Het punt dat ik wil maken is dat als er hier één iemand bevooroordeeld is, dat Sapstengel is. En verder dat "scene meisjes" (voor zover mooi, IRL zijn het vaak trollen) er beter uit zouden zien als ze zich enigzins normaal zouden kleden.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:19 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Darlin' wat is nou het punt dat je wilt maken?
Nee niet echt, ik vind 2 anime's leuk om te kijken, meer ook niet.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:23 schreef Eldiablo het volgende:
[..]
TS is naast metalfan ook een Otaku?
Okay ik begreep je wat betreft dat eerste even verkeerd, maar goed opgelost.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:21 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Het punt dat ik wil maken is dat als er hier één iemand bevooroordeeld is, dat Sapstengel is. En verder dat "scene meisjes" (voor zover mooi, IRL zijn het vaak trollen) er beter uit zouden zien als ze zich enigzins normaal zouden kleden.
Eensch, het enige goede uit Japan zijn wat gamereeksen, de restquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:01 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Goede post, m'n waarde. Sowieso Japan-aanbidders.
Dit in ieder geval niet:quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:26 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Maar dan nogmaals de vraag; wat is normaal. Wat 'niet-sceners' dragen vind ik soms ook niet normaal.
En dit is niet normaal omdat?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:36 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dit in ieder geval niet:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:39 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
En dit is niet normaal omdat?
Omdat het anders is?
Ja.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:39 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
En dit is niet normaal omdat?
Omdat het anders is?
+quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:40 schreef Trollface. het volgende:
[..]!
Iets is meestal niet normaal als het anders is.![]()
quote:Otis 2.0: ja
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:41 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
+
[..]
![]()
Anders hoeft niet abnormaal te zijn.
quote:Abnormaal
Afwijkend van de norm.
okay even kijken:quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:42 schreef Trollface. het volgende:
Om maar even serieus erop in te gaan:
- Haar van 3 meter wat sowieso alle kanten op gaat
- 10 lagen make-up
- Piercings rond de mond
- Alles zwart
- Tekening op hand!
In vergelijking valt die van jou nog wel mee.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:00 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Nee, mn stage is echt heel erg leuk. Maar de mensen..Nja.. eentje dan.
Ja maar.. maar ..quote:
Een beetje gekquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:45 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
hoera! ben ik volgens de maatstaven geen scene!![]()
Maar wel een beetje gek![]()
Gast.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:36 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dit in ieder geval niet:
[ afbeelding ]
Als deze chick zich normaal zou kleden zou ze zoveel mooier zijn.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:47 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Gast.
Alleen die vuige piercings mogen weg.
We need pics for proof, nao!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:45 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
hoera! ben ik volgens de maatstaven geen scene!![]()
Maar wel een beetje gek![]()
En den piercings weg zou doen, en haar goed doen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:48 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Als deze chick zich normaal zou kleden zou ze zoveel mooier zijn.
Met haar kleding is opzich niets mis mee, lekker kort allemaal.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:48 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Als deze chick zich normaal zou kleden zou ze zoveel mooier zijn.
ahh Japan-aanbiddersquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:01 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Goede post, m'n waarde. Sowieso Japan-aanbidders.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |