Foto 1 en 4 speken me nog het meeste aan, hoewel de zwart-witbewerking niet helemaal geslaagd is naar mijn mening. Ik mis met name het contrast.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:57 schreef Lano het volgende:
Mag die spin niet in een spoiler, gelijk overal jeuk hierDie witte hond is inderdaad echt heel mooi genomen.
Ik kon weer es niet kiezen, nog punten waar ik op kan verbeteren?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha, dat doen die van ons ook!quote:Op maandag 12 april 2010 09:46 schreef Ener-G het volgende:
Meneer Kiwi en zn tassenfetisj, zet een tas (of kartonnen doos) op de grond, en 2 seconden later is ie er in gekropen::
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Bedanktquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:24 schreef FP128 het volgende:
Neo-Mullen dat is een geweldige mooie foto!
Vooral de kleurenvariatie is geweldig!
Heel veel sterkte.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:19 schreef Elorin het volgende:
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk een van de laatste foto's van onze Bink. Hij heeft kanker en heeft de laatste dagen steeds meer pijn, dus de vreselijke beslissing "wanneer nemen we afscheid" komt steeds dichterbij...
agos!!!quote:Op woensdag 28 april 2010 11:19 schreef Elorin het volgende:
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk een van de laatste foto's van onze Bink. Hij heeft kanker en heeft de laatste dagen steeds meer pijn, dus de vreselijke beslissing "wanneer nemen we afscheid" komt steeds dichterbij...
Ja, de jongste zoon zat ook net buiten beeld iedere keer de kittens terug te zetten en dan ik snel een foto makenquote:Op zondag 2 mei 2010 20:35 schreef Chanty het volgende:
Dieren blijven lastig, ik heb ook altijd een hele rits onscherpe of halve kat foto's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |