Vanaf je PC/laptop inderdaad. Er zijn tegenwoordig ook betaalbare externe HD's met een WIFI verbinding maar dan heb je altijd nog iets als de soundbridge nodig. Het is echt een heel fijn aparaat.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:09 schreef zodiakk het volgende:
[..]
He, dank voor de tip! Met dat mp3's streamen: daarmee bedoel je toch gewoon het afspelen van die dingen vanaf je PC (of externe HD)?
Ik heb de afgelopen jaren veel CD's naar de platenboef gebracht en zit eraan te denken om ook mijn vinyl van de hand te doen, maar stiekem ben toch wel aan mijn collectie gehecht, het zijn artefacten van mijn life and times. Ik heb gelukkig geen praktische bezwaren want ik ga in een gigantisch appartement wonen met een berging van 30m2.
Is zo'n voorbagegedrager eigenlijk handig of alleen maar rustiek?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:08 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn nog geen jaar oude fiets (dus geen brik, Gellius) had voor de vierde keer een slag in het achterwiel. Nu heb ik de leverancier aangeschreven en die heeft Sparta aangeschreven en nu mag ik kosteloos mijn achterwiel opsturen en dan herspaken ze 'm.
Hoe moet je anders je schoonmoeder verplaatsen?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:13 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Is zo'n voorbagegedrager eigenlijk handig of alleen maar rustiek?
Is dat hypercorrectie?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:01 schreef NoCigar het volgende:
() opa-fiets.
Beide, in dit geval. Het is namelijk zo dat als mijn grote liefde, mevrouw K. uit Japan, nooit een schone onderbroek meeneemt als ze bij me blijft slapen. Het is een cadeautje. Guttegut, wat ben ik toch een lieve jongen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:01 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Schoon als in proper of als in mooi?
Is dat je exvrouw, of heb je een nieuwe grote liefde?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:02 schreef JAM het volgende:
[..]
Beide, in dit geval. Het is namelijk zo dat als mijn grote liefde, mevrouw K. uit Japan, nooit een schone onderbroek meeneemt als ze bij me blijft slapen. Het is een cadeautje. Guttegut, wat ben ik toch een lieve jongen..
quote:Op zondag 25 oktober 2009 01:30 schreef Marble het volgende:
Alleen biedt er net een Nederlandse Tokkiedoos 5 euro meer dan hem. En dan is het toch hallekiedee, have a nice life José, weg ermee. Ik ben wel goed maar niet gek.
Marble, held van de revolutie.quote:Op zondag 25 oktober 2009 01:49 schreef Marble het volgende:
Soms vraag ik me wel eens af, waar doe ik het allemaal voor. Het is toch geen makkelijk, idyllisch, eenvoudig bestaan dat je zo voor jezelf kiest, met al die ouwe troep en dat Marktplaats en die bieders en die bubbeltjesenveloppen en dat postkantoor en de eeuwig ijdele hoop dat je ooit nog eens van je Pinkeltjeboeken af komt en van je Kameleoncollectie en je Flintstones-lp's en je Max&Wax-trouwfotoboek van de Blokker van toen Amalia er nog niet eens was, of misschien al wel maar dan alleen nog heel foetaal en klein zoals het incasseringsvermogen van Lienekien of de herseninhoud van T:riggershot of het bruto nationaal product van Malawi. De kinnesinne, existentiële vertwijfeling en bikkelharde concurrentie liggen altijd ergens op de loer, klaar om je te bespringen en te overmeesteren en aan stukken te rijten als een wild dier dat al dagen niet gegeten heeft of alleen wat gras of blaadjes of wat takjes. En toch zet je door, onvermoeibaar, onverwoestbaar en onbedwingbaar, want op een dag bén je van je Pinkeltjeboeken af, en dan weet je het. Hier deed ik het allemaal voor.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 01:49 schreef Marble het volgende:
Soms vraag ik me wel eens af, waar doe ik het allemaal voor. Het is toch geen makkelijk, idyllisch, eenvoudig bestaan dat je zo voor jezelf kiest, met al die ouwe troep en dat Marktplaats en die bieders en die bubbeltjesenveloppen en dat postkantoor en de eeuwig ijdele hoop dat je ooit nog eens van je Pinkeltjeboeken af komt en van je Kameleoncollectie en je Flintstones-lp's en je Max&Wax-trouwfotoboek van de Blokker van toen Amalia er nog niet eens was, of misschien al wel maar dan alleen nog heel foetaal en klein zoals het incasseringsvermogen van Lienekien of de herseninhoud van T:riggershot of het bruto nationaal product van Malawi. De kinnesinne, existentiële vertwijfeling en bikkelharde concurrentie liggen altijd ergens op de loer, klaar om je te bespringen en te overmeesteren en aan stukken te rijten als een wild dier dat al dagen niet gegeten heeft of alleen wat gras of blaadjes of wat takjes. En toch zet je door, onvermoeibaar, onverwoestbaar en onbedwingbaar, want op een dag bén je van je Pinkeltjeboeken af, en dan weet je het. Hier deed ik het allemaal voor.
Mooie herfstwandeling? Hier wel.quote:Op maandag 26 oktober 2009 09:32 schreef Gellius het volgende:
Ja, ha hoi.
Die mensen moeten dan hier maar mee gaan lezen of je start een blog.quote:Op maandag 26 oktober 2009 09:33 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind het heel erg, maar ik ben mailtjes en telefoontjes aan het negeren. Ik heb geen zin meer om dingen af te spreken. Het zou me sieren als ik dat op z'n minst even liet weten aan mensen.
Dat had ik tot een paar weken geleden ook niet, maar toen moest ik naar Gaasperplas voor een training, en vond ik het toch wat overdreven om dat te gaan fietsen in een herfstige periode. En er zat er eentje op m'n voordeelurenkaart, dus ik hoefde geen pasjes aan te vragen of zo.quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:27 schreef Gellius het volgende:
Ik heb m'n ovchipkaart nog niet eens laten activeren.
Dat heb ik ook, het zit op m'n jaartrajectkaart. Maar je moet 'm desondanks nog 'Activeren'? Hoe doe je dat dan? En hoe zet je er geld op?quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:39 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dat had ik tot een paar weken geleden ook niet, maar toen moest ik naar Gaasperplas voor een training, en vond ik het toch wat overdreven om dat te gaan fietsen in een herfstige periode. En er zat er eentje op m'n voordeelurenkaart, dus ik hoefde geen pasjes aan te vragen of zo.
Ik dacht dat het allemaal heel ingewikkeld zou zijn (en dus 'hoe zouden de mensen die niet zo elektronisch begaafd zijn als ik het allemaal doen') maar ik bleek gewoon in de AH het pas in een apparaat te moeten doen en dan kon ik gewoon saldo erop pinnen. Easy peasy.quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:47 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, het zit op m'n jaartrajectkaart. Maar je moet 'm desondanks nog 'Activeren'? Hoe doe je dat dan? En hoe zet je er geld op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |