Dood het beest! Dood het beest!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
GOED!
VERHONGER JIJ DAN MAAAAAAAAAAAR!
Pech voor je, jij hebt nu de buuf alquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan is het haar echt![]()
Mijn god wat een tetten
Hoe kan je dit nou lezen Belle, nergens plaatjes!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:20 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Dood het beest! Dood het beest!
Raar, hier nog iemand in de straat zelfs. En er staan maar een paar huizen..quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hier in de buurt is er overigens nog nooit iemand de lul geweest.
Dat ik het vertelde waren ze ook eigenlijk allemaal oprecht verbaasd, al helemaal over het bedrag dat je moest betalen.
Die kan tenminste lekker kokenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Pech voor je, jij hebt nu de buuf al
"Fraaie boezem" klinkt toch beterquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En de dikke tetten van Cc.
Geniaal topique dus eigenlijk
Maar ze staan dus in hun recht? Als ze je eruit vissen ben je gewoon vies de lul?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:22 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Raar, hier nog iemand in de straat zelfs. En er staan maar een paar huizen..
Er schijnen wel wat advocaten te zijn die gewoon hele dagen op internet zitten te zoeken, en dan als ze iemand kunnen pakken, het aan de platenmaatschappij doorgeven en zo krijgen zij ook nog een paar centen.
Kutlullen, echt
Je kan ook dingen van die tetten af etenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wie wil d'r nu eten met zo'n voorhangsel op je bank
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat zal Cc hier blij mee zijn, met dit onderwerp
NEE WANT DAAR ZITTEN DIE TETTEN VOOR HAHAHAHAHAA!@quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Die speurt alleen naar spelfouten, de rest van de tekst ziet ze normaliter nooit
Je vraag je dan ook af wat ze in vredesnaam met een laptop aan moet vangenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
NEE WANT DAAR ZITTEN DIE TETTEN VOOR HAHAHAHAHAA!@
Ik wou inderdaad net een toetsenbord grapje makenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je vraag je dan ook af wat ze in vredesnaam met een laptop aan moet vangen
Ja Gaston, ja.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar ze staan dus in hun recht? Als ze je eruit vissen ben je gewoon vies de lul?
Grrrr, stomme Duitsland met hun stomme gelul over stomme muziek die ik nu bij de stomme Medialand moet gaan kopen.quote:
Die staat op d'r linkerboezem, de rechter wordt gebruikt als muismat, daar zijn wel plaatjes vanquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wou inderdaad net een toetsenbord grapje maken
Ik zou d'r heel hard gevenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die staat op d'r linkerboezem, de rechter wordt gebruikt als muismat, daar zijn wel plaatjes van![]()
Zonder dollen, Cc ziet er goed en appetijtelijk uit
Ja, maar ik ben sexy.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zou d'r pontificaal voorbij lopen vanwege "onbereikbaar" voor mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |