Maar dan heb ik liever Kruys. Heeft meer charisma volgens mij. Kan boven een groep staan.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:59 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Vermoed dan idd dat het Everse wordt. Lijkt me 'Been-achtiger' dan Menzo. Al volg ik de Jupiler League nauwlijks.. Hoezo zou hij niet bij NEC passen?
Ik ben erbijquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:24 schreef sjeppert het volgende:
nog mensen van hier die morgen mee gaan naar sparta?
Afgelopen woensdag nogquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:55 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
De afgelopen keren dat Vitesse verloor, verloren wij ook.
Ben je zo fan van Fejzullahu dan, eerste wedstrijd was heel goed maar daarna nogal bergafwaards.quote:Op zondag 1 november 2009 14:13 schreef -J-D- het volgende:
Babos; Wellenberg, Van Eijden, Zomer, El-Akchaoui; Radomski, Worm, Davids; Ntibazonkiza, Vleminckx, Goossens
Geen Fejzullahu, maar helaas met $aidi
Nee, absoluut niet, maar ik ben nog minder fan van $aidi.quote:Op zondag 1 november 2009 14:22 schreef appeltjap het volgende:
[..]
Ben je zo fan van Fejzullahu dan, eerste wedstrijd was heel goed maar daarna nogal bergafwaards.
Nou ja, het begintquote:Op zondag 1 november 2009 14:27 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet, maar ik ben nog minder fan van $aidi.
De schorsing van De Ceulaer is wel gunstig, want dat blijft toch een goede speler. Alleen wat gefrustreerd dit seizoen blijkbaar.quote:Op zondag 1 november 2009 18:48 schreef -J-D- het volgende:
Volgende week heeft RKC geen Brood op de bank en geen De Ceulaer op het veld.
Beide worden normaal gesproken geschorst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |