quote:
Op zondag 25 oktober 2009 00:47 schreef Alexxxxx het volgende:[..]
maw, de modcapacitiet is momenteel ontoereikend. Ben ik met je eens. PTA is altijd al een rustig (als in: weinig gezeik) forum geweest, en nooit veel moderatie nodig gehad, op dit moment is er wat meer moderatie nodig. FA's kijken momenteel mee, dus dat is al een deel van de oplossing.
Niet alleen het modereren zelf, maar in andere subfora zie ik de modjes veel deelnemen aan discussies en ook discussies een kant aan het opsturen, participeren dus.
PTA wordt vaak pas wat gedaan als iemand een TR er in knalt, dan is het vaak al te laat
quote:
Wie de schoen past trekke hem aan, start die topics maar!
Ik post wel eens af en toe een autonieuws topic, maar ben sowieso niet echt een groot/veel poster.
quote:
Heb in he verleden veel zulke topics gestart, is in mijn ogen (helaas) weinig belangstelling voor. Evenementenseizoen is nu natuurlijk ook weer redelijk afgelopen, misschien in de lente hier wat harder aan trekken?
Deels mee eens, maar sommige evenementen (hoe afschuwelijk ik sommige daarvan ook vind

) zoals 100% tuning zijn toch wel redelijk populaire topics geweest. Jij post toch vaker iets van een jaarlijkse bouwmachine dag, dan verbaast het me ook niet dat het weinig views oplevert

Ik lees (of las eigenlijk) ze overigens met veel plezier

en bijvoorbeeld Dakar is weer iets wat wel heel goed loopt.
Voortbedurend op dat:
Sport / Autosport en MotorsportDie subsectie van Sport is eigenlijk iets wat al jaren niet echt geweldig loopt heb ik het idee. Weinig views en topics en eigelijk alleen een verzamel plek voor F1 fans/discussies.
Wat je dus ook ziet is dat mensen voor andere evenementen geneigd zijn om ipv daar een topic in PTA te plaatsen (Dakar bijvoorbeeld).
De users in die subsectie komen toch vooral voor auto- en motorsport en niet echt voor de rest van Sport.
Andersom voor de Sport lezers ook, die kijken toch weer anders aan vaak tegen autosport (blijft toch een beetje een vreemde eend tussen de andere sporten).
Kortom ik heb het idee dat de overlap met PTA vele malen groter is dan met Sport.
Mijn voorstel is dan ook om deze hele subsectie naar PTA te halen. Veel meer users zullen geneigd zijn om in die topics mee te posten en andersom de mensen die alleen voor autosport komen ook wel eens daar buiten in een ander topic zullen posten (technische vragen bijv.)
Een win-win situatie

En wat mij betreft gaat PTA in het Community lijstje ipv onderaan bij het Computer hoekje, want de user overlap is echt 0,0 en je ziet ook dat vaak topics naar PTA gekicked worden omdat men niet van PTA afweet.
Je ziet dan ook hele andere users posten in zo'n topic, die blijkbaar wel degelijk enige interesse hebben in auto's en er dus wel een overlap is met de Community posters.
Maar goed das meer iets voor Snakey denk ik zo
[ Bericht 0% gewijzigd door Jimmie op 29-10-2009 20:57:32 ]