Welke aap heeft jou van de baggerban afgehaald?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:21 schreef RickoKun het volgende:
Ik ben net lid geworden van Lockerz![]()
Ik mag menschen uitnodigen, weetz.
Kan je electronics winnen enzulks
Maar als je een sieraad gaat verkopen bij een winkel ofzo, gaan ze je ook niet meer geld geven als er een verhaal aan zit.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:26 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Welke aap heeft jou van de baggerban afgehaald?
O/T: Klinkt inderdaad niet als een betrouwbaar bedrijf, vast zo'n instelling dat wil dat je eerst verzendt en dan geld ontvangt.
Daarbij komt ook nog dat ze kijken naar de waarde van het goud zelf, in plaats van de emotionele waarde. Dat heeft natuurlijk helemaal niets te maken met de eigenlijke waarde van het goud, en je kan het bedrijf niet lopen vertellen dat het sieraad van je overgrootmoeder is geweest, die het van een barmhartige Samaritaan heeft gekregen, oid.
Mijn god, leef jij ook nog?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:26 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Welke aap heeft jou van de baggerban afgehaald?
jij hebt vast niet gekeken naar die voorwaarden op de sitequote:
Met TNT Post?quote:Elke dag worden de pakketten in gepantserde vrachtwagens afgeleverd in de goudraffinaderij van Cash4Gold.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |