Wanneer?quote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat klopt![]()
Mensen die in grijze trainingsbroeken door de supermarkt hobbelen moeten thuis blijven
Wel makkelijk, de verkeerde naam zal ik in elk geval niet schreeuwen.quote:
Maar dan niet boos worden als ik dat wel doe hequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wel makkelijk, de verkeerde naam zal ik in elk geval niet schreeuwen.
Ik weet niet wat ik van jou moet denken,quote:
Mehehe.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik van jou moet denken,
dat is het punt
Afkorting?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik dacht dat Zotheid een vreemde afkorting gebruikte ofzo.
Maartje.
Dat is overigens de vriend van Katy Perry.quote:
Owja.quote:
OKE DAN SCHREEUW IK WEL MIRRE MIRJAM.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar dan niet boos worden als ik dat wel doe he
JA ZOALS ZH.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik dacht dat Zotheid een vreemde afkorting gebruikte ofzo.
Maartje.
Ze verdienen elkaarquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is overigens de vriend van Katy Perry.
Dat was toch uit?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is overigens de vriend van Katy Perry.
Dan sla ik jequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:40 schreef Zotheid het volgende:
[..]
OKE DAN SCHREEUW IK WEL MIRRE MIRJAM.
[..]
JA ZOALS ZH.
Wtf. Vreemde naam.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Afkorting?
Nee ik heet écht Maartje, het is echt bijna eng
Of Tessa, Of M.E.L.K. Of N.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:40 schreef Zotheid het volgende:
[..]
OKE DAN SCHREEUW IK WEL MIRRE MIRJAM.
[..]
JA ZOALS ZH.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |