Ik kom op 511dan. Ik had het zelf alleen over de toekomst he, niet over nuquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:40 schreef DjRex89 het volgende:
Om maar even antwoord te geven. Volgens mij met stagevergoeding + stufi rond de 565 euro
quote:Beste student,
Je studiefinanciering wordt overgemaakt op 23 oktober. Het verschilt per bank wanneer het geld op je rekening staat.
Met vriendelijke groet,
De medewerkers van de IB-Groep
Dean!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:57 schreef The_Dean het volgende:
Niks.
Fuck yeah!quote:
Vanavond weer opzuipenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:53 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dat is toch al jaren zo?
edit: oh, dat is vandaag!
Ik heb er nog niets over gehoord?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:58 schreef DjRex89 het volgende:
En de stufi wordt volgend jaar weer hoger
Ik krijg maar liefst 2 euro meer
Zwart, met zwart/rood leren bekledingquote:
Ik kreeg gister of eergister een brief van de IB-groep met daarin mn studieschuld tot nu toen en de bepaling van de stufi voor 2010. Heb iets van 5000 euro studieschuld dus ik maak mn opleiding wel afquote:
Oh, dan zal ik dat eerdaags ook nog wel ontvangen. Of ze moeten dat af laten hangen van de verjaardagen ofzo. Dan duurt het nog tot juniquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:03 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik kreeg gister of eergister een brief van de IB-groep met daarin mn studieschuld tot nu toen en de bepaling van de stufi voor 2010. Heb iets van 5000 euro studieschuld dus ik maak mn opleiding wel af
Leen je bij dan? Bij mij staat er bij studieschuld 17.000, maar als ik m'n studie haal dan is het een gift...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:03 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik kreeg gister of eergister een brief van de IB-groep met daarin mn studieschuld tot nu toen en de bepaling van de stufi voor 2010. Heb iets van 5000 euro studieschuld dus ik maak mn opleiding wel af
Ja iddquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:03 schreef The_Dean het volgende:
Nice
Alleen jammer dat het van die koekblikjes zijn
Dat is bij mij ookquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:06 schreef AMDB het volgende:
[..]
Leen je bij dan? Bij mij staat er bij studieschuld 17.000, maar als ik m'n studie haal dan is het een gift...
Ik ben in augustus jarig dus denk het nietquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:04 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh, dan zal ik dat eerdaags ook nog wel ontvangen. Of ze moeten dat af laten hangen van de verjaardagen ofzo. Dan duurt het nog tot juni![]()
5000, oh, appeltje eitje. Leen je van IB-groep?
Oke. Ik heb pas in juli afgelopen jaar mijn eerste stufi ontvangen. Mijn schuld is dus gelukkig nog niet zo hoog.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:09 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik ben in augustus jarig dus denk het niet
En nee, ik leen dus niks
Leren bekledingquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:08 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja iddMaar rijdt wel sportief
Zo'n ding weegt namelijk niks. Alleen die leren bekleding is in de zomer echt bloedheet.. Zeker omdat de auto ook nog eens zwart is.
En ik moest zowaar weer eens schakelen
Iddquote:
En dan zijn er nog lui die ook zomers de stoelverwarming erbij aanzettenquote:
Kom je een bakje doenquote:
Zo, ik mag de lijst weer eens aanvoeren van de SES SCquote:Top 100 van donderdag 22 oktober 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
43. 086 Puala
56. 072 The_Dean
69. 064 ManianMan
69. 064 DjRex89
75. 062 AMDB
Om het milieu te sparen staat hier vandaag geen zinvolle zin.
Helaas zit dat er dan weer net niet inquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:20 schreef The_Dean het volgende:
[..]
En dan zijn er nog lui die ook zomers de stoelverwarming erbij aanzetten
Verrassend....quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:21 schreef Puala het volgende:
[..]
Zo, ik mag de lijst weer eens aanvoeren van de SES SC
Ga voor mij Sequence Diagrammen maken?quote:
Ik vandaag niet eens zo ergquote:
quote:
Ik om 1 uur gaan slapen, best wat gedronken gister. En om 6 uur weer eruit, slecht geslapen ook nog. Anderhalf uur reistijd (sliep bij m'n vriendin)quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:25 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik vandaag niet eens zo ergGisteren niet al te lang blijven hangen dus lag er redelijk vroeg in (uur of half1)
Valt me nu pas opquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:27 schreef Puala het volgende:
[..]
Hmm, heb mijn ondertitel er laatst ook maar op aangepast ja
Ik geef gewoon jou de schuld er vanquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:53 schreef AMDB het volgende:
[..]
Niet de eerste, niet de laatste keer.
En dan de kroeg inquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:03 schreef AMDB het volgende:
Dan nog een uur reizen
En nog eten
En dan ben ik niet moe meer
Bij Oss daarquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:05 schreef Puala het volgende:
Waar moet ik dan ook al weer helemaal heen komen?
quote:
[Luctor]quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:04 schreef DjRex89 het volgende:
Wie komt er vanavond film kijken?
Ben alleen thuis en de vriend van mn zus heeft een hele stapel dvd's meegenomen
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:40 schreef The_Dean het volgende:
[..]
[Luctor]
Pics van je zus
[/Luctor]
quote:
quote:
quote:
Bijna weekend!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:10 schreef The_Dean het volgende:
Ja hoor, bijna weekend
Met jou? School viel mee?
Ekstra weekend!quote:
Jahoor, proefwerk was ietsjes pittig, maar viel wel mee.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:10 schreef The_Dean het volgende:
Ja hoor, bijna weekend
Met jou? School viel mee?
Wat?quote:
Ach ja, ik weet wel hoe het moet... maar ik weet niet welke methodiek ik moet gebruiken..quote:
Nog 5 kwartier!quote:
Welk product, en wat voor 'n klant gaat het naartoe?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:47 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ach ja, ik weet wel hoe het moet... maar ik weet niet welke methodiek ik moet gebruiken..
Niet zo zeer een product... meer de kostprijs per medewerkers. Dit maakt het voor de berekening vele malen complexer, omdat niet iedere medewerker met dezelfde functie hetzelfde salaris verdiend.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:59 schreef AMDB het volgende:
[..]
Welk product, en wat voor 'n klant gaat het naartoe?
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:19 schreef Puala het volgende:
Als jullie toch zo stil zijn ga ik mijn blog wel weer volspammen
* DjRex89 belt de krant!quote:
Gecondoleerd...quote:
Hap hap.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:44 schreef Puala het volgende:
[..]
dude, ik werk echt veel meer alsdan dat jij denkt
Geen idee nogquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:23 schreef AMDB het volgende:
Wat zijn jullie weekendplannen?
Meldt*quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:19 schreef DjRex89 het volgende:
Hier trouwens nog gebruikers van VLC mediaplayer?
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:19 schreef DjRex89 het volgende:
Hier trouwens nog gebruikers van VLC mediaplayer?
Ik heb dus een probleem.. Als ik een film kijk in VLC is de kwaliteit verklootquote:
Goed planquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:22 schreef L.no het volgende:
Heel veel films kijken is een geod idee trouwens.. zo'n marathon.
Wanneer je dat dubbele krijgt? Of dat de kwaliteit anders is?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:31 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik heb dus een probleem.. Als ik een film kijk in VLC is de kwaliteit verkloot
Als voorbeeld
Screen in Media Player Classic
Screen in VLC
De screens zijn niet precies gelijk genomen maar je ziet wel wat ik bedoel
Iemand die een oplossing heeft?
't is gewoon afspreken hoor, niets date of wat dan ook. Ik en mijn vrijgezellenleven vermaken zich primaquote:
En wel een 'quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:48 schreef Puala het volgende:
[..]
't is gewoon afspreken hoor, niets date of wat dan ook. Ik en mijn vrijgezellenleven vermaken zich prima
Hij is 30+quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:52 schreef AMDB het volgende:
[..]
En wel een '' gebruiken
![]()
You cannot fool us young lady
Dat dubbele komt omdat de screen niet precies gelijk genomen isquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:43 schreef L.no het volgende:
[..]
Wanneer je dat dubbele krijgt? Of dat de kwaliteit anders is?
Nog 3minquote:
Jij hebt wel erg zin in Peijnenburg vandaag hequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:57 schreef Puala het volgende:
[..]
Het is gewoon voor de gezelligheid. Niet omof wat dan ook eigenlijk.
Ik ben nog half slaperig joh, ik heb dat allemaal niet doorquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:58 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Jij hebt wel erg zin in Peijnenburg vandaag he
Ambtenaar!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:01 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ben nog half slaperig joh, ik heb dat allemaal niet door
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
2500+ netto met een MBO diploma? Da's niet echt een realistisch uitgangspuntquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik wil toch wel een 2500+ overhouden en niet ongeveer 1000 minder
inderdaad dan is het om 18:00 uur al donker.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En morgennacht gaat de wintertijd in.. nog een uur eerder donker dus.
Mijn eerste maaltijd gemaakt door mijn vader: aardappelen met kip en groenten bij de kant. Zijn manier van koken is heel anders dan die van mijn moeder. Best grappig.quote:
kipquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:18 schreef L.no het volgende:
[..]
Mijn eerste maaltijd gemaakt door mijn vader: aardappelen met kip en groenten bij de kant. Zijn manier van koken is heel anders dan die van mijn moeder. Best grappig.
Luctor!quote:
quote:
Het was vanmorgen ook vroeg.quote:
Wordt het morgen ook vroeg opstaan?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het was vanmorgen ook vroeg.Eigenlijk is het al vijf dagen vroeg.
Dat was ik eigenlijk niet van plan.quote:
Hoezo? Uitslapen is ook fijn.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat was ik eigenlijk niet van plan.![]()
Moet nog wel best wel redelijk wat doen.
Dat ben ik ook nog van plan morgen.quote:
Mja.. je gaat vroeg naar bed en ook uitslapen.. teveel is ook niet goed.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat ben ik ook nog van plan morgen.
Dat is inderdaad fijn.![]()
Nope. No-lifer hiero.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heb jij nog plannen voor vanavond dan?
Hoi!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:24 schreef AMDB het volgende:
Ik moet morgen wel vroeg op. Paul McCartney kaarten bestellen
Ik heb een chronisch slaap-tekort.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:25 schreef L.no het volgende:
[..]
Mja.. je gaat vroeg naar bed en ook uitslapen.. teveel is ook niet goed.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:25 schreef L.no het volgende:
[..]
Nope. No-lifer hiero.
Ik zit lekker van films te genieten.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:24 schreef AMDB het volgende:
Ik moet morgen wel vroeg op. Paul McCartney kaarten bestellen
Oke, mijn toestemming heb je nu om te gaan slapen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb een chronisch slaap-tekort.Dus die twee dagen extra slapen, is volgens mij wel een beetje goed.
Waar gaat die over? En kan ik die ergens downloaden? Dan kijk ik 'em wel een keer, als ik daar ooit eens tijd voor hebquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:26 schreef AMDB het volgende:
[..]
Goedenavond!
Ik ga straks ook film kijken. Number 23 op Net5, goede verhalen over gehoord.
Goed dat je dat ff meldt. Misschien ga ik ook maar een kijkje nemen ^^quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:26 schreef AMDB het volgende:
[..]
Goedenavond!
Ik ga straks ook film kijken. Number 23 op Net5, goede verhalen over gehoord.
Ik moet morgen naar de bieb en nog even naar de shop, wellicht dat ik mijn buschickie daar dan ziequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:28 schreef L.no het volgende:
[..]
Oke, mijn toestemming heb je nu om te gaan slapen.![]()
Ga je in het weekend nog wat doen?
Totaal geen.. niet eens voor de vakantie. Ik was te hyped up voor mijn verjaardagsfeest wat vandaag afgelast is, dat ik aan niets anders dacht.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik moet morgen naar de bieb en nog even naar de shop, wellicht dat ik mijn buschickie daar dan zie![]()
. Voor de rest ik heb geen plannen. Wellicht zondag AZ - Ajax kijken.
Jij nog plannen voor het weekend?
Ik ben 'em ook aan het kijken. Moet alleen even fixen dat ik in de woonkamer kan gaan kijken.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:34 schreef L.no het volgende:
Ik hoop dat je je buschickie weer ziet, zo kunnen we meer sappige verhalen van je horen
Maaruh ik ga de film bekijken.![]()
Je moet je er wel voor open stellen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:53 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dat soort dingen ben ik dus veels te nuchter voor(en dan heb ik het niet over drank).
Jahoorquote:
oh zo. Dat moet inderdaad gefixed gaan worden voordat de winter begint.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:05 schreef The_Dean het volgende:
Al een paar weken
Nja, niet echt stuk eigenlijk, het is een andere [van oma gekregen] maar ik krijg de zooi niet goed aangesloten.
quote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:21 schreef The_Dean het volgende:
Vind ik ook.
quote:
Jup, dat zeker.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:41 schreef The_Dean het volgende:
Joah, wel goed
Lekker relaxen dit weekend
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En die regen is te klein om door buienradar gezien te worden.
Maar je buschickie dan?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Als het dit weer blijft, kan ik natuurlijk niet naar de shop...
Eigenlijk mag het de naam regen niet hebben. Daar zijn de druppels te klein voor. Maar als je er doorheen fietst, ben je wel zeikesnat.quote:
Leuk is dat altijdquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eigenlijk mag het de naam regen niet hebben. Daar zijn de druppels te klein voor. Maar als je er doorheen fietst, ben je wel zeikesnat.![]()
Nadeel is ook dat als je naar buiten kijkt door het raam, dan zie je ook geen regen vallen. Totdat je dan buiten bent dan word je nat.
Hier noemen we dat een gereformeerd regentje.quote:
Bij de bieb kan je niet gratis parkeren.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:51 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Leuk is dat altijd
Dan stap ik meestal lekker in de auto
OKe. ^^quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier noemen we dat een gereformeerd regentje.Maar zou inderdaad een motregentje kunnen zijn.
Is het zo duur dat die optie onmogelijk is of ga je urenlang in de bieb zitten?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bij de bieb kan je niet gratis parkeren.
En dan gaat het 5 minuten later weer regenen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het ziet er nu droog uit. Ik ben weg
Minder zuipenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:44 schreef DjRex89 het volgende:
* DjRex89 heeft het gevoel alsof er een dood vogeltje in zn mond bivakeert
Misschien wel, maar wat was het weer gezellig gisterenquote:
Ik was nog thuis.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:57 schreef L.no het volgende:
Is het zo duur dat die optie onmogelijk is of ga je urenlang in de bieb zitten?
Je kan dat ook in je vakantie een keer op een dag doen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:34 schreef L.no het volgende:
Ik kan ook nutige dingen doen zoals mijn kamer schoonmaken...
Laatst tot twee uur 's nachts gespeeldquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net weer even lekker DR gespeeld.![]()
![]()
Haha, mietjequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:24 schreef Isdatzo het volgende:
Ola.
Over 5 minuten naar de kapper.. wedden dat 'ie het weer te kort knipt.
Daarna ff kijken voor wat thermokleding.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:21 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Laatst tot twee uur 's nachts gespeeld
quote:
Joah, doe ik ook altijd maar toch hè. Maar tochquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:24 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Haha, mietje![]()
Hoi
Veel sterkte daar... maar je kan het toch zelf aangeven?
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
oh ja mijn datum als jaar van mijn geboortedatum zijn allebei 23.
Ja, ik weet het verder niet, ik kom daar nooit.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Joah, doe ik ook altijd maar toch hè. Maar toch.
februari 3 1985quote:
Creepy shitquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
februari 3 1985
februari = maand 2 + dag 3 = 23
1 + 9 + 8 + 5 = 23
quote:
We hebben je niet gemist.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:09 schreef Bootje84 het volgende:
Fucking hell. Kan eindelijk weer posten
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
We hebben je niet gemist.![]()
Althans ik niet.
En wat heb jij in de tijd gedaan dat je niet op FOK! kon?quote:
Eensquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
We hebben je niet gemist.![]()
Althans ik niet.
Lurkenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En wat heb jij in de tijd gedaan dat je niet op FOK! kon?
Paulaquote:
Toch nog iets nuttigs gedaan met je leven.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:17 schreef Bootje84 het volgende:
En beetje geleerd.. (niet van mn ban, maar schoolwerk)
Duik mn bed in. Ik duik er nu ook in. Maken we het samen lekker warm..quote:
quote:
quote:
Zal heel snel ff helpen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |