Maar liefst 67 dollar cent goedkoperquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:03 schreef Frontier het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16718
Met mijn cc houden ze bij pp tegenwoordig ook een marge over. Ze schrijven bij de bank ook af met euro's ipv dollars. Wel eens gekeken of ik dat kan aanpassen, maar kan het niet vinden (zou het ook goed verstoppen als ik hen was).quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:58 schreef SonyTRV420E het volgende:
[..]
Dat klopt, daarmee maken ze hun winst.
Maar als je in plaats van je bankrekening je creditcard gebruikt is het wel gewoon 1,50.
Zo heb ik het een tijdje geleden op internet gelezen
R4DS-kloon wordt hier in Gouda bij zo'n ombouwzaakje ook verkocht voor 70 euro ofzoquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:01 schreef mug89 het volgende:
ohja, stelletje afzetters..
http://gadgetstotaal.nl/index.php?page=shop.product_details&category_id=54&flypage=flypage_images.tpl&product_id=112&option=com_virtuemart&Itemid=64&vmcchk=1&Itemid=64
EDIT:
kan dus nog erger @ marktplaats:
Prijs: 59.95
en staat er in de beschrijving, elders 119,95!
eigenlijk gewoon pure oplichting
ohja, ff voor de duidelijkheid, ze zijn maar 15 eu ong!
Zojuist ff besteldquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:45 schreef MarkoAlmelo het volgende:
tvp,wachtend op me horloge
[ afbeelding ]
Ik zou er op je scooter heen rijden.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:56 schreef Dionysiou het volgende:
Ik heb dinsdag wat besteld, het is nog niet binnen!
Is dit normaal?
Volgensmij word ik opgelicht door DealExtreme, moet ik een claim starten help??????????
Klopt heb ik pas ook naar lopen zoeken. Het antwoord is dat je dat alleen kan veranderen net voor een betaling. Dit hoef je maar 1x te doen. Net voor de betaling staat er een blauw linkje bij je cc nummer en daar staat iets van wijzigen. Druk daar op.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:27 schreef Japppo het volgende:
[..]
Met mijn cc houden ze bij pp tegenwoordig ook een marge over. Ze schrijven bij de bank ook af met euro's ipv dollars. Wel eens gekeken of ik dat kan aanpassen, maar kan het niet vinden (zou het ook goed verstoppen als ik hen was).
Wat je moet doen? Inlezen en beseffen dat DX 3 weken duurt.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:00 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Er staat Shipped bij DealExtreme maar het is nog niet binnen.
Wat moet ik doen nu?
Bij Popbuying was het altijd binnen 2 dagen binnen, soms 1!
Hoe heb je dat besteld, gewoon mail sturen naar rachel? Jack? Tiffany? Ik heb een mail gestuurd naar dealperfect2 maar heb na 9 dagen nog helemaal geen reactie.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:46 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Zojuist ff besteld![]()
[ afbeelding ]
23$ sku 21768
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:44 schreef Frontier het volgende:
Iemand al wel eens iets van een jas besteld via Taobao?
Als ik hier in Nederland maat M heb, moet ik dan voor maat L gaan of zal het wel ongeveer hetzelfde zijn?
hou eens op met rellen, je weet verdomd goed hoe het allemaal werkt!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:16 schreef Dionysiou het volgende:
Wat een klootzak die Sonny hij zegt dat hij 1$ bedoeld omdat 1.000.000$ luxe staat en de cijfers achter de 1e punt als honderste en duizendste tellen in het Chinees.
Ik stuur Jack Peng op hem af
jaquote:Op zondag 25 oktober 2009 00:25 schreef mickeyD het volgende:
tering, zijn jullie allemaal op die cameratjes aan t bieden op ebay ofzo?
Alsjequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:48 schreef Frontier het volgende:
[..]
Ik heb de witte versie (met stalen band) en na drie maanden hangt 'ie nog steeds om m'n pols
Het horloge is wel vrij dik, maar de kwaliteit vind ik echt prima. Ziet er ook absoluut niet nep uit ofzo. Ik zou er zo weer één bestellen. Verschillende mensen dachten trouwens dat 'ie het tienvoudige kostte.quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:23 schreef Booomer het volgende:
Die zijn inderdaad het mooist. Maar je bent wel tevreden dus? Zien ze er niet nep uit?
Kijk naar de maten bij extra informatie of vraag het aan rachel. Zij heeft of een maten tabel of je geeft je lengt/gewicht en ze kiest de goede maat.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:23 schreef Frontier het volgende:
[Op zaterdag 24 oktober 2009 21:44 schreef Frontier het volgende:
Iemand al wel eens iets van een jas besteld via Taobao?
Als ik hier in Nederland maat M heb, moet ik dan voor maat L gaan of zal het wel ongeveer hetzelfde zijn?]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |