quote:
qft.quote:
Ik probeerde erg mijn best te doen om het leuk te vinden, maar uiteindelijk viel het gewoon te erg tegen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:02 schreef apenkutkop het volgende:
ik vond het wel een leuke film.
-eng: nee
-grappig: misschien
-orgineel: ja
-boeiend: ja
en megan fox is geil![]()
ps: wat iedereen nou toch in die emo jongen ziet snap ik echt niet. ik vind hem totaal niet knap of aantrekkelijk!
maar voor de liefhebbers, dit is hem: http://www.imdb.com/name/nm0973177/
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:53 schreef Breathtaking het volgende:
Megan Fox is geilen alleen daarom al ga ik die film kijken.
dat vond ik ook absoluut de mooiste scenequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:44 schreef L.no het volgende:
Ik keek de film alleen om Megan Fox.Die zoenscene.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:39 schreef Biogarde het volgende:
Ik zou de film alleen al kijken om die Megan
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:53 schreef Breathtaking het volgende:
Megan Fox is geilen alleen daarom al ga ik die film kijken.
Dat ze uit het niets zoenen sloeg nrgens op, maar zeker vet dat ze m erin gestopt hebben.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:48 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
dat vond ik ook absoluut de mooiste sceneheerlijk!
haha ja klopt. maar die megan kan wel lekker zoenen volgens mij. amanda ook trouwens.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:04 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat ze uit het niets zoenen sloeg nrgens op, maar zeker vet dat ze m erin gestopt hebben.
Agreed.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:05 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
haha ja klopt. maar die megan kan wel lekker zoenen volgens mij. amanda ook trouwens.
maar vond het vooral zo geil toen megan haar benen om amanda sloeg toen ze onder haar laghaha
Allebeiquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:02 schreef tralalala het volgende:
The Quiet is ook zo'n film waarbij je alleen maar voor de vrouwen kijkt, terwijl het echt een kutfilm is.![]()
[ afbeelding ]
Elisha Cuthbert & Camilla Belle
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |