Mishandeling?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
Laten we de zaken niet omdraaien: Huub is schuldig aan mishandeling en niet claire, het slachtoffer
Tis dat nou weer voor grove kutopmerking? Die zou ik niet eens makenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
volgens mij heb jij eea nog niet helemaal verwerkt en bekijk je het niet objectief
Tuurlijk is Huub verkeerd bezig, dat mag duidelijk zijn! Maar dat is ie al jaaaaaaren. Het begon al met Gaby. Daar lag de grens al. En het uitdagen van Nathaniel (hoe irritant ik die gast ook vond) over zn moeder. Vanaf toen vond ik het al een pisvent.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:34 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zeg je hiermee dat je Huub een verkeerde gast vindt. Waarom verdedig je hem dan?
dat wellicht ik niet degene ben die de klap van de molenwiek heeft gehad?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tis dat nou weer voor grove kutopmerking? Die zou ik niet eens maken
psies!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:40 schreef Wijnneus het volgende:
Het filmpje van BV is een beetje dubbel, huiselijk geweld is de aangifte, dus geen mishandeling. Toch zegt Claire iets in de zin van meppen, dat is dan natuurlijk niet goed van dat Huubje. Rare zaak hoor.
Denk dat Claire eerder rancuneus is dat Huubje met een ander ging eten, daar wij zij altijd aten![]()
Maar toen had ze de aangifte wegens huiselijk geweld al gedaan begrijp ik.
We weten in ieder geval dat Huub niet geslagen is, dus dat kunnen we in ieder geval doorstrepen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ze heeft op een presenteerblaadje het ware karakter van haar man gekregen en tóch is ze erin getrapt. Dan kun je zeggen liefde maakt blind, ik zeg: naïef om te denken dat ie voor jou wel verandert. En het is altijd fout om te slaan, maar je laten slaan is ook fout.
En dan kan bommie met dat stockholmsyndroom komen, er zijn gelukkig ook genoeg vrouwen die zich niet laten slaan. Dat syndroom gaat gelukkig niet voor iedereen op.
Ik kan ook wel een linkje plaatsen dat mensen zelf slaan als ze tijdens hun opvoeding daar mee zijn groot gebracht, daar is vast ook wel een naam voor te bedenken en maakt Huub dan ook slachtoffer. Dikke doei, je bent zelf verantwoordelijk voor je daden.
ik vraag me af in hoeverre die aangifte uit Claire zelf komt en wat het aandeel van haar vader daarin isquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:39 schreef Jian het volgende:
Als Huub in woede heeft geroepen ik sla je voor je bek kutwijf en daarbij een gat in de deur heeft geschopt en een telefoon tegen de muur heeft gegooid, dan kun je dat volgens de norm scharen onder Huiselijk Geweld !
Ik wil maar zeggen dat ie Claire dan met geen vinger aangeraakt hoeft te hebben. .......
Ik ga die kleine driftkikker echt niet verdedigen, maar die Recourtjes vertrouw ik ook voor geen cent
Bwah, tis wat hard gesteld, maar mensen die dit hebben meegemaakt kunnen door de bijkomende emotie wel eens niet helemaal objectief zijn, dat is begrijpelijk. Ik heb dan ook niet zo veel moeite met de intentie van de opmerking op zichquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tis dat nou weer voor grove kutopmerking? Die zou ik niet eens maken
Juist. Vandaar ook "huiselijk geweld" als aangifte. Bij fysiek geweld zou ze wel aangifte van mishandeling hebben gedaan.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:39 schreef Jian het volgende:
Als Huub in woede heeft geroepen ik sla je voor je bek kutwijf en daarbij een gat in de deur heeft geschopt en een telefoon tegen de muur heeft gegooid, dan kun je dat volgens de norm scharen onder Huiselijk Geweld !
Ik wil maar zeggen dat ie Claire dan met geen vinger aangeraakt hoeft te hebben. .......
Kutjoch ....quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:40 schreef versabommie het volgende:
Vraag me trouwens af hoe Talpa hierop gaat reagerenAls je een landelijk bekende mishandelaar in dienst hebt...
1squote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Juist. Vandaar ook "huiselijk geweld" als aangifte. Bij fysiek geweld zou ze wel aangifte van mishandeling hebben gedaan.
Weet je haar exacte woorden nog? Noemt ze fysiek geweld bij naam?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:42 schreef Mylene het volgende:
Ik weet niet hoor. Ik heb vannacht een filmpje gezien van RTL Boulevard waarin ze toch echt zegt dat ie haar mishandeld heeft en iets over 2 weken na de bevalling.
Scherp!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Juist. Vandaar ook "huiselijk geweld" als aangifte. Bij fysiek geweld zou ze wel aangifte van mishandeling hebben gedaan.
contactpunten inleveren ?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:40 schreef versabommie het volgende:
Vraag me trouwens af hoe Talpa hierop gaat reagerenAls je een landelijk bekende mishandelaar in dienst hebt...
En dat weten we dus helemaal niet.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:41 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
We weten in ieder geval dat Huub niet geslagen is,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |