DIE JONGEN NIET ZO BELACHELIJK!!!!![]()
![]()
HOE ZOUDEN JULLIE DAT VINDEN!!!
hier staat het een en anderquote:Op zondag 25 oktober 2009 14:38 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
stel je hebt 2 plaatjes hoe kan je dan 1tje als achtergrond zetten, en dat die andere er voor staat? Er is geen tutorial over? met cs4
Haha.... google bestond ook nogquote:Op zondag 25 oktober 2009 14:45 schreef marcel-o het volgende:
[..]
hier staat het een en ander
http://lmgtfy.com/?q=cs4+layers
oke. ik heb photosho nog meer 1 dag en dat wist ik zelfs na 2 tutorials op youtube gekekenquote:Op zondag 25 oktober 2009 14:38 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
stel je hebt 2 plaatjes hoe kan je dan 1tje als achtergrond zetten, en dat die andere er voor staat? Er is geen tutorial over? met cs4
heeft ie nou schijt aan z'n vinger?quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:07 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Echt photoshop nooit tutorials over hetgene wat je zoekt maarja ben er toch uitgekomen hier issie dan!
[ afbeelding ]
vergeleken met het origineel
[ afbeelding ]
Ja ne aan zijn snor, en hij heeft sweet plekken enz.quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:11 schreef powerlite het volgende:
[..]
heeft ie nou schijt aan z'n vinger?
Zo, hij heeft veel fans. (12)quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:49 schreef porsche1 het volgende:
[ afbeelding ]MC martin op mijn hyves.
Hyves.
Het zijn er 13 ondertussen whahahquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:49 schreef blackbandanacrew het volgende:
[..]
Zo, hij heeft veel fans. (12)
quote:Op maandag 2 november 2009 15:35 schreef Suusje-V het volgende:
Hij is een rijmgenie man
Ik hoor je stem, ik druk op de rem. Want ik zie jou, en daardoor kom ik gauw.
Opnieuw kom ik terug, met een mooi lied. Want ik hoop dat dat meisje wat in me ziet.
Want ze is zo lief, want ik ben geen hartedief.
Nee ik ben superlief, ik ben echt super mooi.
En daarmee ben je voor altijd m'n prooi.
Het leven doet me motherfucking zeer.
Het leven is kut, want ik zit in een put.
Wat moet ik nou doen?
Wat ben jij een motherfucking oen.
Het leven doet me zeer, ik kan gewoon niet meer.
Daarom schrijf ik dit lied, want ik heb facking veel verdriet.
Stop de oorlog, stop de misdaad, stop de aanslagen.
Want het gebeurd op straat.
Ik kan er niet meer tegen, ik loop buiten door de regen.
Er komt soms een groepje achter me aan,
maar toch blijf ik staan.
Dit is MC Martin, je weet zelf. Ik ben geen 11. Ik ben 20 jaar oud, dat is niet jouw fout. Ik ben een rapper, ik zal niet opscheppen. Ik kom via het internet, ikzelf heb me er op gezet. Dus let op, of wil je een klap voor je kop. Ik ben weer terug, heel erg vlug. Je kent me nog wel. Het lied met Busta Flax, geef mij maar motherfucking Pepsi Max. Je weet ik drop deze shit, dit wordt misschien ook weer een hit. Dus kijk niet zo dom, want ik ben de bom!
Even een apart topic voor zijn rap en rijmkunstenquote:Op maandag 2 november 2009 16:07 schreef Targavision het volgende:
[..]
Whahaha keniaal die kerel![]()
Komo iedereen door editen! (ben bezig aan mijn 2e)
quote:Op maandag 2 november 2009 19:55 schreef Targavision het volgende:
Jongens!!! MC Martin heeft zwaar ongeluk gehad en zit tegenwoordig in een rolstoel!!
http://img256.imageshack.us/img256/8519/ikinroelstoel.jpg
zeer mooiquote:Op maandag 2 november 2009 19:55 schreef Targavision het volgende:
Jongens!!! MC Martin heeft zwaar ongeluk gehad en zit tegenwoordig in een rolstoel!!
http://img256.imageshack.us/img256/8519/ikinroelstoel.jpg
Wie helpt onze MC aan een tweede setje kleding !?quote:Op woensdag 4 november 2009 01:35 schreef Targavision het volgende:
Hier een aantal nieuwe gezichten
[ afbeelding ]
MC Martin is meesterlijk
quote:Op woensdag 4 november 2009 01:39 schreef HaJee het volgende:
[..]
Wie helpt onze MC aan een tweede setje kleding !?
Heeft ie nou een foto van zichzelf & z'n vriendin op een t-shirt laten drukken?quote:Op woensdag 4 november 2009 01:35 schreef Targavision het volgende:
Hier een aantal nieuwe gezichten
[ afbeelding ]
MC Martin is meesterlijk
Nee het is een foto van hem en zijn moederquote:Op woensdag 4 november 2009 21:39 schreef Silvanovisch het volgende:
[..]
Heeft ie nou een foto van zichzelf & z'n vriendin op een t-shirt laten drukken?![]()
Wat een romantiek.
quote:
WHAHAHHA KENIAALquote:
het erge is dat je het eerste plaatje heb moeten zien en wij zien nu niet het ergste gedeeldequote:
...En nu in het Nederlands...quote:Op zondag 8 november 2009 15:24 schreef jesperrrrsss het volgende:
[..]
het erge is dat je het eerste plaatje heb moeten zien en wij zien nu niet het ergste gedeelde
Die rechter.quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:39 schreef Targavision het volgende:
[..]
WHAHAHHA KENIAAL![]()
![]()
Herken de Rapper!
[ afbeelding ]
Hahaha eigenlijk zou je daar nog dat spijkerjasje onder moeten doenquote:
Je hebt gelijk. Ik moet zo'n vette gangster niet met van die smalle schoudertjes opschepen.quote:Op maandag 9 november 2009 12:11 schreef Targavision het volgende:
[..]
Hahaha eigenlijk zou je daar nog dat spijkerjasje onder moeten doen
nee bedankt!quote:Op zondag 8 november 2009 15:38 schreef blackbandanacrew het volgende:
[..]
Hij wil graag de piemels erbij zien.
mischien volgende keer ander kleur lettertype gebruiken op de foto, ik zie er geen fuck vanquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:24 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Ik spreek geen Duits.
Even veranderd![]()
[ afbeelding ]
Hij zegt 'chill' op de meest gay manier die maar kanquote:Op woensdag 11 november 2009 17:58 schreef Sony100 het volgende:
Dat ''Tsjap'' op het begin doet t m!
O dus ik ben niet echt doof want ik hoor alles behalve chillquote:Op woensdag 11 november 2009 18:27 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Hij zegt 'chill' op de meest gay manier die maar kan
Wel 100x in elke 'rap' die hij heeft
écht?quote:Op woensdag 11 november 2009 18:11 schreef verleiding het volgende:
[..]
Die heeft hij nu als profielfoto op hyves.
Nee hij zegt heel kort "Chill".quote:Op woensdag 11 november 2009 18:39 schreef Sony100 het volgende:
[..]
O dus ik ben niet echt doof want ik hoor alles behalve chill
Ik denk eerlijk gezegd dat een Fok!-lid die hyves heeft gemaaktquote:Op donderdag 12 november 2009 19:40 schreef Semmm het volgende:
Hij heeft nu een profiel foto op z'n hyves die hier iemand heeft gesoept
ja de mc baasquote:Op donderdag 12 november 2009 19:40 schreef Semmm het volgende:
Hij heeft nu een profiel foto op z'n hyves die hier iemand heeft gesoept
Ja zou goed kunnen iddquote:Op donderdag 12 november 2009 19:42 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat een Fok!-lid die hyves heeft gemaakt
Soms komt er een groepje achter me aan, maar toch blijf ik staanquote:Op woensdag 11 november 2009 23:51 schreef Silvanovisch het volgende:
Hij loopt breed jung! Wat een baws.
Ja klopt,quote:Op donderdag 12 november 2009 20:31 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Soms komt er een groepje achter me aan, maar toch blijf ik staan
Zo ging die tekst toch in Het Leven?
quote:Op donderdag 12 november 2009 20:33 schreef Sony100 het volgende:
[..]
Ja klopt,
Ps: Filmpje doet t niet vervang m effe
Whahahahahquote:
Muhahahaquote:
quote:Op donderdag 12 november 2009 22:08 schreef Frank020 het volgende:
Martin rapt nu ook tegen racisme.
[ afbeelding ]
privevideo? kan m niet zien...quote:
die heb ik ook al gerequestquote:Op vrijdag 13 november 2009 00:56 schreef Pollewoppie het volgende:
Ik wil de volgende cliche soeps zien:
- MC met kankerkachel
Met toontje ja.quote:Op vrijdag 13 november 2009 00:56 schreef Pollewoppie het volgende:
- MC loopt de park te checken
- MC op de rommelmarkt
- MC met die gozer in die rolstoel
- MC met kankerkachel
"gr martijn"quote:Op vrijdag 13 november 2009 02:41 schreef verleiding het volgende:
Op zijn youtube channel:
[ afbeelding ]
...commented on Mishandeling op YouTubequote:Op vrijdag 13 november 2009 02:41 schreef verleiding het volgende:
Op zijn youtube channel:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:15 schreef skittelman het volgende:
[..]
die heb ik ook al gerequest![]()
misschien toch maar een e-cursus paintshop doen
je bent zeker al bij les 4 paintshopquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:59 schreef Targavision het volgende:
[..]
Ja ik had hem al gemaakt maar vond hem niet goed genoeg om te posten maar vooruit dan maar
[ afbeelding ]
Hier mijn versiequote:Op vrijdag 13 november 2009 00:56 schreef Pollewoppie het volgende:
- MC op de rommelmarkt
- MC met kankerkachel
Die dan ook maar meteenquote:Op vrijdag 13 november 2009 00:56 schreef Pollewoppie het volgende:
- MC op de rommelmarkt
- MC met kankerkachel
Hahahaquote:Op donderdag 12 november 2009 22:08 schreef Frank020 het volgende:
Martin rapt nu ook tegen racisme.
[ afbeelding ]
hahahaquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:29 schreef HaJee het volgende:
[..]
Die dan ook maar meteen:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:29 schreef HaJee het volgende:
[..]
Die dan ook maar meteen:
[ afbeelding ]
fifty cent ook echtquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:29 schreef HaJee het volgende:
[..]
Die dan ook maar meteen:
[ afbeelding ]
Wat wil je daarmee zeggen?quote:
Hahahhaaquote:
quote:
Ze lijkt er echt opquote:
Dat is nog eens een hippe oma!quote:
Woooow ga bij hem op visite!!quote:Op zondag 20 december 2009 02:39 schreef Timmos het volgende:
Dacht dat ik al foto's zag in een ''clip'' waarvan het leek dat die in een wijk hier achter gemaakt zijn.. En het is nog zo ook..
![]()
![]()
Mag hij hem wel aanraken?quote:
DIT IS MC MARTINquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:04 schreef Silvanovisch het volgende:
Geen idee of ie al gepost is, maar ik heb me kapot gelachen.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:21 schreef Refurb het volgende:
Gespot op de Fok! Frontpage:
Nieuwenhazen - De winnaar van de nieuwe talentenjacht "My Name is Michael Jackson" is uitgelekt.
Zijn naam is Martin, zijn fanclub uit 12 man noemen hem ook wel "Mc Martin". Hij kan dansen als Michael Jackson, praten. En is ook zo'n heuze kindervriend.
[ afbeelding ]
Michael Jackson is still alive!
http://www.vimeo.com/7793669quote:Op zondag 20 december 2009 15:42 schreef RadioSlut het volgende:
Wie heeft dat filmpje van Achtervolging in terneuzen?
Eentje is privé en die ander is verwijderd
quote:Op zondag 21 februari 2010 19:56 schreef LeaderRoel het volgende:
Kan iemand een foto maken van MC Martin in een Aston Martin?
Iemand nog een mirror? MC Martin heeft zijn auteursrecht geclaimd.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:56 schreef Baggert. het volgende:
[..]
JawelSinds zijn nieuwe nummers is hij helemaal de bom.
Zo heb je 015:
Bekijk deze YouTube-video
Of 0115:
Bekijk deze YouTube-video
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |