Gelukkig wel ...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wut? Nee joh! Niet die homo.
Venusheuvel ist woa anders hea!
Remix van SP?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik luister nu naar een soort remix van Snow Patrol
NIETUSquote:
OKE.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ONZE SEKS ZOU OOK INTIEM MOETEN ZIJN, DUS ZORG MAAR DAT HET DAT IS ANDERS ZOEK JE HET MAAR LEKKER UIT
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, ik weet het weer. Man wat zat die broek vervelend.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Het was toch geen leren broek heah?
Libido-verhogend: hockey op tv.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:29 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Remix van SP?
Snow Patrol hoor je gewoon live te horen.
[..]
NIETUS
[..]
OKE.
Maar morgen is er hockey op de tv.
Ben jij zo'n emo figuur?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Nee, spijkerbroek. En hij was STRAK.
Vrouwenhockey.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Libido-verhogend: hockey op tv.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Dat ben ik ook.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ben jij zo'n emo figuur?
Half lang haar maar niet blond (zwart?) en met hele strakke broeken?
Absoluut niet!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ben jij zo'n emo figuur?
Half lang haar maar niet blond (zwart?) en met hele strakke broeken?
Oh, nouja het konquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Absoluut niet!
Ik vond die spijkerbroek in m'n kast en vond dat 'ie wel erg strak zat toen ik 'm aanhad. Maar m'n andere broeken zaten al in de was dus ik had niets anders. En de hele dag in een trainingsbroek lopen is pauper.
quote:
Like this?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Ja dat kloptquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Absoluut niet!
Ik vond die spijkerbroek in m'n kast en vond dat 'ie wel erg strak zat toen ik 'm aanhad. Maar m'n andere broeken zaten al in de was dus ik had niets anders. En de hele dag in een trainingsbroek lopen is pauper.
Je heet echt Maartje?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Weet je hoeveel mensen mijn naam echt lelijk uitspreken
BP, ben jij het ?quote:
Wanneer?quote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat klopt![]()
Mensen die in grijze trainingsbroeken door de supermarkt hobbelen moeten thuis blijven
Wel makkelijk, de verkeerde naam zal ik in elk geval niet schreeuwen.quote:
Maar dan niet boos worden als ik dat wel doe hequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wel makkelijk, de verkeerde naam zal ik in elk geval niet schreeuwen.
Ik weet niet wat ik van jou moet denken,quote:
Mehehe.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik van jou moet denken,
dat is het punt
Afkorting?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik dacht dat Zotheid een vreemde afkorting gebruikte ofzo.
Maartje.
Dat is overigens de vriend van Katy Perry.quote:
Owja.quote:
OKE DAN SCHREEUW IK WEL MIRRE MIRJAM.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar dan niet boos worden als ik dat wel doe he
JA ZOALS ZH.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik dacht dat Zotheid een vreemde afkorting gebruikte ofzo.
Maartje.
Ze verdienen elkaarquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is overigens de vriend van Katy Perry.
Dat was toch uit?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is overigens de vriend van Katy Perry.
Dan sla ik jequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:40 schreef Zotheid het volgende:
[..]
OKE DAN SCHREEUW IK WEL MIRRE MIRJAM.
[..]
JA ZOALS ZH.
Wtf. Vreemde naam.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Afkorting?
Nee ik heet écht Maartje, het is echt bijna eng
Of Tessa, Of M.E.L.K. Of N.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:40 schreef Zotheid het volgende:
[..]
OKE DAN SCHREEUW IK WEL MIRRE MIRJAM.
[..]
JA ZOALS ZH.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |