Omdat ik zelf geen mening heb hierover, sluit ik me aan bij TNAquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:37 schreef TNA het volgende:
Er zijn genoeg niet-glossy zwarte monitoren te koop en bovendien kijkt het veel rustiger met een zwarte kast. Klacht ongegrond.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:37 schreef TNA het volgende:
Er zijn genoeg niet-glossy zwarte monitoren te koop en bovendien kijkt het veel rustiger met een zwarte kast. Klacht ongegrond.
Lul niet zo, bijna alles is zwart tegenwoordig (de technisch goede en goede prijs-modellen):quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:37 schreef TNA het volgende:
Altijd een verstandige keuze.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:39 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Omdat ik zelf geen mening heb hierover, sluit ik me aan bij TNA
Dat is precies wat ik zeg, beste meneer Berends. Ik zeg alleen dat lang niet alles glossy is.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:39 schreef pberends het volgende:
[..]
Lul niet zo, bijna alles is zwart tegenwoordig (de technisch goede en goede prijs-modellen):
http://www.hardware.info/(...)grouppage/Monitoren/
Oh ok. Ik heb gewoon een hekel aan zwart.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:40 schreef TNA het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik zeg, beste meneer Berends. Ik zeg alleen dat lang niet alles glossy is.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:40 schreef remlof het volgende:
Ik ken het, heb een zwarte Xbox (gewonnen op FOK!) maar omdat ik een speciale bundel met twee spelletjes wou kopen is mijn tweede controller nu wit
Ik heb een witte xbox met een groene, roze, rode en zwarte controllerquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:40 schreef remlof het volgende:
Ik ken het, heb een zwarte Xbox (gewonnen op FOK!) maar omdat ik een speciale bundel met twee spelletjes wou kopen is mijn tweede controller nu wit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Das niet mijn bureau... die is namelijk meer dan 2 meter breedquote:
Yep die, voor ¤69.99 zelfs, heb al aardag wat lol met HALO gehad vannachtquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:44 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Maar dan ben je zeer voordelig uit, dat wel (vraag me af wanneer ze hem met een zwarte controller aan gaan bieden trouwens)
HALO 3 en Fable 2 met controller voor 79.95 was het toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |