Ja, ga je schamen!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wat hebbie gedaan dan? Is het nu zo dat ik me zelfs schaam voor mijn huis terwijl je hier niet bent?![]()
En jij blijft eeuwig een provinciaaltje dat weet je toch?
Ziet er, geloof ik, wel leuk uit? Voor Carnaval dan hèquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
Zoiets moet het worden, eigen ontwerp![]()
[ afbeelding ]
Een uur langer zuipenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Vannacht een uur langer slapen, dat was ik helemaal vergeten
oh! wat een goed idee!! Da's die heel mooie kast! da's inderdaad zonde dat die in de speelkamer stondquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:06 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, ga je schamen!
Tis echt heel mooi geworden, de speelkamer kast (zo'n hoge oude witte, uit 1928) staat nu waar de tvkast-met-tv stond. Die is verhuisd naar de overkant, 1 bank voor de tuindeuren en andere bank hoe het was. Naast de bank een klein tafeltje met mn Kartellie
Nou en toen de speelkamer uitmesten, afschuwelijk!
Ik heb 3 vuilniszakken vol meuk weggegooid en nu kan je er gewoon lopen, staan 3 stoelen naast elkaar aan het werkblad en zelfs de knijnen staan er én kunnen loslopen![]()
Echt een berg werk verzet dus. Maar echt leuk, net nog wat deco prullies gekocht en zometeen lekker languit op de bank![]()
Om er 2 dagen niet af te komen!
Dat klinkt alsof je er al een hebt en er nog een bij wilquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Straks krijg ik nog een alcoholprobleem.
Kutland ook, met die grote pullenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:10 schreef Ian_Nick het volgende:
Godverdomme, vanavond moet ik ook gewoon wéér.
Negeer mijn liefdesverklaring 's niet, jij!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof je er al een hebt en er nog een bij wil. Dakannie.
Ja, klote he.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee gij!
Dankzij uw topique durf ik niets meer te downloaden_!
Oeeef, die heeft meer inhoud in d'r tetten dan dat hele andere topic in z'n totaliteitquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Volgens mij heb ik net per ongeluk een feauteaux van Copycat gevonden
Ik heb niet eens àfscheid kunnen nemen!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:11 schreef Ian_Nick het volgende:
En dan ben ik deaudt en dan is heel Fok! ineens saai.
Hier in de buurt is er overigens nog nooit iemand de lul geweest.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:14 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, klote he.
Ik durf ook niet meer. Voor een cd-tje ofzo ga ik ff bij mn zusje langs en van APK krijg ik voorlopig mn series nog
Dus ik ben redelijk gered maar tis echt kloten!
GOED!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:16 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik heb niet eens àfscheid kunnen nemen!![]()
Dan is het haar echtquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Oeeef, die heeft meer inhoud in d'r tetten dan dat hele andere topic in z'n totaliteit![]()
Cc staat dan ook vast niet voor Copycat
oh! nou is het niet meer stiekemquote:
Hihi, u maakte een typfout!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh! nou is het niet meer stiekemwat lief. Dank je.
![]()
hij stond even op de andere bladij, bijna gemist zeg!![]()
Woonkamer is ook veel gezelliger nuquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh! wat een goed idee!! Da's die heel mooie kast! da's inderdaad zonde dat die in de speelkamer stondBen benieuwd. Kom wel weer eens kijken.
Al kan ik me er een goede voorstelling van maken! Ik ga deze maand voor kleed en tafeltjes, en het schilderen van mijn kale keukenmuur met een deel magneetverf.
![]()
Oh en die lamp hèikwillum. Maar goed, al het goede komt langzaam, moet ook nog de drie kamers boven doen. pfff.
En dan nu pompoensoep. geen zin meer in spruiten schoon te maken en gedoe. Lekker met een turks broodje erbij. Yumen dan ook zitten.
Van schrik! Echt!quote:
Dood het beest! Dood het beest!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
GOED!
VERHONGER JIJ DAN MAAAAAAAAAAAR!
Pech voor je, jij hebt nu de buuf alquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan is het haar echt![]()
Mijn god wat een tetten
Hoe kan je dit nou lezen Belle, nergens plaatjes!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:20 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Dood het beest! Dood het beest!
Raar, hier nog iemand in de straat zelfs. En er staan maar een paar huizen..quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hier in de buurt is er overigens nog nooit iemand de lul geweest.
Dat ik het vertelde waren ze ook eigenlijk allemaal oprecht verbaasd, al helemaal over het bedrag dat je moest betalen.
Die kan tenminste lekker kokenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Pech voor je, jij hebt nu de buuf al
"Fraaie boezem" klinkt toch beterquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En de dikke tetten van Cc.
Geniaal topique dus eigenlijk
Maar ze staan dus in hun recht? Als ze je eruit vissen ben je gewoon vies de lul?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:22 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Raar, hier nog iemand in de straat zelfs. En er staan maar een paar huizen..
Er schijnen wel wat advocaten te zijn die gewoon hele dagen op internet zitten te zoeken, en dan als ze iemand kunnen pakken, het aan de platenmaatschappij doorgeven en zo krijgen zij ook nog een paar centen.
Kutlullen, echt
Je kan ook dingen van die tetten af etenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wie wil d'r nu eten met zo'n voorhangsel op je bank
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat zal Cc hier blij mee zijn, met dit onderwerp
NEE WANT DAAR ZITTEN DIE TETTEN VOOR HAHAHAHAHAA!@quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Die speurt alleen naar spelfouten, de rest van de tekst ziet ze normaliter nooit
Je vraag je dan ook af wat ze in vredesnaam met een laptop aan moet vangenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
NEE WANT DAAR ZITTEN DIE TETTEN VOOR HAHAHAHAHAA!@
Ik wou inderdaad net een toetsenbord grapje makenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je vraag je dan ook af wat ze in vredesnaam met een laptop aan moet vangen
Ja Gaston, ja.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar ze staan dus in hun recht? Als ze je eruit vissen ben je gewoon vies de lul?
Grrrr, stomme Duitsland met hun stomme gelul over stomme muziek die ik nu bij de stomme Medialand moet gaan kopen.quote:
Die staat op d'r linkerboezem, de rechter wordt gebruikt als muismat, daar zijn wel plaatjes vanquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wou inderdaad net een toetsenbord grapje maken
Ik zou d'r heel hard gevenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die staat op d'r linkerboezem, de rechter wordt gebruikt als muismat, daar zijn wel plaatjes van![]()
Zonder dollen, Cc ziet er goed en appetijtelijk uit
Ja, maar ik ben sexy.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zou d'r pontificaal voorbij lopen vanwege "onbereikbaar" voor mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |