npquote:
De waarheid ligt in het midden ja, nuance is een goed maar nagenoeg vergeten iets tegenwoordigquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:49 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
np
Als je wilt dat ik ergens verder op m'n mening o argumenten in ga moet je het zeker vragen!
in het kort komt het er eigenlijk op neer dat er extreme gelovers en extreme skeptici zijn, en dat van allebei de kanten dit extreme beeld gebruikt wordt om het andere kamp te ridiculiseren en hun argumenten op basis van die extreme stereotypen als onzin af te doen. Iedereen die zich op dit soort strategien berust praat wat mij betreft poep...
Ja inderdaad, daarbij heb ik het gevoel dat eerlijke onwetendheid vaak afgedaan wordt als domheid, terwijl toegegeven onwetendheid nodig is voor nieuwsgierigheid & vergroting van kennis. Toch lijkt het toegeven iets niet te weten meestal als een soort van zwakte opgevat te worden.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:59 schreef jogy het volgende:
[..]
De waarheid ligt in het midden ja, nuance is een goed maar nagenoeg vergeten iets tegenwoordig.
1 2 3 4 5 6 | -------- - ----- - -------------- --------------------------- t-2 t-1 t0 t1 t2 t3 t4 t5 t6 t7 t8 t9 t10 |
quote:Op zondag 25 oktober 2009 10:22 schreef oompaloompa het volgende:
Het artikel dan maar
[...]
Het is dus goed mogelijk dat de effecten komen door anticipatory effecten.
Ow shit ja, was thuis gebleven omdat ik alleen heel veel moest lezen wat ik tochc al uitgeprint had, sorryquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:51 schreef bassos het volgende:
Oompaloompa, ik dacht dat je had beloofd om gisteren onderzoeken te posten.
Waar blijven ze ?
Ah, geen punt, dan zie ik ze morgen wel.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:04 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ow shit ja, was thuis gebleven omdat ik alleen heel veel moest lezen wat ik tochc al uitgeprint had, sorry![]()
No hurriesquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:04 schreef oompaloompa het volgende:
Jogy, ik ga nog op je post in hoor, ben een beetje traag vandaag
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:24 schreef _Led_ het volgende:
PSEUDO !!! HET IS PSEUDO, NIET PSUEDO, PSEDUO, PSOUDE OF WAT DAN OOK !!!
Het is inmiddels donderdag, ga je nog een setje links posten ?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:13 schreef bassos het volgende:[..]Ah, geen punt, dan zie ik ze morgen wel.
m'n opa is dood, dus dat kan nog wel even duren ben ik bang. Sorryquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:37 schreef bassos het volgende:
[..]
Het is inmiddels donderdag, ga je nog een setje links posten ?
Gecondoleerd.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:30 schreef oompaloompa het volgende:[..]m'n opa is dood, dus dat kan nog wel even duren ben ik bang. Sorry
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |