Komende week komt er nog een Harry Potter spel binnenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Blijf eens van Fha af
Anders doe ik ook wel samen met Muck
Maar dan doen wij een ander spelletje![]()
Nee Harry potter is suf. Ik kan nog niet eens klaverjassenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:04 schreef Fha het volgende:
[..]
Komende week komt er nog een Harry Potter spel binnenGaan we dat gewoon met zijn alle doen
![]()
Ik ook nietquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee Harry potter is suf. Ik kan nog niet eens klaverjassen
Ga dat eens even HEEL snel op het gemeentehuis doen danquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:07 schreef Fha het volgende:
Maar ik kan wel met een stokkie zwaaien zodat er magie gebeurt![]()
Moet maandag eerst tot 12 uur wachten op iemand die iets komt doen met glasvezel ofzoquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga dat eens even HEEL snel op het gemeentehuis doen dan
Dat hoeft ook niet. Het enige wat jij hoeft te kunnen....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet. Het enige wat jij hoeft te kunnen....Ohw ik denk dat ik dat wel kanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: toen ik een jaar of 5 was zei mijn opa een keer tegen me dat als ik piano kon spelen, ik ook zou kunnen schaken. Een paar maanden later leerde mijn neef me de vlooienmars op de piano. Toen ik die eenmaal snel kon ben ik naar opa gegaan om te vragen of we een potje gingen schaken.
Wat was ik teleurgesteld dat ik het nog steeds niet kon
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Nou joepi.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:51 schreef FFSletop het volgende:
Ben Definitief pleite dit keer mensen, zie jullie waarschijnlijk wel in de KSC van morgen/ vndaag![]()
Laters
dat is een goed idee of kan ze je buurvrouw niet weg toveren ofzoquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga dat eens even HEEL snel op het gemeentehuis doen dan
Zeer erg GMTA..quote:
Dan moeten we hem maar houdenquote:
Goede vervanger voor mij over een week en novemberquote:
Hij komt niet eens in de buurt pinguinquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Goede vervanger voor mij over een week en november
Ben ik zo erg?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Hij komt niet eens in de buurt pinguin
denk ook niet dat ie weg gaat.quote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Goede vervanger voor mij over een week en november
quote:
Nee, zo erg is hijquote:
Forum Opties | |