WHAHAHHA KENIAALquote:
het erge is dat je het eerste plaatje heb moeten zien en wij zien nu niet het ergste gedeeldequote:
...En nu in het Nederlands...quote:Op zondag 8 november 2009 15:24 schreef jesperrrrsss het volgende:
[..]
het erge is dat je het eerste plaatje heb moeten zien en wij zien nu niet het ergste gedeelde
Die rechter.quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:39 schreef Targavision het volgende:
[..]
WHAHAHHA KENIAAL![]()
![]()
Herken de Rapper!
[ afbeelding ]
Hahaha eigenlijk zou je daar nog dat spijkerjasje onder moeten doenquote:
Je hebt gelijk. Ik moet zo'n vette gangster niet met van die smalle schoudertjes opschepen.quote:Op maandag 9 november 2009 12:11 schreef Targavision het volgende:
[..]
Hahaha eigenlijk zou je daar nog dat spijkerjasje onder moeten doen
nee bedankt!quote:Op zondag 8 november 2009 15:38 schreef blackbandanacrew het volgende:
[..]
Hij wil graag de piemels erbij zien.
mischien volgende keer ander kleur lettertype gebruiken op de foto, ik zie er geen fuck vanquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:24 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Ik spreek geen Duits.
Even veranderd![]()
[ afbeelding ]
Hij zegt 'chill' op de meest gay manier die maar kanquote:Op woensdag 11 november 2009 17:58 schreef Sony100 het volgende:
Dat ''Tsjap'' op het begin doet t m!
O dus ik ben niet echt doof want ik hoor alles behalve chillquote:Op woensdag 11 november 2009 18:27 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Hij zegt 'chill' op de meest gay manier die maar kan
Wel 100x in elke 'rap' die hij heeft
écht?quote:Op woensdag 11 november 2009 18:11 schreef verleiding het volgende:
[..]
Die heeft hij nu als profielfoto op hyves.
Nee hij zegt heel kort "Chill".quote:Op woensdag 11 november 2009 18:39 schreef Sony100 het volgende:
[..]
O dus ik ben niet echt doof want ik hoor alles behalve chill
Ik denk eerlijk gezegd dat een Fok!-lid die hyves heeft gemaaktquote:Op donderdag 12 november 2009 19:40 schreef Semmm het volgende:
Hij heeft nu een profiel foto op z'n hyves die hier iemand heeft gesoept
ja de mc baasquote:Op donderdag 12 november 2009 19:40 schreef Semmm het volgende:
Hij heeft nu een profiel foto op z'n hyves die hier iemand heeft gesoept
Ja zou goed kunnen iddquote:Op donderdag 12 november 2009 19:42 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat een Fok!-lid die hyves heeft gemaakt
Soms komt er een groepje achter me aan, maar toch blijf ik staanquote:Op woensdag 11 november 2009 23:51 schreef Silvanovisch het volgende:
Hij loopt breed jung! Wat een baws.
Ja klopt,quote:Op donderdag 12 november 2009 20:31 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Soms komt er een groepje achter me aan, maar toch blijf ik staan
Zo ging die tekst toch in Het Leven?
quote:Op donderdag 12 november 2009 20:33 schreef Sony100 het volgende:
[..]
Ja klopt,
Ps: Filmpje doet t niet vervang m effe
Whahahahahquote:
Muhahahaquote:
quote:Op donderdag 12 november 2009 22:08 schreef Frank020 het volgende:
Martin rapt nu ook tegen racisme.
[ afbeelding ]
privevideo? kan m niet zien...quote:
die heb ik ook al gerequestquote:Op vrijdag 13 november 2009 00:56 schreef Pollewoppie het volgende:
Ik wil de volgende cliche soeps zien:
- MC met kankerkachel
Met toontje ja.quote:Op vrijdag 13 november 2009 00:56 schreef Pollewoppie het volgende:
- MC loopt de park te checken
- MC op de rommelmarkt
- MC met die gozer in die rolstoel
- MC met kankerkachel
"gr martijn"quote:Op vrijdag 13 november 2009 02:41 schreef verleiding het volgende:
Op zijn youtube channel:
[ afbeelding ]
...commented on Mishandeling op YouTubequote:Op vrijdag 13 november 2009 02:41 schreef verleiding het volgende:
Op zijn youtube channel:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:15 schreef skittelman het volgende:
[..]
die heb ik ook al gerequest![]()
misschien toch maar een e-cursus paintshop doen
je bent zeker al bij les 4 paintshopquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:59 schreef Targavision het volgende:
[..]
Ja ik had hem al gemaakt maar vond hem niet goed genoeg om te posten maar vooruit dan maar
[ afbeelding ]
Hier mijn versiequote:Op vrijdag 13 november 2009 00:56 schreef Pollewoppie het volgende:
- MC op de rommelmarkt
- MC met kankerkachel
Die dan ook maar meteenquote:Op vrijdag 13 november 2009 00:56 schreef Pollewoppie het volgende:
- MC op de rommelmarkt
- MC met kankerkachel
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |