abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74008013
Hallo allemaal,

Je leest en hoort best vaak over te grote binnenste schaamlippen en de problemen die daar eventueel bij kunnen horen. Nou heb ik dus het omgekeerde: ik heb geen binnenste schaamlippen. Ik heb dus wat ze noemen een kinderkut. Eigenlijk dacht ik dat ik best normaal was, maar nu hoorde ik dat de meeste vrouwen uitstekende schaamlippen hebben. Wat is nu eigenlijk normaal? Hebben de meeste vrouwen binnenste schaamlippen die uitsteken of is het 50/50 verdeeld?
pi_74008069
Het is normaal.
Gewoon een iets afwijkend modelletje van de gebruikelijke variant.
Er zijn vrouwen die krijgen last van het 'uitstekende' model, daar zul jij nooit last van hebben.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 07:33:55 #3
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_74008073
Why would you care,
maak je zorgen over dingen die er toe doen!

em ja das normaal....
en anders zoek ff de defenitie van normaal.
Welcome Mr. President, How can we serve you,
pi_74008083
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 07:32 schreef DrDarwin het volgende:
Het is normaal.
Gewoon een iets afwijkend modelletje van de gebruikelijke variant.
Er zijn vrouwen die krijgen last van het 'uitstekende' model, daar zul jij nooit last van hebben.
Sterker nog : In sommige landen betalen vrouwen grief geld om hun doos tot het model van TS te laten modelleren
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 07:41:12 #5
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_74008091
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 07:07 schreef suzesuze het volgende:
Nou heb ik dus het omgekeerde: ik heb geen binnenste schaamlippen.

Dat je ze helemaal niet hebt lijkt me sterk.
Dat ze niet uitpuilen is verder heel normaal. Je bent echt niet de enige, hier nog iemand hoor.
En ik kan er echt niet mee zitten, eerlijk gezegd vind ik het zelfs mooier dan zo'n naar buiten hangende doos.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 08:10:22 #6
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_74008160
Eensch met de doos boven mij
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_74008296
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 07:41 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

Dat ze niet uitpuilen is verder heel normaal. Je bent echt niet de enige, hier nog iemand hoor.
En ik kan er echt niet mee zitten, eerlijk gezegd vind ik het zelfs mooier dan zo'n naar buiten hangende doos.
All good things are wild and free.
pi_74008433
Lekker toch zo'n strakke doos? Waarschijnlijk heb je ze wel, maar zitten ze binnen in je en is het niet zo snel van buiten zichtbaar. Ben blij, hoef je ook niet een $4000,- kostende Female Vaginal Rejuvination procedure...
pi_74008451
quote:

[..]

Mee eens is
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 09:10:35 #10
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_74008455
quote:

[..]

eens.
pi_74008754
model playboy poes komt meteen in me op.. en inderdaad niks mis mee wat hierboven ook al werk vermeld.. insomige landen betalen ze er grof gelf voor om hem zo in model te krijgen
do you have the guts to smell my nuts?
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 10:02:11 #12
164850 Rob
't is patat
pi_74008987
Nix mis mee lijkt me. Maar dan heb ik het niet kunnen controleren.
Als je probleem mee hebt of bang bent dat je afwijkt (wat niet het geval is volgens meerderen hier en mijzelf).. Vraag het je (huis)arts. Nix om voor te sschamen die heeft vast wel meer van dat soort vragen gehad.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 17:55:32 #13
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_74019747
Ik heb liever dit dan eentje waarbij je de flappen achter je hoofd kan trekken tijdens het beffen
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_74019993
Ik zou het niet durven zeggen eigenlijk.. Je hoort de laatste tijd wel veel over vrouwen met uitstekende binnenste schaamlippen die ze laten corrigeren !
pi_74020027
Echt weer een vrouwending. Een probleem maken van iets waar je blij mee moet zijn.
pi_74020204
Opgeruimd en onzin reacties kunnen wegblijven, evenals vragen en/of plaatsen van foto's.
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_74077978
Helemaal NIKS, of gewoon klein dus dat ze niet buiten de buitenste schaamlippen steken?

Ik heb ze zelf zo dat ze niet buiten mn buitenste schaamlippen steken (dus alles gewoon netjes binnen blijft). Maar ik wel wel binnenste schaamlippen Ik het ooit geloof ik eens gelezen van 2 op de 3 vrouwen "uitstekende" schaamlippen hebben. Lijkt me dus gewoon normaal om dat niet te hebben.
pi_74078053
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 18:11 schreef Adolecens het volgende:
Opgeruimd en onzin reacties kunnen wegblijven, evenals vragen en/of plaatsen van foto's.
Niet helemaal mee eens: Ik ben oprecht benieuwd hoe zoiets eruit ziet. Er hoeft niet per se een gezicht bij te staan. In een middelbare school boek vind je ook wel eens foto's die een penis en/of vagina laten zien.
  maandag 26 oktober 2009 @ 15:00:00 #19
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_74078508
TS, don't worry. Die van mij zijn ook kleiner dan de buitenste. Niks mis mee, ik persoonlijk vind het zo ook veel mooier.
Resistance is futile
pi_74078627
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 14:44 schreef mrkrul het volgende:

[..]

Niet helemaal mee eens: Ik ben oprecht benieuwd hoe zoiets eruit ziet. Er hoeft niet per se een gezicht bij te staan. In een middelbare school boek vind je ook wel eens foto's die een penis en/of vagina laten zien.
Goed, om een wildwas van foto's te voorkomen, hieronder enkele foto's in een spoiler.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En met een "kinderkut" bedoeld TS iets als onderstaande.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarbij de laatste foto de vagina operatief zo gemaakt is en mensen veel geld hebben betaald om het er zo uit te laten zien, dus TS hoeft zich niet zo druk te maken. TS is juist hip!
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_74080885
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 07:07 schreef suzesuze het volgende:
Hallo allemaal,

Je leest en hoort best vaak over te grote binnenste schaamlippen en de problemen die daar eventueel bij kunnen horen. Nou heb ik dus het omgekeerde: ik heb geen binnenste schaamlippen. Ik heb dus wat ze noemen een kinderkut. Eigenlijk dacht ik dat ik best normaal was, maar nu hoorde ik dat de meeste vrouwen uitstekende schaamlippen hebben. Wat is nu eigenlijk normaal? Hebben de meeste vrouwen binnenste schaamlippen die uitsteken of is het 50/50 verdeeld?
Het maakt totaal niet uit hoe je vagina eruit ziet hoor. De ene vrouw heeft grotere schaamlippen dan de ander. Uitstekende schaamlippen zijn perfect, en kleinere schaamlipjes zijn ook uitstekend

En de een houdt meer van een 'kinderkutje', en de ander vindt het leuk om met de lipjes te kunnen spelen. Ach, boeiend....
Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
Wat is er mis met de Prius?
[ afbeelding ]
Ik vind 't een hele mooie auto.
  maandag 26 oktober 2009 @ 16:45:26 #22
269077 Lano
V van Vrouw
pi_74082292
Als een jongen zich daar druk over gaat liggenmaken in bed doe je iets anders verkeerd hoor, geen enkele man die daar echt mee kan zitten volgens mij, zolang ie erin mag/past is hij gelukkig
ฝัน
  maandag 26 oktober 2009 @ 17:18:43 #23
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_74083370
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 15:03 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Goed, om een wildwas van foto's te voorkomen, hieronder enkele foto's in een spoiler.
SPOILER
SPOILER

Waarbij de laatste foto de vagina operatief zo gemaakt is en mensen veel geld hebben betaald om het er zo uit te laten zien,
dus TS hoeft zich niet zo druk te maken. TS is juist hip!
Waarom zou je zoiets willen?
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
  maandag 26 oktober 2009 @ 17:36:32 #24
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_74084000
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 15:00 schreef Seven.of.Nine het volgende:
TS, don't worry. Die van mij zijn ook kleiner dan de buitenste. Niks mis mee, ik persoonlijk vind het zo ook veel mooier.
De meeste mannen ook.
Denk ik, ik hoef i.i.g. geen tostikut.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_74084205
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 15:03 schreef Adolecens het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
Waarbij de laatste foto de vagina operatief zo gemaakt is en mensen veel geld hebben betaald om het er zo uit te laten zien, dus TS hoeft zich niet zo druk te maken. TS is juist hip!
Dat laatste vind ik dan weer verdomde lelijk maar dit is ook weer niks :
SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')