Vivaldiquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:58 schreef Seam het volgende:
Nu moet je natuurlijk wel vertellen wat je aan het luisteren was
Ik kan me niet voorstellen dat iemand die zo'n OP maakt, naar zulke bazige muziek als Vivaldi luistertquote:
Nein :3, ik hou rekening met mijn medemens.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:59 schreef Confetti het volgende:
Ben je ook zo een tokkie/skinhead/allochtoon die in de bus asociaal zijn muziek hard heeft aan staan?
Nou ik ben hartstikke bazig Vivaldi aan het luisteren:L Spring om precies te zijn!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:00 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat iemand die zo'n OP maakt, naar zulke bazige muziek als Vivaldi luistert
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:03 schreef error_404 het volgende:
Vivaldi luisteren en tegelijkertijd je collega's dood willen maken. Bijzondere combi.
quote:TS is metalfan
Wat is :3?quote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:00 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat iemand die zo'n OP maakt, naar zulke bazige muziek als Vivaldi luistert
?quote:
basherquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:05 schreef TwyLight het volgende:
Mag ik dan uit deze informatie vaststellen dat TS een lelijke, eenzame emo is?
????????quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:07 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Kijk naar zn gezicht. ¬.¬ dat mondje.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:08 schreef Airlocker het volgende:
[..]
????????
Je wilt een hamster zijn?
Helaas wel..quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:10 schreef Sapstengel het volgende:
:3 is wel erg emo. Gebruik je ook xD en <3 ?
Je komt nogal kinderachtig over door die "smilies" hoe oud ben je?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:11 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Helaas wel..![]()
![]()
maar ik ben eigenlijk veel te vrolijk om een emo te zijn hoor.
Ik doe graag een dansje
5quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:12 schreef Airlocker het volgende:
[..]
Je komt nogal kinderachtig over door die "smilies" hoe oud ben je?
Ik niet.quote:
Pantera is tofquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:24 schreef Tafelbier het volgende:
Nou zij heeft een groot scala aan emoticons tot haar beschikking, dat is erg fijn voor je. Hopelijk kan je daarmee je collega's van kant maken. Veel succes. Als je van metal houdt moet je ook eens pantera luisteren.
<3 Hamtaro ;Dquote:
Ik dacht "oh, nog zo'n scenemeisje" en klikte op het fotoboek-icoontje.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:33 schreef nookeih het volgende:
[..]
<3 Hamtaro ;D
Maar ehm .. die mensen zijn jaloers op je oordoppen en op een dag knippen ze je draadjes door ^^;;
Dat overkwam een maat van me @ stageeee.. weird people in this amazing world ö
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik dacht "oh, nog zo'n scenemeisje" en klikte op het fotoboek-icoontje.
[ afbeelding ]
.. Hmm.. *lacht extreem lief naar collega's* zo.. nu niet meer. Want mijn lach kunnen ze natuurlijk niet weerstaan.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:33 schreef nookeih het volgende:
[..]
<3 Hamtaro ;D
Maar ehm .. die mensen zijn jaloers op je oordoppen en op een dag knippen ze je draadjes door ^^;;
Dat overkwam een maat van me @ stageeee.. weird people in this amazing world ö
shat ap! Death Note is hartstikke vet!quote:Anime![]()
Nee iddquote:Niet
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:36 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
.. Hmm.. *lacht extreem lief naar collega's* zo.. nu niet meer. Want mijn lach kunnen ze natuurlijk niet weerstaan.![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |