Ik zou het omdraaien: juist omdat wij geen feiten weten speculeren we er flink op losquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:59 schreef mazaru het volgende:
Als Huub Claire geslagen heeft, dan is het een lul. En als Claire onzin uit loopt te kramen om Huub zwart te maken, dan is het een trut.
Meer valt er niet over te zeggen, want wij weten geen feiten.
Tja, daar heb je gelijk in. Het blijft natuurlijk Fokquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik zou het omdraaien: juist omdat wij geen feiten weten speculeren we er flink op los
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:01 schreef PC eend het volgende:
OK iedereen die hier blijft posten alsof ze persoonlijk betrokken zijn die flikker ik van mijn hyves
Heeft ze dat gezegd?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat overigens enorm stom en zwak is, en dan nog blaten dat het zo slecht is dat Sophie dit later terug kan zien.
Trust me..moeders kunnen bitches zijn..Vrolijk aan de buitenkant maar ondertussen..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:56 schreef Noelle06 het volgende:
Natuurljk heb Huub net zoveel recht en om zijn dochter te zien.
Als ik als moeder weet dat de vader van me kinderen agressief is, krabbel ik wel even achter me oren om me kinderen naar hun vader te laten gaan.
Maar we kennen wel een paar feitenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik zou het omdraaien: juist omdat wij geen feiten weten speculeren we er flink op los
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |