Maar de maximum prijzen zijn toch ¤79? Wel een heel verschil met Keulen, hopelijk kiezen niet een hoop Duitser er voor om dan maar naar Arnhem te gaan en de kaarten voor onze neus weg te kapenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:20 schreef webfreak het volgende:
[..]
Gerucht is dat er (net als in Keulen) alleen zitplaatsen zijn, ook op het veld.
Is wel beetje ouwelullerig, maar so be it.
But you better hurry 'cause it's going fastquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:31 schreef AMDB het volgende:
Als er in het Gelredome ook alleen maar zitplaatsen zijn ga ik niet denk ik.
Tis idd duur, maar lijkt me zeker waar voor je geldquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:17 schreef webfreak het volgende:
OOOH YEAH!
Jajaja, het is duur, maar fuck it: ik zit 3e rij in Keulen. De hotseats dus
Om het nog wat smeuïger te maken:quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:36 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Tis idd duur, maar lijkt me zeker waar voor je geld
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:37 schreef webfreak het volgende:
[..]
Om het nog wat smeuïger te maken:
We zitten in het middelste vak.
Dacht 't wel. Ik geloof niet dat ik ooit zulke goeie plaatsen heb gehad bij een concert.quote:
SATISFACTION!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:40 schreef webfreak het volgende:
[..]
Dacht 't wel. Ik geloof niet dat ik ooit zulke goeie plaatsen heb gehad bij een concert.
Dat wordt verzoekjes roepen
En gezien de prijzen ga ik daar ook vanuitquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:41 schreef Aisumasen het volgende:
Zou niet weten waarom Gelredome geen staanplaatsen zou hebben. Zeker niet omdat op de pagina van die belachelijke VIP-arrangementen explicitiet staat: "One premium seat located in Rows 3-5 (Note: For Arnhem & Dublin, early entry GA or premium tribune seat)", waar je kunt uit opmaken dat Arnhem en Dublin de enige optredens zijn met 'general admission'.
Die zit weer wat verder van hierquote:
Ik ga 't er gewoon op gokkenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:46 schreef blckbb het volgende:
[..]
Die zit weer wat verder van hier
Heeft bovendien geen verstand van om zelf kaartjes online te kopen
Hier ook.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:50 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Haha hier ook, tegen beter weten in
Voor het duurste pakket staat dan weer: "One premium seat located in Row 2 (Note: For Dublin, early entry GA or premium tribune seat)", waaruit je kunt opmaken dat er 2 gereserveerde rijen zijn. Bij de andere pakketten wordt gesproken over een premium tribune seat.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:46 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
En gezien de prijzen ga ik daar ook vanuit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |