Echt?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:22 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik ook niet zo goed. Het is niet zo dat je met een Mac opeens een creatiever of talentvoller persoon wordt. Het blijft gewoon een middel.
Mijn broer doet ook mee met de hype, die heeft een Apple sticker op zijn fiets geplakt.
Oi, en dan te bedenken dat 90% van de Macusers een redelijke windows-achtergrond heeft, terwijl de gemiddelde macbasher misschien eens een minuutje naar een iMac gekeken heeft.quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:20 schreef Nooduitgang het volgende:
Dan heb je echt een eenzijdig beeld. De Mac haters zijn namelijk minstens zo fanatiek. Bewijs: dit topic. Fuck, dit topic is niet eens door een Mac user gestart.
kennelijk is er dus een gemis in de mac's wat er bij windows niet is..quote:Op zondag 25 oktober 2009 05:20 schreef nietzman het volgende:
[..]
Oi, en dan te bedenken dat 90% van de Macusers een redelijke windows-achtergrond heeft, terwijl de gemiddelde macbasher misschien eens een minuutje naar een iMac gekeken heeft.
?quote:Op zondag 25 oktober 2009 07:09 schreef mschol het volgende:
[..]
kennelijk is er dus een gemis in de mac's wat er bij windows niet is..
dus de mac users moeten/willen windows gebruiken vanwege X
maar windows gebruikers hebben die mac helemaal niet nodig omdat ze alles hebben?
En nog iets, voor die prijs zitten er geen numerieke toetsen op het toetsenbord.quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:28 schreef Type-R het volgende:
[ afbeelding ]
prijs van een Apple computer
70% hardware
15% 10% marketing
15% 10% design
en 10% erbij omdat het kan: geeft de Mac-fanaten een exclusief gevoel
klaar.
Even quote aangepast. Plus dat ik windows na mijn overstap op mac niet mis. Sterker nog, ik gebruik het niet meer thuis.quote:Op zondag 25 oktober 2009 07:09 schreef mschol het volgende:
[..]
kennelijk is er dus een gemis in de mac's wat er bij windows niet is..
dus de mac users moeten/willen windows gebruiken vanwege X
maar windows gebruikers hebben die mac helemaal niet nodig omdat ze alles hebben er los bij moeten kopen?
Ik had op mijn mac meteen windows geïnstalleerd! Totdat ik er achter kwam na een paar maanden dat ik het nooit gebruikte...quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Even quote aangepast. Plus dat ik windows na mijn overstap op mac niet mis. Sterker nog, ik gebruik het niet meer thuis.
Ik draai Windows 7 al vannaf de 1e beta, en ook ik heb nog geen één vastloper gehad.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 03:04 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
En een perfect werkend systeem
Heb mijn iMac bijna een jaar en nog geen 1 vastloper gehad. Machine staat elke dag voor langere tijd aan.
Hoezo? Als jij met Windows 7 geen crashes hebt, heb je dan ook geen argument? Dat is toch mooi?quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:35 schreef Luman het volgende:
[..]
Ik draai Windows 7 al vannaf de 1e beta, en ook ik heb nog geen één vastloper gehad.
Doei argument
Juist!quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:25 schreef Pheno het volgende:
Windows kun je toch alleen missen als je DirectX games speelt? Denk ik, want voor de rest zijn er prima alternatieven, met een leuker prijskaartje (of legaal gratis)
Bullshit.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 03:19 schreef STRAWxBARRY het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor de MacBook Pro's.
Acerquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:46 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Bullshit.Begrijp me niet verkeerd, ik vind Macbook Pro's mooie machines en ik ga er zeer waarschijnlijk zelf ook 1 aanschaffen maar nu moet ik je toch ongelijk geven.
Macbook Pro 15"
Intel Core 2 Duo 2,53GHz
4GB DDR3-1066
250GB HD
Nvidia Geforce 9400M 256MB
¤1599,-
Acer Aspire 8935G 18,4"
Intel Core 2 Quad 2,00GHz
4GB DDR3-1066
500GB HD
ATI Radeon HD4670 1GB
¤1299,-
De videokaart in het Acer systeem is vele malen krachtiger dan die van de Macbook Pro.
Sterker nog, het Acer systeem is puur op specificaties gericht vele malen sneller en goedkoper dan de de duurste Macbook Pro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |