Pick me pick mequote:
Geen idee, ik las net wat terug maar hij begint meteen te zeikenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
ja wat een figuur is dat johWaar komt die ineens vandaan gepleurd?
van de week kwam hij ineens s'avonds in de chatquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
ja wat een figuur is dat johWaar komt die ineens vandaan gepleurd?
Fhaquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:37 schreef Fha het volgende:
Ik ga douchen en naar bed. Slaap lekker alvast en fijne dag morgen iedereen!![]()
Cya.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:37 schreef Fha het volgende:
Ik ga douchen en naar bed. Slaap lekker alvast en fijne dag morgen iedereen!![]()
Je moet je rekeningen ook gewoon betalen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:42 schreef marcb1974 het volgende:
Hehe, internetverbinding doet het weer :")
In dat geval is het helamaal onzin om heul naar Utrecht te komen en 14 euro entree te betalenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:51 schreef Pheno het volgende:
Oh, ik ga wel even kijken. Japanse treinen hebben ze toch niet, dus ik verwacht ook weinig te kopen
Hebben ze niet van die 12packs springers in N? Met zo'n oranje puntmuts over hun kop?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:03 schreef Pheno het volgende:
Of je het lastig maken door stammen van 2~3 meter te hebben
Maar goed, misschien dat ze 10 dozen Kato of Tomytec hebben staan, geen idee. Soms zie je wel wat, maar Shinkansen of lampjes heb ik niet meer nodig. Dus misschien wat scenery hulpmiddelen.
Geen idee. Faller is ook trouwens bijna naar de klote las ik laatst...met hun kermismeuk die toch niemand koopt want dat past niet op je zolderkamer.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hebben ze niet van die 12packs springers in N? Met zo'n oranje puntmuts over hun kop?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |