abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74154136
Alexxxxx heeft iedereen al gemeet en over ThaFreak kijk je heen, dus niemand die hem ooit heeft gezien.
pi_74154878
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 19:39 schreef Snakey het volgende:

[..]

Dat, en waarom zouden we zoiets willen op het forum? Het gaat allemaal nergens over.

Het is natuurlijk niet zo dat er plotseling geen onvertogen woord mag vallen. Maar structureel trollen, bashen, elkaar onderuit halen is gewoon niet leuk. En dat willen we ook niet op het forum.
Uitlaatklep ... een plek waar mensen kunnen razen is blijkbaar nodig anders zou dit topic niet bestaan.

Fora zijn niet alleen plekken om evenwichtige discussies te voeren, getuige het ONZ forum.
Is er dan meer vraag naar onzin dan naar een uitlaatklep?
Calm down, please!
pi_74155156
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 16:43 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Uitlaatklep ...
Wel gelijik een goeie naam voor een PTA-subforum.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 17:00:40 #29
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_74155417
Goede lijst Jimmie! Precies de punten waar ik het ook mee eens ben.

Vooral die: "Ik heb 1000 euro wat moet ik kopen?" topics komen me de strot uit. En topics zoals Gespot, projecten en evenementen lijken inderdaad ook helaas minder te worden.

Ik zal eens kijken of ik voor interessant autonieuws ook eens wat vaker een topic kan openen. Ik begin meteen want ik vond net nog een mooie.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_74159272
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 17:00 schreef Barcaconia het volgende:
[..] En topics zoals Gespot, projecten en evenementen lijken inderdaad ook helaas minder te worden.

[..]
Eigen user projecten zijn er opzich behoorlijk veel, maar herinner me wel project topics gepost door oa jacco van zwaar getunede wagens uit Japan en weet ik veel waar. Erg gaaf om de hoeveelheid werk te zien in zulke wagens.

Gespot is een geval apart, dat liep eerst goed, maar zoals ik eerder postte, dat heeft een eigen plek op het inet gevonden als Autogespot.com. Het merendeel spot daar met de regel zo duur mogelijke dingen en ik heb het idee dat het wat oudere publiek (vergeleken de jeugd op AG) liever zo bijzonder mogelijke spots ziet
pi_74159293
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 00:47 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

maw, de modcapacitiet is momenteel ontoereikend. Ben ik met je eens. PTA is altijd al een rustig (als in: weinig gezeik) forum geweest, en nooit veel moderatie nodig gehad, op dit moment is er wat meer moderatie nodig. FA's kijken momenteel mee, dus dat is al een deel van de oplossing.
Niet alleen het modereren zelf, maar in andere subfora zie ik de modjes veel deelnemen aan discussies en ook discussies een kant aan het opsturen, participeren dus.

PTA wordt vaak pas wat gedaan als iemand een TR er in knalt, dan is het vaak al te laat
quote:
Wie de schoen past trekke hem aan, start die topics maar!
Ik post wel eens af en toe een autonieuws topic, maar ben sowieso niet echt een groot/veel poster.
quote:
Heb in he verleden veel zulke topics gestart, is in mijn ogen (helaas) weinig belangstelling voor. Evenementenseizoen is nu natuurlijk ook weer redelijk afgelopen, misschien in de lente hier wat harder aan trekken?
Deels mee eens, maar sommige evenementen (hoe afschuwelijk ik sommige daarvan ook vind ) zoals 100% tuning zijn toch wel redelijk populaire topics geweest. Jij post toch vaker iets van een jaarlijkse bouwmachine dag, dan verbaast het me ook niet dat het weinig views oplevert
Ik lees (of las eigenlijk) ze overigens met veel plezier en bijvoorbeeld Dakar is weer iets wat wel heel goed loopt.

Voortbedurend op dat: Sport / Autosport en Motorsport

Die subsectie van Sport is eigenlijk iets wat al jaren niet echt geweldig loopt heb ik het idee. Weinig views en topics en eigelijk alleen een verzamel plek voor F1 fans/discussies.
Wat je dus ook ziet is dat mensen voor andere evenementen geneigd zijn om ipv daar een topic in PTA te plaatsen (Dakar bijvoorbeeld).

De users in die subsectie komen toch vooral voor auto- en motorsport en niet echt voor de rest van Sport.
Andersom voor de Sport lezers ook, die kijken toch weer anders aan vaak tegen autosport (blijft toch een beetje een vreemde eend tussen de andere sporten).
Kortom ik heb het idee dat de overlap met PTA vele malen groter is dan met Sport.

Mijn voorstel is dan ook om deze hele subsectie naar PTA te halen. Veel meer users zullen geneigd zijn om in die topics mee te posten en andersom de mensen die alleen voor autosport komen ook wel eens daar buiten in een ander topic zullen posten (technische vragen bijv.)
Een win-win situatie

En wat mij betreft gaat PTA in het Community lijstje ipv onderaan bij het Computer hoekje, want de user overlap is echt 0,0 en je ziet ook dat vaak topics naar PTA gekicked worden omdat men niet van PTA afweet.
Je ziet dan ook hele andere users posten in zo'n topic, die blijkbaar wel degelijk enige interesse hebben in auto's en er dus wel een overlap is met de Community posters.
Maar goed das meer iets voor Snakey denk ik zo

[ Bericht 0% gewijzigd door Jimmie op 29-10-2009 20:57:32 ]
  woensdag 28 oktober 2009 @ 20:27:17 #32
138465 ForcedInduction
If it doesn't blow...
pi_74162968
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 16:23 schreef Anne het volgende:
Alexxxxx heeft iedereen al gemeet en over ThaFreak kijk je heen, dus niemand die hem ooit heeft gezien.
TF is wel een hele toffe mod anders
...it has to suck.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 20:32:36 #33
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_74163209
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 18:56 schreef Jimmie het volgende:

[..]

Eigen user projecten zijn er opzich behoorlijk veel, maar herinner me wel project topics gepost door oa jacco van zwaar getunede wagens uit Japan en weet ik veel waar. Erg gaaf om de hoeveelheid werk te zien in zulke wagens.

Gespot is een geval apart, dat liep eerst goed, maar zoals ik eerder postte, dat heeft een eigen plek op het inet gevonden als Autogespot.com. Het merendeel spot daar met de regel zo duur mogelijke dingen en ik heb het idee dat het wat oudere publiek (vergeleken de jeugd op AG) liever zo bijzonder mogelijke spots ziet
Projecten bloeden meestal na een week dood door het zinloze gekanker in de topic. Kijk bijvoorbeeld naar de auto van OxygenFRL, 68Chevelle, Smegmanus etc.
Gespot vond ik hier op het begin ook leuk totdat het een soort AG werd waar alleen nog dure auto's in mochten en een omgebouwde kever direct beloond werd met 20 flameposts.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 20:34:17 #34
138465 ForcedInduction
If it doesn't blow...
pi_74163285
Ik denk dat er teveel aan stigma op pta rust.

mensen die een topic openen over leasebakken zijn patsers, mensen met een betaalbare sportauto zijn pauper en ga zo maar door. Als je een porsche hebt, dan gelooft niemand je. Als je een supra hebt dan ben je pauper ook al rijd je rondjes om een porsche. Starlets gaan nooit kapot dus koop dat maar, en een opel roest altijd. ook nieuwe.

in elk topic kom je hetzelfde tegen.
...it has to suck.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 20:34:45 #35
182073 invine
blablabla etc.
pi_74163307
Sorry hoor maar der topics van kevin dan? Die lopen wel goed, en die van raulboeilie (whatever, hoe je het ook typt ).
En over oxy, die kruipt zowat gelijk in zijn harnas en gaat lekker in de verdediging bij elk vormpje van kritiek. Turq blijft toch ook lekker doorgaan ondanks al het gezeik wat die over zich heen krijgt.
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 20:39:14 #36
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_74163487
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 20:34 schreef ForcedInduction het volgende:
Ik denk dat er teveel aan stigma op pta rust.

mensen die een topic openen over leasebakken zijn patsers, mensen met een betaalbare sportauto zijn pauper en ga zo maar door. Als je een porsche hebt, dan gelooft niemand je. Als je een supra hebt dan ben je pauper ook al rijd je rondjes om een porsche. Starlets gaan nooit kapot dus koop dat maar, en een opel roest altijd. ook nieuwe.

in elk topic kom je hetzelfde tegen.
Juist, daar heb je helemaal gelijk in. Irritant gezeik elke keer.
pi_74163594
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 16:23 schreef Anne het volgende:
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_74172276
en pta is?
pi_74175306
[ochtend-humeur mode]

Probleem : kwaliteit zuigt

Gezochte oplossing : hogere kwaliteit

Geopperde en gebruikte oplossing : lage kwaliteit garanderen, reacties erop afstraffen.

Tijd voor Googol om een project-topic te openen hoe hij de achterlichten van z'n Honda gaat zwart spuiten met de belofte een NSX blok met tiptronic bak erin te bouwen en dan maar te genieten van de bescherming van de mods en admins.

Gek hoor ... dat PTA niet serieus genomen wordt.

[/ochtend-humeur mode]
Calm down, please!
pi_74175569
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 20:34 schreef invine het volgende:
Sorry hoor maar der topics van kevin dan? Die lopen wel goed, en die van raulboeilie (whatever, hoe je het ook typt ).
En over oxy, die kruipt zowat gelijk in zijn harnas en gaat lekker in de verdediging bij elk vormpje van kritiek. Turq blijft toch ook lekker doorgaan ondanks al het gezeik wat die over zich heen krijgt.
Je geeft dus zelf ook al aan dat het gezeik is ipv feedback/opbouwende kritiek.
Als iemand kritiek op mijn auto heeft, verdedig ik dat alleen als ik het er niet mee eens ben. Ik ga ook heus wel door anders had ik mijn auto niet meer. Ik heb alleen niet meer de behoefte om in dit verotte gedeelte van FOK! nog langer mijn auto te showen. Doe ik liever bij mensen die mijn werk wel waarderen. Dit is namelijk geen kritiek meer maar getrash, getrol, gebash en gekanker. Daar pas ik voor.
En als ik dan ook es in betreffende persoon zijn eigen topic hetzelfde doe is het ineens boe en ha en TR's en weet ik et...

Turq blijft lekker doorgaan omdat hij niet anders weet waarschijnlijk.

Ik vind het opvallen dat de mensen met de grootste mond in PTA zelf geen auto/rijbewijs hebben. Dat vind ik grappig en heb me daarbij neergelegd. Het was leuk tijdje geleden maar nu helemaal verrot.
Ik denk dat als er wat minder van dit wordt gebruik gemaakt en wat meer beargumenteerde vragen/feedback wordt gesteld het al een stuk prettiger wordt. Nu is per definitie kut als het niet naar iemands eigen smaak is.

[ Bericht 5% gewijzigd door OxygeneFRL op 29-10-2009 08:26:53 ]
  donderdag 29 oktober 2009 @ 08:17:02 #41
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_74175754
quote:
Ik vind het opvallen dat de mensen met de grootste mond in PTA zelf geen auto/rijbewijs hebben. Dat vind ik grappig en heb me daarbij neergelegd.
Wie dan noem ze eens.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 09:23:09 #42
182073 invine
blablabla etc.
pi_74176808
Ja ik ben ook benieuwd
pi_74192923
ik
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 17:47:25 #44
182073 invine
blablabla etc.
pi_74194857
Jij hebt ze allebei nu..
pi_74195084
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 17:47 schreef invine het volgende:
Jij hebt ze allebei nu..
ohw ja..
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_74195123
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 09:42 schreef Anne het volgende:
Vanaf hier lezen; Honda civic Hybrid - deel 2

Van die mannetjes die even semi-grappig komen posten. Booooring .
Edit: Dat kunnen we ondertussen dus missen als kiespijn.

[ Bericht 12% gewijzigd door Snakey op 29-10-2009 18:00:15 ]
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  donderdag 29 oktober 2009 @ 18:00:23 #47
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_74195263
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 09:42 schreef Anne het volgende:
Vanaf hier lezen; Honda civic Hybrid - deel 2

Van die mannetjes die even semi-grappig komen posten. Booooring .
Van 68Chevelle zul je trouwens geen last meer hebben
pi_74195298
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 17:55 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Edit: Dat kunnen we ondertussen dus missen als kiespijn.
Dat vindt ze leuk als je dat roept hoor
pi_74195580
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 18:01 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Dat vindt ze leuk als je dat roept hoor
En dat bepaal jij sinds wanneer?
pi_74195604
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 18:10 schreef Anne het volgende:

[..]

En dat bepaal jij sinds wanneer?
Waarom post je anders die foto's op fok?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')