Sterker nog : In sommige landen betalen vrouwen grief geld om hun doos tot het model van TS te laten modellerenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 07:32 schreef DrDarwin het volgende:
Het is normaal.
Gewoon een iets afwijkend modelletje van de gebruikelijke variant.
Er zijn vrouwen die krijgen last van het 'uitstekende' model, daar zul jij nooit last van hebben.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 07:07 schreef suzesuze het volgende:
Nou heb ik dus het omgekeerde: ik heb geen binnenste schaamlippen.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 07:41 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Dat je ze helemaal niet hebt lijkt me sterk.
Dat ze niet uitpuilen is verder heel normaal. Je bent echt niet de enige, hier nog iemand hoor.
En ik kan er echt niet mee zitten, eerlijk gezegd vind ik het zelfs mooier dan zo'n naar buiten hangende doos.
Mee eens isquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 07:41 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Dat ze niet uitpuilen is verder heel normaal. Je bent echt niet de enige, hier nog iemand hoor.
En ik kan er echt niet mee zitten, eerlijk gezegd vind ik het zelfs mooier dan zo'n naar buiten hangende doos.
eens.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 07:41 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens: Ik ben oprecht benieuwd hoe zoiets eruit ziet. Er hoeft niet per se een gezicht bij te staan. In een middelbare school boek vind je ook wel eens foto's die een penis en/of vagina laten zien.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:11 schreef Adolecens het volgende:
Opgeruimd en onzin reacties kunnen wegblijven, evenals vragen en/of plaatsen van foto's.
Goed, om een wildwas van foto's te voorkomen, hieronder enkele foto's in een spoiler.quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:44 schreef mrkrul het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens: Ik ben oprecht benieuwd hoe zoiets eruit ziet. Er hoeft niet per se een gezicht bij te staan. In een middelbare school boek vind je ook wel eens foto's die een penis en/of vagina laten zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En met een "kinderkut" bedoeld TS iets als onderstaande.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarbij de laatste foto de vagina operatief zo gemaakt is en mensen veel geld hebben betaald om het er zo uit te laten zien, dus TS hoeft zich niet zo druk te maken. TS is juist hip!
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
Het maakt totaal niet uit hoe je vagina eruit ziet hoor. De ene vrouw heeft grotere schaamlippen dan de ander. Uitstekende schaamlippen zijn perfect, en kleinere schaamlipjes zijn ook uitstekendquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 07:07 schreef suzesuze het volgende:
Hallo allemaal,
Je leest en hoort best vaak over te grote binnenste schaamlippen en de problemen die daar eventueel bij kunnen horen. Nou heb ik dus het omgekeerde: ik heb geen binnenste schaamlippen. Ik heb dus wat ze noemen een kinderkut.Eigenlijk dacht ik dat ik best normaal was, maar nu hoorde ik dat de meeste vrouwen uitstekende schaamlippen hebben. Wat is nu eigenlijk normaal? Hebben de meeste vrouwen binnenste schaamlippen die uitsteken of is het 50/50 verdeeld?
quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:03 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Goed, om een wildwas van foto's te voorkomen, hieronder enkele foto's in een spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En met een "kinderkut" bedoeld TS iets als onderstaande.Waarom zou je zoiets willen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarbij de laatste foto de vagina operatief zo gemaakt is en mensen veel geld hebben betaald om het er zo uit te laten zien, dus TS hoeft zich niet zo druk te maken. TS is juist hip!![]()
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
De meeste mannen ook.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:00 schreef Seven.of.Nine het volgende:
TS, don't worry. Die van mij zijn ook kleiner dan de buitenste. Niks mis mee, ik persoonlijk vind het zo ook veel mooier.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:03 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Goed, om een wildwas van foto's te voorkomen, hieronder enkele foto's in een spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En met een "kinderkut" bedoeld TS iets als onderstaande.Dat laatste vind ik dan weer verdomde lelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarbij de laatste foto de vagina operatief zo gemaakt is en mensen veel geld hebben betaald om het er zo uit te laten zien, dus TS hoeft zich niet zo druk te maken. TS is juist hip!![]()
maar dit is ook weer niks
:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |