quote:
Nee, die relatie met die andere lelijkerd. Ze heeft echt een debiele smaak qua mannen.quote:
Schuddbuikenquote:
En jij mag het wel?quote:
MAAR TESSA DURFT MIJ NIET MEER TE ZIEN.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of Tessa, Of M.E.L.K. Of N.
Jaquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:42 schreef Zotheid het volgende:
[..]
En jij mag het wel?
[..]
MAAR TESSA DURFT MIJ NIET MEER TE ZIEN.
Nee, niet echt.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:42 schreef Fascination het volgende:
[..]Katy is goddelijk.
[..]
Nee, die relatie met die andere lelijkerd. Ze heeft echt een debiele smaak qua mannen.
Geeft niet. Aangezien ze toch een trio wil moet ik er maar aan wennen.quote:
Dan stop ik m'n piemol in je mond.quote:
Jij bent goed bezigquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:43 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Geeft niet. Aangezien ze toch een trio wil moet ik er maar aan wennen.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:43 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Geeft niet. Aangezien ze toch een trio wil moet ik er maar aan wennen.
Op dat moment sla ik d'r zo ontzettend hard dat d'r kaken op elkaar slaan.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:43 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dan stop ik m'n piemol in je mond.
Maar ik mag het meisje uitkiezen.quote:
Ja, interesse?quote:
EN WIENS SCHULD IS DAT?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:42 schreef Zotheid het volgende:
[..]
En jij mag het wel?
[..]
MAAR TESSA DURFT MIJ NIET MEER TE ZIEN.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Op dat moment sla ik d'r zo ontzettend hard dat d'r kaken op elkaar slaan.
Nog meer kaalheid.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:44 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja, interesse?
Je ziet mij dan wel naakt he?
Sick.quote:
IK KAN ER TOCH NIKS AAN DOEN DAT DIE HANDDOEK VIEL ZODAT MIJN EDELE DELEN ZICH TENTOONSPREIDDE.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
EN WIENS SCHULD IS DAT?
VAN JOU OF VAN DE HANDDOEK?
Het was toch maar een klein handdoekje?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:45 schreef Zotheid het volgende:
[..]
IK KAN ER TOCH NIKS AAN DOEN DAT DIE HANDDOEK VIEL ZODAT MIJN EDELE DELEN ZICH TENTOONSPREIDDE.
Dan kunnen we praten over HIMYM!quote:
Het zou iets voor jou kunnen zijn.quote:
Jaquote:
Meer heb ik ook niet nodig.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het was toch maar een klein handdoekje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |