ik vraag me af in hoeverre die aangifte uit Claire zelf komt en wat het aandeel van haar vader daarin isquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:39 schreef Jian het volgende:
Als Huub in woede heeft geroepen ik sla je voor je bek kutwijf en daarbij een gat in de deur heeft geschopt en een telefoon tegen de muur heeft gegooid, dan kun je dat volgens de norm scharen onder Huiselijk Geweld !
Ik wil maar zeggen dat ie Claire dan met geen vinger aangeraakt hoeft te hebben. .......
Ik ga die kleine driftkikker echt niet verdedigen, maar die Recourtjes vertrouw ik ook voor geen cent
Bwah, tis wat hard gesteld, maar mensen die dit hebben meegemaakt kunnen door de bijkomende emotie wel eens niet helemaal objectief zijn, dat is begrijpelijk. Ik heb dan ook niet zo veel moeite met de intentie van de opmerking op zichquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tis dat nou weer voor grove kutopmerking? Die zou ik niet eens maken
Juist. Vandaar ook "huiselijk geweld" als aangifte. Bij fysiek geweld zou ze wel aangifte van mishandeling hebben gedaan.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:39 schreef Jian het volgende:
Als Huub in woede heeft geroepen ik sla je voor je bek kutwijf en daarbij een gat in de deur heeft geschopt en een telefoon tegen de muur heeft gegooid, dan kun je dat volgens de norm scharen onder Huiselijk Geweld !
Ik wil maar zeggen dat ie Claire dan met geen vinger aangeraakt hoeft te hebben. .......
Kutjoch ....quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:40 schreef versabommie het volgende:
Vraag me trouwens af hoe Talpa hierop gaat reagerenAls je een landelijk bekende mishandelaar in dienst hebt...
1squote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Juist. Vandaar ook "huiselijk geweld" als aangifte. Bij fysiek geweld zou ze wel aangifte van mishandeling hebben gedaan.
Weet je haar exacte woorden nog? Noemt ze fysiek geweld bij naam?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:42 schreef Mylene het volgende:
Ik weet niet hoor. Ik heb vannacht een filmpje gezien van RTL Boulevard waarin ze toch echt zegt dat ie haar mishandeld heeft en iets over 2 weken na de bevalling.
Scherp!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Juist. Vandaar ook "huiselijk geweld" als aangifte. Bij fysiek geweld zou ze wel aangifte van mishandeling hebben gedaan.
contactpunten inleveren ?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:40 schreef versabommie het volgende:
Vraag me trouwens af hoe Talpa hierop gaat reagerenAls je een landelijk bekende mishandelaar in dienst hebt...
En dat weten we dus helemaal niet.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:41 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
We weten in ieder geval dat Huub niet geslagen is,
Nee, dan zou ik het moeten terugkijken en daar heb ik ook weer geen zin in.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Weet je haar exacte woorden nog? Noemt ze fysiek geweld bij naam?
Dat het geen "geestelijke mishandeling" was of dergelijke crap?
Ze heeft niet gezegd dat ze mishandeld is.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:07 schreef Mriekje het volgende:
[..]
Nee, in de praktijk werkt dat idd niet zo. En ik spreek uit ervaring. Ik spreek ook uit ervaring als ik zeg dat als je een x aantal weken na de breuk je verhaal doet in het openbaar, op een zo een manier, dit m.i. niet geheel de waarheid kán zijn. Er is vast iets gebeurd wat niet door de beugel kan, maar als je echt mishandeld bent door je kerel, praat je daar niet zo makkelijk over, zeker niet zo kort na de tijd.
O, en ik verdedig niemand hiermee, laat dat duidelijk zijn!
Naief absoluut. Maar dat rechtvaardigt het (vermeende) slaan nog niet. En dat proef ik toch een beetje uit jouw woorden. Just my 2 centsquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
jij bent ook kort van geheugen, gisteren heb ik exact hetzelfde al met je doorgenomen. Claire wist hoe hij was, haar vader kwam niet voor niets naar de villa, maar Claire dacht / hoopte dat Huub wel zou veranderen, dat is op zn minst behoorlijk naief.
Ik heb dat namelijk nergens gezien of gehoord. En nogmaals: dan zou ze wel van mishandeling aangifte hebben gedaan toch?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:46 schreef Mylene het volgende:
[..]
Nee, dan zou ik het moeten terugkijken en daar heb ik ook weer geen zin in.
zijn Twitter en Hyves zijn ook gesloten......... de kritiek deed zeer denk.......quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:40 schreef versabommie het volgende:
Alcoholverbod.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:40 schreef versabommie het volgende:
Zo'n keurige en warme familie, tenminste dat is me door mensen als jij altijd voorgehouden. Ook Huub heeft daar nooit over verhaald.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:45 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
En dat weten we dus helemaal niet.
Dat proef je dan verkeerdquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:48 schreef Day het volgende:
[..]
Naief absoluut. Maar dat rechtvaardigt het (vermeende) slaan nog niet. En dat proef ik toch een beetje uit jouw woorden. Just my 2 cents
Ik weet dan ook niet meer waar ik dat vandaan hebquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb dat namelijk nergens gezien of gehoord. En nogmaals: dan zou ze wel van mishandeling aangifte hebben gedaan toch?
Weinig van Claire gehoord, heb Claire's uitlatingen niet gevolgd, maar Huub was er wel mee in zijn nopjes. HIj vond het maar wat leuk dat Brian onderuit gehaald werd. Nu is het zijn beurt, dus niet zeuren.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:50 schreef sunny16947 het volgende:
Ach en zo denk ik aan het moment dat Lieke door de dames werd mishandeld en hoe Huub daarop reageerde.
Zit ook nog te denken. Hoe reageerde Claire op de vermeende mishandeling van Brian t.o.v. Amanda.
Kwalbert zegt dat Claire aangifte van mishandeling heeft gedaan. Niet Claire zelf.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:48 schreef Gert het volgende:
Ik heb dat namelijk nergens gezien of gehoord. En nogmaals: dan zou ze wel van mishandeling aangifte hebben gedaan toch?
ohw, ik heb gisteren toch nog op de valreep een mooie tweet naar hem kunen sturenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:49 schreef Elske6 het volgende:
[..]
zijn Twitter en Hyves zijn ook gesloten......... de kritiek deed zeer denk.......
tenzij ze het een niet kan bewijzen en het ander wel, dat ze weet dat ze met aangifte van mishandeling geen schijn van kans maakt en met aangifte van huiselijke geweld wel of meer.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:52 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik weet dan ook niet meer waar ik dat vandaan heb.
En ja, je hebt gelijk, dan zou mishandeling de aangifte moeten zijn.
klopt en later heeft de voice over het ook over slaan en ook over aangifte van huiselijk geweldquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kwalbert zegt dat Claire aangifte van mishandeling heeft gedaan. Niet Claire zelf.
OMG!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:50 schreef sunny16947 het volgende:
Ach en zo denk ik aan het moment dat Lieke door de dames werd mishandeld en hoe Huub daarop reageerde.
Zit ook nog te denken. Hoe reageerde Claire op de vermeende mishandeling van Brian t.o.v. Amanda.
Dus als ik het goed begrijp, al hij haar nog niet lijfelijk flink mishandeld heeft, dan is het niet zo erg wat hij gedaan heeft? Ik vond dat tegenover Lieke al not done. Ik had hem al tien keer laten struikelen over z'n beentjes.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:52 schreef Wijnneus het volgende:
In dat BV filmpje, impliceert de voice -over méér dan Claire hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |