Gatver,quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:25 schreef Robert.T het volgende:
Ik had een keer een tand in mn vlees, ik kom er niet meer
*ril* lekker dan. Zijn wel geisoleerde incidenten neem ik aan.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:27 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Gatver,
ik heb wel eens toen ik nog op een vleeswarenafdeling werkte een vieze pleister in een ham gevonden.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:25 schreef Robert.T het volgende:
Ik heb het in 5 jaar denk ik 2 of 3 keer meegemaakt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:28 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
*ril* lekker dan. Zijn wel geisoleerde incidenten neem ik aan..
Nog ff en ik koop me varkens bij een boer.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:30 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ik heb het in 5 jaar denk ik 2 of 3 keer meegemaakt.
Kwam íe niet van je eigen kloppende pusvinger.....?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:30 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ik heb het in 5 jaar denk ik 2 of 3 keer meegemaakt.
Toch vind ik het bij Aldi anders dan bij de AH.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:33 schreef BlueMage het volgende:
Ga maar nooit bij de Aldi hier winkelen dan. Salami die maanden over de datum is: als je dat gezien hebt hoef je verlopig geen vlees meer op je brood.
Was het niet je eigen tand dat was weggevlucht uit je rottende tandvlees?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:25 schreef Robert.T het volgende:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:43 schreef Kevincy het volgende:
[..]
Was het niet je eigen tand dat was weggevlucht uit je rottende tandvlees?
Lijkt me sterk, bij een Nederlands product.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:30 schreef Adelante het volgende:
Geen Engelse datum, dat die dingen goed zijn tot 8 november?
FOTO'S.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:55 schreef Sphere het volgende:
Ik dacht trouwens dat Super de Boer op de Stationsweg in Leiden erg was. Daar zag ik een keer een vakkenvuller met zijn schoenen op de rand van de koelvakken staan terwijl hij naar de producten toe achter elkaar stond te hoesten.![]()
En niet zijn hand voor zijn mond houden he?
Ach meid toch....quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:55 schreef Sphere het volgende:
Ik dacht trouwens dat Super de Boer op de Stationsweg in Leiden erg was. Daar zag ik een keer een vakkenvuller met zijn schoenen op de rand van de koelvakken staan terwijl hij naar de producten toe achter elkaar stond te hoesten.![]()
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:00 schreef larry_flynt het volgende:
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!!!!!!!!!!
Je begint goed door U te zeggen en je eindigt zeer zwak door mij te beschuldigen in oud Hollandse taalgebruik.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:08 schreef Sphere het volgende:
[..]
U bent een vakkenvuller met zulks gedrag?
Hij wilde het gewoon eerlijk verdelen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:55 schreef Sphere het volgende:
Dat vind ik knap, kotsen uit je longenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:09 schreef Lano het volgende:
KutAH ik heb een keer een nacht lang de longen uit mn lijf gekost dankzij hun saucijzenbroodjes
Als je het presteert om een beschimmelde tomaat in je zakje te doen, ben je zelf een faalhaas.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:21 schreef Jussle het volgende:
De ah![]()
Goede ervaringen mee:
- Zure melk
- Beschimmelde tomaten
- Oude shoarmabroodjes
Jij schrikt ook wel snel...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:17 schreef Sphere het volgende:
Toen ik vervolgens de THT datum controleerde, schrok ik mij een ongeluk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |