Nee ik heb vorige week een mailtje over zo'n broek naar rachel gestuurd en die was 41$, ook van die shop en even duur. Wel raar dat ze verschillende kosten hanteren opzich, het is toch hetzelfde bedrijf? :pquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:31 schreef Lolque het volgende:
[..]
Ja bij Rachel betaal je d'r sws 48$ voor.
Thnx. Heb het ingesteld. Scheelt weer een paar ct.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:01 schreef davo1979 het volgende:
[..]
Klopt heb ik pas ook naar lopen zoeken. Het antwoord is dat je dat alleen kan veranderen net voor een betaling. Dit hoef je maar 1x te doen. Net voor de betaling staat er een blauw linkje bij je cc nummer en daar staat iets van wijzigen. Druk daar op.
Ja dan word ik steeds overboden. Probeer 't morgen wel weer.quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:31 schreef MacorgaZ het volgende:
Of je stelt gewoon een automatisch maximumbod van 9 euro in?
Netjes! Heb je een linkje van die i68+? Want ik heb hem via Focalprice besteld voor een vriend en een tótáál ander iets ontvangen! (Touchscreen even goed, firmware is bagger bij die van mij)quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:14 schreef FrankP het volgende:
Jullie hebben even moeten wachten, maar hier is dan eindelijk de video impressie van de
Sciphone i68+.
(en ja die muziek stond er al op toen ik 'm kreeg)
Zelf stuur ik altijd een bericht naar de verkoper, heb nu aantal betrouwbare verkopers in me lijstje staan die snel leverenquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:40 schreef FrankP het volgende:
Even een vraagje aan de mensen die al eens wat op Tradetang hebben besteld:
Hoe krijg je het voor elkaar om met de verkoper te chatten? Ik heb al van alles geprobeerd, maar op het moment dat de verkoper online is en ik wil chatten dan krijg ik even een scherm te zien dat er een chatbox wordt geladen, maar daarna linkt ie door naar de "My Tang" pagina.
ben morgen vrij, zal van mijn DP broeken een revieuw schrijven (lavi & Nstar )quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:57 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd of iemand een wat uitgebreidere review kan geven van 1 van die broeken (evt. met foto's).
Levi's en G-star zeker?quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:20 schreef revpolen het volgende:
[..]
Zelf stuur ik altijd een bericht naar de verkoper, heb nu aantal betrouwbare verkopers in me lijstje staan die snel leveren
[..]
ben morgen vrij, zal van mijn DP broeken een revieuw schrijven (lavi & Nstar )
www.scophone.comquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:47 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Netjes! Heb je een linkje van die i68+? Want ik heb hem via Focalprice besteld voor een vriend en een tótáál ander iets ontvangen! (Touchscreen even goed, firmware is bagger bij die van mij)
incquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:48 schreef 16meter het volgende:
[..]
Levi's en G-star zeker?Ben benieuwd. Op de site zien ze er wel mooi uit.
Die prijzen van $40 voor die taobao broeken is ex. verzending naar NL neem ik aan?
quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:59 schreef g0dz0r het volgende:
Voor max. $40 heb je echte Levi's in de VS, moet je het nog wel op laten sturen maar goed.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:00 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ja laat dat nou net het duurste zijn
quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:20 schreef revpolen het volgende:
[..]
Zelf stuur ik altijd een bericht naar de verkoper, heb nu aantal betrouwbare verkopers in me lijstje staan die snel leveren
[..]
ben morgen vrij, zal van mijn DP broeken een revieuw schrijven (lavi & Nstar )
omg, die TBN-berekeningquote:via www.taobaonow.com kun je op www.taobao.com bestellen... (die laatste site is helemaal in t chinees, gebruik de zoekbalk bovenaan)
ze helpen je met bestellen, en versturen voor 10% van de aanschafprijs.
voorbeeld, je koopt een groene laser van 75 YUAN dan betaal je aan hun dus 75,75 Chinese yuan = 11,0979053 U.S. dollars
de dollar staat heel laag dus als je hun betaald met paypal in euro's ben je maar 11,0979053 U.S. dollars = 7,53831361 Euros
¤7,53 euro kwijt :p
er komen nog wel bezorgkosten bij, bedenk echter wel dat zware artikelen heel veel verzendkosten met zich meebrengen!
iets van 500 gram kan zomaar 22 dollar bezorgkosten hebben.
ik zou niet weten waar ik op moet drukken, t is allemaal in t chinees, en de text op de knopjes is zo rot te vertalen in google translatequote:Op maandag 26 oktober 2009 00:25 schreef 16meter het volgende:
Is het iemand trouwens al eens gelukt om rechtstreeks van een taobao seller te bestellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |