Beide, in dit geval. Het is namelijk zo dat als mijn grote liefde, mevrouw K. uit Japan, nooit een schone onderbroek meeneemt als ze bij me blijft slapen. Het is een cadeautje. Guttegut, wat ben ik toch een lieve jongen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:01 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Schoon als in proper of als in mooi?
Is dat je exvrouw, of heb je een nieuwe grote liefde?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:02 schreef JAM het volgende:
[..]
Beide, in dit geval. Het is namelijk zo dat als mijn grote liefde, mevrouw K. uit Japan, nooit een schone onderbroek meeneemt als ze bij me blijft slapen. Het is een cadeautje. Guttegut, wat ben ik toch een lieve jongen..
quote:Op zondag 25 oktober 2009 01:30 schreef Marble het volgende:
Alleen biedt er net een Nederlandse Tokkiedoos 5 euro meer dan hem. En dan is het toch hallekiedee, have a nice life José, weg ermee. Ik ben wel goed maar niet gek.
Marble, held van de revolutie.quote:Op zondag 25 oktober 2009 01:49 schreef Marble het volgende:
Soms vraag ik me wel eens af, waar doe ik het allemaal voor. Het is toch geen makkelijk, idyllisch, eenvoudig bestaan dat je zo voor jezelf kiest, met al die ouwe troep en dat Marktplaats en die bieders en die bubbeltjesenveloppen en dat postkantoor en de eeuwig ijdele hoop dat je ooit nog eens van je Pinkeltjeboeken af komt en van je Kameleoncollectie en je Flintstones-lp's en je Max&Wax-trouwfotoboek van de Blokker van toen Amalia er nog niet eens was, of misschien al wel maar dan alleen nog heel foetaal en klein zoals het incasseringsvermogen van Lienekien of de herseninhoud van T:riggershot of het bruto nationaal product van Malawi. De kinnesinne, existentiële vertwijfeling en bikkelharde concurrentie liggen altijd ergens op de loer, klaar om je te bespringen en te overmeesteren en aan stukken te rijten als een wild dier dat al dagen niet gegeten heeft of alleen wat gras of blaadjes of wat takjes. En toch zet je door, onvermoeibaar, onverwoestbaar en onbedwingbaar, want op een dag bén je van je Pinkeltjeboeken af, en dan weet je het. Hier deed ik het allemaal voor.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 01:49 schreef Marble het volgende:
Soms vraag ik me wel eens af, waar doe ik het allemaal voor. Het is toch geen makkelijk, idyllisch, eenvoudig bestaan dat je zo voor jezelf kiest, met al die ouwe troep en dat Marktplaats en die bieders en die bubbeltjesenveloppen en dat postkantoor en de eeuwig ijdele hoop dat je ooit nog eens van je Pinkeltjeboeken af komt en van je Kameleoncollectie en je Flintstones-lp's en je Max&Wax-trouwfotoboek van de Blokker van toen Amalia er nog niet eens was, of misschien al wel maar dan alleen nog heel foetaal en klein zoals het incasseringsvermogen van Lienekien of de herseninhoud van T:riggershot of het bruto nationaal product van Malawi. De kinnesinne, existentiële vertwijfeling en bikkelharde concurrentie liggen altijd ergens op de loer, klaar om je te bespringen en te overmeesteren en aan stukken te rijten als een wild dier dat al dagen niet gegeten heeft of alleen wat gras of blaadjes of wat takjes. En toch zet je door, onvermoeibaar, onverwoestbaar en onbedwingbaar, want op een dag bén je van je Pinkeltjeboeken af, en dan weet je het. Hier deed ik het allemaal voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |