quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:10 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
DOOD MOETEN ZE!! DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD!!
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:10 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Hmmm jaIk krijg spontaan zin in een bakje kibbeling of een broodje makreel...
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:11 schreef Fascination het volgende:
Gister op m'n werk. Vrouwelijke collega: hmm, ik spuit even wat van de deo op die hier staat. (We waren op het kantoor.) Ik: hmm dat ruikt als een mannengeurtje, misschien sla je nu wel allemaal hotte chicks aan de haak. Zij:![]()
Ik: [ afbeelding ]
NOU DAT ZEIDEN ZE JA. MAAR BLIJKBAAR NIETquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij krijgt Rawls op een tentamen inleiding tot de rechtswetenschap? Dat kreeg ik heul niet. Ging het erg slecht dan?
Op windows ja.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:11 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ctrl + shift, daarmee los je het weer op en kun je een gewone : zetten.
Echt niet !quote:
Oh die trieste Apple gasten moeten het weer zo nodig anders doen hoor. Dat is de enige reden van bestaan voor Macs. Anders zijn dan de rest.quote:
quote:
ALS JULLIE ZO DOORGAAN HEEFT ZH MORGEN PECH EN DAN HEBBEN WE GEEN SEKS, IK MOET OOK AAN MN REPUTATIE DENKENquote:
Kom ik sowieso al.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Waarschijnlijk kom je nu een beetje vreemd over
Ja, kankerlijers zijn het af en toe. Hele andere dingen vragen dan die je verwacht.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:12 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
NOU DAT ZEIDEN ZE JA. MAAR BLIJKBAAR NIET![]()
IK MOEST WEL ENORME TEKSTEN VAN HEM LEZEN
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Nou ik weet het niet zo goed. Ik zie het wel.
ALTO BEN JE NIET VOOR EVEN...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:13 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Oh die trieste Apple gasten moeten het weer zo nodig anders doen hoor. Dat is de enige reden van bestaan voor Macs. Anders zijn dan de rest. [ afbeelding ]
Ik wou hier een opmerking plaatsen maar ivm eigenbelang doe ik dat maar niet.quote:
Hork.quote:
Ach, je moet maar zo denken: hierna kan je reputatie alleen maar weer beter wordenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ALS JULLIE ZO DOORGAAN HEEFT ZH MORGEN PECH EN DAN HEBBEN WE GEEN SEKS, IK MOET OOK AAN MN REPUTATIE DENKEN
Die jongen wilde me niet laten gaanquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:04 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ah, je moest zeker werken vannacht?![]()
Ach, jij kunt volgend jaar ook naar de uni:
[ afbeelding ]
Zelfkennis is een goed ietsquote:
Alsof verder dat iemand hier ook maar iets boeit.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ALS JULLIE ZO DOORGAAN HEEFT ZH MORGEN PECH EN DAN HEBBEN WE GEEN SEKS, IK MOET OOK AAN MN REPUTATIE DENKEN
Ploertquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:14 schreef Zotheid het volgende:
[..]
ALTO BEN JE NIET VOOR EVEN...
[..]
Ik wou hier een opmerking plaatsen maar ivm eigenbelang doe ik dat maar niet.
[..]
Hork.
Daar heb jij ervaring mee, is het niet?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zelfkennis is een goed iets
Ja idd!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:15 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Daar heb jij ervaring mee, is het niet?
Dat was nou niet de reactie waar ik op gehoopt hadquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:15 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Alsof verder dat iemand hier ook maar iets boeit.
(mijn seks dus).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |