Nee, maar wel die van de Linksche kerk.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nou, toevallig werk ik voor een krant en we beperken ons niet tot nieuws over het CDA. We zijn immers niet het verenigingsblad van het CDA.
Zo maar even wat voorbeelden:quote:
785 zelfs.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
736 * 4200 * 12 = 37.094.400 miljoen per jaar
Heel vermakelijk hoe bepaalde menschen hun wat extreme standpunten weten te verpakken in een mengelmoesch van toch wel wat door Duitschers beïnvloed taalgebruik om daarmee te etaleren dat argumenten tekort schieten.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:02 schreef moewhahaha het volgende:
[..]
Juist. Gehersenspoeld door de Linksche media. En maar als zeloten paternalistisch lopen zieken op alles wat in hun bekrompen wereldje niet bevalt. Ach, je kunt het ze ook eigenlijk niet kwalijk nemen.
En daarmee maken de kranten een gruwelijke denkfout (niet qua subsidie, die moeten ze niet krijgen, maar qua betaalmuur). Waarom zou ik betalen voor nieuws dat ik ook gratis kan krijgen via de diverse sites? En waarom zou ik een abo nemen op een online krant? Voor die paar achtergrondverhalen, die vaak ook nog eens van een bedenkelijke kwaliteit zijn? Harder hameren op copyright doen ze in de muziekindustrie trouwens ook. Effect: nul.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Voor alle duidelijkheid: wij willen geen subsidie van de overheid. Dan verlies je namelijk je onafhankelijkheid. We hoeven overigens niet te innoveren. We moeten al het nieuws op internet gewoon achter een dikke betaalmuur plaatsen. En harder hameren op het copyright.
Heeft ook met afgunst te maken. Meestal zijn de ideeën wel goed maar zien ze liever hun voorkeurspartij met die ideeën komen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:52 schreef weert-gilders het volgende:
[..]
Wel vreemd dat als de PVV met goede ideeën komt dat het populisten zijn en dat als andere partijen met zo'n idee komen er alleen maar gejuicht wordtBegint er beetje op te lijken de de populisme schreeuwers zelf erg populistisch bezig zijn
Mensen die met termen als ''Linksche kerk'' strooien. Tokkie-volk.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:04 schreef moewhahaha het volgende:
[..]
Nee, maar wel die van de Linksche kerk.
En weer zo'n exponent van de Linksche kerk die spitsvondig uit de hoek denkt te komen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:10 schreef uiterstaardig het volgende:
[..]
Heel vermakelijk hoe bepaalde menschen hun wat extreme standpunten weten te verpakken in een mengelmoesch van toch wel wat door Duitschers beïnvloed taalgebruik om daarmee te etaleren dat argumenten tekort schieten.
Alleen maar holle woorden met af en toe wat buitengewoon humorischtische sch.
Probeer de schrijfschelsch eensch wat leeschbaarder te maken.
Linkschmenschen die alles en iedereen die hen niet aanstaan tokkie's noemen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:12 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Mensen die met termen als ''Linksche kerk'' strooien. Tokkie-volk.
Pennywise, pound foolish.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:16 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Ik snap niks van dit gedrag, het dient geen enkel doel behalve een wit voetje halen bij de media en daar op door kunnen stomen. Ze konden dit toch ook gewoon aankaarten bij de commissie in plaats van het weigeren en dan met trotse borst vooruit naar de pers te stappen?
Zoals eerder gezegd riekt dit naar symboolpolitiek.
Ik kan iniedergeval mensen die met termen als ''Linksche kerk'' of ''Linksche hobby's'' strooien nauwelijks serieus nemen. Je pikt die mensen er ook redelijk snel uit.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:14 schreef moewhahaha het volgende:
[..]
Linkschmenschen die alles en iedereen die hen niet aanstaan tokkie's noemen.
Je bedoelt schpitschvondigquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:13 schreef moewhahaha het volgende:
[..]
En weer zo'n exponent van de Linksche kerk die spitsvondig uit de hoek denkt te komen.Scheer je weg, knulletje.
Ja dat is inderdaad heel vreemd bij de voormalige Vereeniging van Arbeiders Radio Amateurs en de Nederlandse Christelijke Radio Vereniging. De PO is geen staatsomroep als de BBC.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:07 schreef justanick het volgende:
[..]
Zo maar even wat voorbeelden:
Voorzitter Vara (Cees Korvinus): GroenLinks. De RvT van de VARA is overigens helemaal feest, met PvdA'ers (w.o. 1 kamerlid).
In de raad van toezicht van de NCRV zitten 3 CDA'ers, waaronder 1 kamerlid
Inderdaad.quote:
Duur wit voetje dan als je die 228.000 laat liggen per jaar.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:16 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Ik snap niks van dit gedrag, het dient geen enkel doel behalve een wit voetje halen bij de media en daar op door kunnen stomen. Ze konden dit toch ook gewoon aankaarten bij de commissie in plaats van het weigeren en dan met trotse borst vooruit naar de pers te stappen?
Zoals eerder gezegd riekt dit naar symboolpolitiek.
Je vergischt je weer: allesch, tokkieschquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:14 schreef moewhahaha het volgende:
[..]
Je moet sites als FOK! het juist rete-moeilijk maken om jouw nieuws simpelweg over te nemen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:11 schreef justanick het volgende:
[..]
En daarmee maken de kranten een gruwelijke denkfout (niet qua subsidie, die moeten ze niet krijgen, maar qua betaalmuur). Waarom zou ik betalen voor nieuws dat ik ook gratis kan krijgen via de diverse sites? En waarom zou ik een abo nemen op een online krant? Voor die paar achtergrondverhalen, die vaak ook nog eens van een bedenkelijke kwaliteit zijn? Harder hameren op copyright doen ze in de muziekindustrie trouwens ook. Effect: nul.
Inderdaad, maar ondertussen houden ze wel de grens open voor al die buitenlandse tokkies die hier de boel komen verstieren. Maar als je als burger 1 keer wat over die tokkies zegt, word je door de linkse kerk meteen als racist bestempeldquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:14 schreef moewhahaha het volgende:
[..]
Gaan tokkies wel stemmen?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:22 schreef Bommenlegger het volgende:
Lijkt me meer dat tokkies op de zittende partijen stemmen...
Nu weten ze wat ze krijgen..straks is het maar afwachten..
Dus wie zijn hier de tokkies?
Het verandert niks aan de opzet, ik vind het idee wel goed maar dien het dan in als een idee bij de Europese Commissie o.i.d en ga niet eigenhandig dingen weigeren en dan naar de pers stampen. Ik vind het niet bepaald het meest hoffelijke gedrag, maar wie ben ik.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Duur wit voetje dan als je die 228.000 laat liggen per jaar.
Inderdaad, die 16 miljard komt daarmee al in de buurt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Duur wit voetje dan als je die 228.000 laat liggen per jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |