Seks op de eerste date hahahahahaha sletjeeeeeeeequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ALS JULLIE ZO DOORGAAN HEEFT ZH MORGEN PECH EN DAN HEBBEN WE GEEN SEKS, IK MOET OOK AAN MN REPUTATIE DENKEN
Heb je al aangifte gedaan?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Die jongen wilde me niet laten gaan.
Uhu, HBO haal ik al niet eens.
Ja, doe maarquote:
?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:16 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Seks op de eerste date hahahahahaha sletjeeeeeeee![]()
![]()
!
Wat?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat was nou niet de reactie waar ik op gehoopt had
quote:
quote:
Ik ga m'n relklonen weer eens opzoeken.quote:
Die heb ik al gezien.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:18 schreef Crack_ het volgende:
Krijgen we nu eindelijk foto's van 4ebe te zien?
Ja maar ik toch niet, en als jij zo nu dan toch foto's gaat makenquote:
Rechterhand telt niet.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:19 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja. Ik heb namelijk nooit seks. Hè?.
Niet?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:19 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja. Ik heb namelijk nooit seks. Hè?.
Otis wel.quote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja maar ik toch niet, en als jij zo nu dan toch foto's gaat maken![]()
![]()
![]()
Nee, want hij is rijkquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:16 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Heb je al aangifte gedaan?![]()
Jawel joh, gewoon doorgaan, dan haal je het wel. Zo moeilijk kan het toch niet zijn?
OMG DIE HAD IK ECHT NIET AAN ZIEN KOMEN.quote:
Bp is ook kaal?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:21 schreef Zotheid het volgende:
[..]
OMG DIE HAD IK ECHT NIET AAN ZIEN KOMEN.
NET ALS... ALS LALS ALS DAT BP KOAL IS...
ROAP ME OP!1!!!11111ENZWEIDREI!!!!!111BIERFORMIJ!!!11
Inderdaad, lekker een weekje rustig aan doen en een beetje bijkomen enzo. Al tentamens gehad trouwens?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, want hij is rijk.
Het is ook niet moeilijk, maar ik vind het moeilijk om m'n draai te vinden en alles goed te plannen. Dus ik gebruik de vakantie even om alles op een rijtje te zetten.
ZIE PI JEWEETTOOOOCH IK MOET WEL DIE GRAPJES MAKEN ANDERS KOMT IEDEREEN VAN WTF OTIS JONGE WAT DOE JE !!??!!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:21 schreef Zotheid het volgende:
[..]
OMG DIE HAD IK ECHT NIET AAN ZIEN KOMEN.
NET ALS... ALS LALS ALS DAT BP KOAL IS...
ROAP ME OP!1!!!11111ENZWEIDREI!!!!!111BIERFORMIJ!!!11
Dat zeg ik niet.quote:
Boh, je hebt me door! Ik was dan ook sarcastisch!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Niet?![]()
Maar..... je hebt toch een vriendin!
Yup, 4 al. 1 gehaald, 1 net gezaktquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:21 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Inderdaad, lekker een weekje rustig aan doen en een beetje bijkomen enzo. Al tentamens gehad trouwens?
JAAA TOG! IK BEDOEL VROEGER ALS BK WAS JE EEN BEETJE EEN KLOOTZAKJE MAAR SINDS JE EVOLUTIE NAAR OTIS BEN IK JE FIJNGEVOELIGE SMAAK GAAN WAARDEREN EN IK OVER HET ALGEMEEN GOED OM JE LACHEN IK ZEG DAN OOK BIER!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:22 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
ZIE PI JEWEETTOOOOCH IK MOET WEL DIE GRAPJES MAKEN ANDERS KOMT IEDEREEN VAN WTF OTIS JONGE WAT DOE JE !!??!!
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:23 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]. Wat ben jij in God's naam voor kutuser?
BK? wie?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:23 schreef Zotheid het volgende:
[..]
JAAA TOG! IK BEDOEL VROEGER ALS BK WAS JE EEN BEETJE EEN KLOOTZAKJE MAAR SINDS JE EVOLUTIE NAAR OTIS BEN IK JE FIJNGEVOELIGE SMAAK GAAN WAARDEREN EN IK OVER HET ALGEMEEN GOED OM JE LACHEN IK ZEG DAN OOK BIER!
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Yup, 4 al. 1 gehaald, 1 net gezakt. En de andere 2 punten moet ik nog krijgen.. Oh, en nog punten voor projecten waar ik al vet lang op wacht
.
Maarja, ik ga even snel douchen.
Mensen met blauw haarquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:27 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk eens hoe snoezig ze slaapt.
Deze.quote:
14? Pics?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:41 schreef Lakitu het volgende:
[upd]Meisje (14) overleden aan Mexicaanse griep
Sick
Doe die 140 euro keer 100000000 en dan hebben we een dealquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Voor een nacht met jou erbij neem ik hem (en jou [ afbeelding ])
Ja, wij werken in blokken van 3 weken, Dus iedere 3 weken tentamens e.d.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:26 schreef Gizmore het volgende:
[..]Das wel veel, ik heb er dit jaar pas 2 gehad. Ok, ik heb elke 4 weken een nieuw vak en nieuw tentamen.
Wachten op cijfers is best kut, vooral als je niet echt weet hoe je het gemaakt hebt. Wacht ook nog steeds op het cijfer van het eerste vak
Hoe zit dat trouwens bij jullie met herkansen? Dat heb ik van HBO eigenlijk nooit begrepen.
Maar jij hebt dan wel meer vakken per blok of niet? Dus je kunt alleen de talenvakken compenseren, de rest niet? Das wel vervelend danquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, wij werken in blokken van 3 weken, Dus iedere 3 weken tentamens e.d.
Talen kan ik compenseren, want daar krijg ik 3 tentamens van. En als ik de 'gewone' vakken niet haal moet ik die in januari herkansen. En dan moet ik ook meteen slagen, anders kan ik m'n P niet halen.
Hoerquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Doe die 140 euro keer 100000000 en dan hebben we een deal!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |