quote:Op woensdag 4 november 2009 15:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
sorry, is al weg... Dikkie Dik Blokboekjes? Nijntje ABC?
Ik kan 'm ook meenemen naar de meet, maar anders nog verzendkosten erbij...hij is echt helemaal niet gebruikt namelijk...hij past in een grote envelopquote:Op woensdag 4 november 2009 20:24 schreef Fruppel het volgende:
Linda ik weet dat een vriendinnetje van mij opzoek is naar een minimonkey, ik ga even informeren!
Is het 20,- incl verzenden?
quote:Op woensdag 4 november 2009 19:20 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Ik heb nog niks verkocht, ik ga vrijdag in Drachten bij vlindur langs en ik weet niet precies wat ze gaat kopen. Ik post daarna wat er nog is.
Jij wilde toch die ruitjesbroek in iedergeval? Het is mij wat onduidelijk welke je precies bedoelt, maar vlindur wist het wel en zou hem volgens mij voor je meenemen?
Ik zie maar 1 ruitjesbroek, dus volgens mij kan het niet zo moeilijk zijnquote:Op woensdag 4 november 2009 20:15 schreef RockabeIIa het volgende:
Yeps klopt. Als zij hem dan betaald dan betaald diaan haar wel en ik diaan(plan A) Als 1 van hen dit niet wil dan eh... maak ik het over!)
ff op herhalingquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik wil Floddertje en Jip en Janneke wel, als die nog beschikbaar zijn?
OH!! helemaal gemistquote:
Heb ik nog liggen. Met bloemen, geeeen beertjes en een extra bevestigingsset. Op de site van bobike staan de kleuren. Het is max2flower yellow. 25 euro voor de hele set. Opsturen gaat niet zo goed.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:25 schreef Kleurdoos het volgende:
heeft iemand nog een voorzitje met schermpie liggen?
beetje netjes gaarneen geen beertjes erop
Was ff nieuwsgierig welke kleur en voor de overige visueel ingestelde fok!kers..quote:
extra bevestigingsset, dus dan zou ie op 2 fietsen kunnen? zo ja.. dan spijt het me pinqquote:Op donderdag 5 november 2009 07:29 schreef YPPY het volgende:
[..]
Heb ik nog liggen. Met bloemen, geeeen beertjes en een extra bevestigingsset. Op de site van bobike staan de kleuren. Het is max2flower yellow. 25 euro voor de hele set. Opsturen gaat niet zo goed.
Ik vind m erg leuk! Welke maat is het?quote:Op donderdag 5 november 2009 12:20 schreef Ssserpente het volgende:
Lente past d'r boevenpakje niet meer.Van boven wel, maat d'r benen zijn te lang. Ze heeft 'm maar twee keer aan gehad.
http://www.babymerkkleertjes.nl/shop/popup_add_image.php?pID=865&products_id=865&cPath=242_247
Is van Wooden Buttens. Blauw met wit gestreept.
Voor 5,- is ie van jou.
't Is een fijn, soepel pakkie. Met knoopjes van onder. Ik heb m ook nog in het ecru.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |