quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:01 schreef Choad het volgende:
Ik zou de Jong en Braafheid omdraaien en misschien 1 blanke speler in de selectie voor de vorm.
Nee dat blijkt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:02 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
TS heeft geen verstand van voetbal.
Nee man. Dat is curling.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:05 schreef BasEnAad het volgende:
Voetbal?
Was dat die sport waarbij elke week tientallen "supporters" opgepakt worden?
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:06 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat je niet helemaal serieus bent...
Henk Fraser moet natuurlijk ook in de technische staf...
Je hebt geen verstand van voetbal.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:11 schreef Michielos het volgende:
wellicht is ooijer een optie? Iemand een idee?
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:59 schreef Michielos het volgende:
-------Elia---------------------
------------
---------Drenthe-----------------------------Engelaar-----
------------------------------Fer-----------------------------
Emanuelson-----Braafheid-
Wissels:
Michel Vorm
Mendes da Silva
Quincy Owusu Abeyie
Evander Sno
Jonathan de Guzman
Collins John
Een kans?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:14 schreef Flammie het volgende:
Ik vind het een geweldige opstelling om eerlijk te zijn.. Deze jongens moeten een kans krijgen.. HEt is beter dan die mooiweervoetballers van nu die er toch weer na de groupsfase uitvliegen imo
Dit is HET nieuwe Nederland!!
We verliezen dus NIET met deze jongens!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:16 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Een kans?
Je wil ons team laten verliezen omdat je de spelertjes een kans wil geven?
ehr al deze jongens hebben zich ruimschoots bewezen, o.a. bij oranje onder 20.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:19 schreef Fiji het volgende:
Straks komen de Nederlandse Antillen in opsprak. Hun kunnen straks geen spelers meer selecteren? Hoe lossen we dit op?
Omdat de meeste ook nog uit de Nederlandse competitie komenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:18 schreef Flammie het volgende:
[..]
We verliezen dus NIET met deze jongens!
Dit is een top Nederlands elftal zoals Nederland het graag ziet!
*Gniffel* De VOC mentaliteit? xDquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:23 schreef On het volgende:
Prima opstelling! En dan Jaap Stam erbij die met een zweep alle voetballers aanstuurt.
En dus plegen zij geen hoogmoed.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:21 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Omdat de meeste ook nog uit de Nederlandse competitie komen?
Nee omdat deze mannen vechten voor de bal! Als we dankzij dit elftal winnen kunnen we allemaal weer trots zijn op onze jongens die het hem geflikt hebben! Let maar op, we staan allemaal feestend in de kroeg als deze nederlanders het wk winnenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:21 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Omdat de meeste ook nog uit de Nederlandse competitie komen?
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:25 schreef Tim86 het volgende:
Ik zou Afellay en Boulah vervangen door Wijnaldum en Greene. Verder ben ik het er wel mee eens.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |