abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74020826
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 19:02:00 #77
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_74021901
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 16:01 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Schoon als in proper of als in mooi?
Beide, in dit geval. Het is namelijk zo dat als mijn grote liefde, mevrouw K. uit Japan, nooit een schone onderbroek meeneemt als ze bij me blijft slapen. Het is een cadeautje. Guttegut, wat ben ik toch een lieve jongen. .
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 19:05:36 #78
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_74022013
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 19:02 schreef JAM het volgende:

[..]

Beide, in dit geval. Het is namelijk zo dat als mijn grote liefde, mevrouw K. uit Japan, nooit een schone onderbroek meeneemt als ze bij me blijft slapen. Het is een cadeautje. Guttegut, wat ben ik toch een lieve jongen. .
Is dat je exvrouw, of heb je een nieuwe grote liefde?
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 19:09:20 #79
37950 JAM
pi_74022147
Ik heb een nieuwe, grote liefde. Het toeval wil dat ze in Japan nog geen driehonderd meter van elkaar woonden.
Ze schelen wel acht jaar van elkaar.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 19:15:35 #80
11923 I.R.Baboon
pi_74022362
Heel goed. Hoe ken je (de)ze?

Ik dacht de afgelopen week ook dat ik een Nieuwe Grote Liefde had, maar het verloopt vooralsnog enigszins moeizaam. Daarom heb ik vandaag maar heel veel gedronken bij m'n verjaardagslunch en ga ik vanavond nog veel meer drinken.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 19:26:46 #81
37950 JAM
pi_74022760
Via-via.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 19:27:11 #82
37950 JAM
pi_74022778
Dat is altijd een goed idee, I.R., overmatig drankgebruik. Buitensporig zuipen zal je!
  zondag 25 oktober 2009 @ 00:26:01 #83
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_74031573
Bah, nu heeft T:riggershot zijn terreur ook al uitgebreid tot C&H. Mijn moslimliefde wordt echt terdege op de proef gesteld door die man.

Zo, dat lucht op zeg zo'n vlammende tirade. Ik doe het maar even hier ipv KLB of FB omdat het hier zo zen is.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_74032353
Misschien dat dit moslimmeisje je liefde weer kan aanwakkeren

zondag 25 oktober 2009 @ 01:11:46 #85
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_74032523
Die dansende Russisch tsaar er opeens tussendoor was wel een verrassende plotwending. Ik hoop ook dat haar wens is uitgekomen, إن شاء الله
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  zondag 25 oktober 2009 @ 01:30:18 #86
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_74032904
Ik heb nu voor het eerst van mijn leven een Vlaamse bieder voor een van mijn geweldige producten* op Marktplaats. Het is echt een verademing in vergelijking met het Nederlandse (en soms Antilliaanse, die zijn wel gezellig) gajes dat normaliter reageert. Zo beleefd, zo moeiteloos eloquent, zo beschaafd! Ik zou hem bijna inviteren voor TTK, ware het niet dat we al een halve Belg hebben en 1,5 zou het quotum toch ruimschoots overschreiden**.

Alleen biedt er net een Nederlandse Tokkiedoos 5 euro meer dan hem. En dan is het toch hallekiedee, have a nice life José, weg ermee. Ik ben wel goed maar niet gek.

* Ouwe troep.
** Portmanteau van overschrijden en schreien, want van ruilen komt huilen.
  zondag 25 oktober 2009 @ 01:49:49 #87
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_74033267
Soms vraag ik me wel eens af, waar doe ik het allemaal voor. Het is toch geen makkelijk, idyllisch, eenvoudig bestaan dat je zo voor jezelf kiest, met al die ouwe troep en dat Marktplaats en die bieders en die bubbeltjesenveloppen en dat postkantoor en de eeuwig ijdele hoop dat je ooit nog eens van je Pinkeltjeboeken af komt en van je Kameleoncollectie en je Flintstones-lp's en je Max&Wax-trouwfotoboek van de Blokker van toen Amalia er nog niet eens was, of misschien al wel maar dan alleen nog heel foetaal en klein zoals het incasseringsvermogen van Lienekien of de herseninhoud van T:riggershot of het bruto nationaal product van Malawi. De kinnesinne, existentiële vertwijfeling en bikkelharde concurrentie liggen altijd ergens op de loer, klaar om je te bespringen en te overmeesteren en aan stukken te rijten als een wild dier dat al dagen niet gegeten heeft of alleen wat gras of blaadjes of wat takjes. En toch zet je door, onvermoeibaar, onverwoestbaar en onbedwingbaar, want op een dag bén je van je Pinkeltjeboeken af, en dan weet je het. Hier deed ik het allemaal voor.
pi_74035448
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 01:30 schreef Marble het volgende:

Alleen biedt er net een Nederlandse Tokkiedoos 5 euro meer dan hem. En dan is het toch hallekiedee, have a nice life José, weg ermee. Ik ben wel goed maar niet gek.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_74035955
Op naar Mauve deel twee: Laren.
pi_74036086
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 01:49 schreef Marble het volgende:
Soms vraag ik me wel eens af, waar doe ik het allemaal voor. Het is toch geen makkelijk, idyllisch, eenvoudig bestaan dat je zo voor jezelf kiest, met al die ouwe troep en dat Marktplaats en die bieders en die bubbeltjesenveloppen en dat postkantoor en de eeuwig ijdele hoop dat je ooit nog eens van je Pinkeltjeboeken af komt en van je Kameleoncollectie en je Flintstones-lp's en je Max&Wax-trouwfotoboek van de Blokker van toen Amalia er nog niet eens was, of misschien al wel maar dan alleen nog heel foetaal en klein zoals het incasseringsvermogen van Lienekien of de herseninhoud van T:riggershot of het bruto nationaal product van Malawi. De kinnesinne, existentiële vertwijfeling en bikkelharde concurrentie liggen altijd ergens op de loer, klaar om je te bespringen en te overmeesteren en aan stukken te rijten als een wild dier dat al dagen niet gegeten heeft of alleen wat gras of blaadjes of wat takjes. En toch zet je door, onvermoeibaar, onverwoestbaar en onbedwingbaar, want op een dag bén je van je Pinkeltjeboeken af, en dan weet je het. Hier deed ik het allemaal voor.
Marble, held van de revolutie.
pi_74036099
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 09:08 schreef Gellius het volgende:
Op naar Mauve deel twee: Laren.
Lief museumpje, het Singer. Wel tamelijk duur.
pi_74036167
Ik weet het, maar ik ga er ook ditmaal weer geen bod op uitbrengen.
pi_74038764
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 01:49 schreef Marble het volgende:
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_74052454
Dat was een lange, lange, lange dag ...
Aldus.
pi_74059108
Ik vond het wel wat. Museumpje, en daarna nog twee uur over de heide gebanjerd.
pi_74059252
De helaasheid der dingen is inderdaad een goeie film. Natuurlijk miste ik wel een paar dingen uit het boek, maar afgezien daarvan toch zeker de moeite waard om te zien.
I intend to live forever, or die trying.
pi_74060455
dwerg!
  zondag 25 oktober 2009 @ 22:47:40 #98
11923 I.R.Baboon
pi_74062499
pi_74068872
Kabouter Wesley is wel grappig ja.
Aldus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties