Zwanger?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:09 schreef AbortusKonijn het volgende:
Ik heb augurkenbest lekker ookal eet ik het normaal nooit
Sexy vind ik dr dan weer niet!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:09 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
*Eensch!*
Ilse is een van de meest sexy vrouwen wmb
echte rapkledingquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:09 schreef oh-oh het volgende:
Tisser mis met die bruine meneer zn shirtje???
Gossie toch...
Hebbie al gegeten dan?quote:
4 havo joh!quote:
Ah kijk, dat weten we nu dan dankzij 4 havo!!quote:
Ach kom op, tis een volwassen meid. Alsof er helemaal niks in huis is. Gewoon kieskeurigheid hoor. Brood ofzo is altijd overal in huis. En anders is er altijd nog thuisbezorgd, de shoarmaboer of de snackbarquote:
Als je het over Popstars hebt, dat kijk ik niet hoor.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:11 schreef Greys het volgende:
Hara, dat ene ventjes, was dat nou Zack Effron-haar?
Wellus...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Sexy vind ik dr dan weer niet!
Tis echt zo een lief schattig meisjemeisje...
jaah lach maarquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
4 havo joh!
[..]
Ah kijk, dat weten we nu dan dankzij 4 havo!!
Nou, ik vind het sneuquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach kom op, tis een volwassen meid. Alsof er helemaal niks in huis is. Gewoon kieskeurigheid hoor. Brood ofzo is altijd overal in huis. En anders is er altijd nog thuisbezorgd, de shoarmaboer of de snackbar
Echt serieus Greys, je bent echt een megawussquote:
Als er brood was had ik wel brood gegeten, dank je wel.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach kom op, tis een volwassen meid. Alsof er helemaal niks in huis is. Gewoon kieskeurigheid hoor. Brood ofzo is altijd overal in huis. En anders is er altijd nog thuisbezorgd, de shoarmaboer of de snackbar
,
Ik kan me er wel iets bij voorstellen, maar dan wel alleen zingend.quote:
Je kunt de rest van je leven nog hbo en werk doen... niemand lacht hier, we zijn gewoon jaloersquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:13 schreef AbortusKonijn het volgende:
[..]
jaah lach maar
ik had al hbo kunnen doen
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan me er wel iets bij voorstellen, maar dan wel alleen zingend.
Als ze gewoon praat is er weinig sexy aan, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |