Dat dus inderdaadquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:03 schreef L.no het volgende:
[..]
Joh, de meesten weten het verschil qua accent neit eens, dus veel zal het niet boeien. Dushi is papiaments, dus dat is wel een hele grote hint dat het echt om de Antillen gaat.
Maar jij draait het om waarom zouden negers zich eerder aangevallen voelen dan Japanners dan ?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:43 schreef Roi het volgende:
[..]
Je zegt toch omdat Japanners zich niet door Ushi aangevallen voelden zullen Surinamers/negers dat ook niet hebben?
Ja, dat kan wel irritaties opwekken inderdaad.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:31 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat dus inderdaad![]()
En nee ik stoor me er niet aan, niet om een of ander racistisch gedoe in ieder geval. Verder vind ik het wel
te flauw voor woorden en stoort het me daarom ontzettend
En ze zoeken nog steeds? Kolere zeg, wat ontzettend slecht en nep ziet dat eruitquote:maar Matthias Scholten (de bedenker van het programma rond Ushi, red.) wist er ook van. Hij is op zoek gegaan naar mensen die me eruit konden laten zien als een Curaçaose big momma.’
Niks mis mee.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:12 schreef kwib het volgende:
gooische dozen
Ik denk dat het voor de meeste mensen die dat woord gebruiken meer iets als 'sgatje' of 'skatje' zal betekenen.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:57 schreef Lauwra het volgende:
waarom zou je je hier in hemelsnaam aan storen? Iedereen is toch anders, ze doet toch geen bekende mensen na (en dan nog...). Ben je wel erg snel op je zieltje getrapt als je dit niet vind kunnen.
De flauwheid druipt er vanaf.quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:05 schreef Mestras het volgende:
is het waar dat alle negerinnen net zo lelijk zijn dan?
Ik zie niet wat er in godsnaam aanstootgevend kan zijn aan Dushiquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:07 schreef OldJeller het volgende:
Satire moet kunnen. Vrijheid van meningsuiting.
Tenminste, dat is meestal wat wordt gezegd als de vraag rijst of iets niet als aanstootgevend of kwetsend kan worden opgevat.
Dat is precies wat ik met mijn eerdere post probeerde te zeggen. Ik word er zo moe van die mensen die altijd problemen verzinnen. Het zijn ook vaak de mensen die er zelf evt. niet eens mee 'gediscrimineerd' worden.quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:33 schreef shmoopy het volgende:
Dus elke Rotterdammer moet zich ook beledigd voelen als iemand een Rotterdams typetje neerzet?
Je kunt natuurlijk ook problemen gaan zoeken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |