Laatst gepost: 647 The Chemical Brothers - Dig Your Own Holequote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:08 schreef yvonne het volgende:
Ieder jaar vaste prik, de Top 2000 op radio2.
Maaaaar, de leuke nummers komen of niet aan bod, of veranderen nooit van plaats.
Hier FOK!s eigen Top 2000.
Spelregels:
Let op de juiste nummering.
Zoek songteksten erbij, of hoezen of plaatjes van de band, ditjes en datjes uit die tijd, wees creatief
Ga niet als ene dolle zitten volposten, maar zoek op je gemak een nummer dat jij op die plaats vindt horen.
Lijst tot nu toe: http://wiki.fok.nl/index.php/Foks_eigen_Top_2000
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:31 schreef ranja het volgende:
Even weer wat actie in de lijst brengen
U vraagt, wij draaien:quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:31 schreef ranja het volgende:
......Even weer wat actie in de lijst brengen voor het verzandt in geneuzel van singersongwriters en symfoproggepiel......
Leuk, twee Belgische bands bij elkaarquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:03 schreef ranja het volgende:
632 Front 242 - Religion
Uit Belgie komt soms ook wel eens wat goeds. Front 242 bijvoorbeeld, als die echt los gaan is het toch wel erg lekker. Ik vind dit verreweg hun beste nummer.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 08:50 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
626
Big Country - The Teacher
2 oude 'rivalen' onder elkaarquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:14 schreef Mostlyanthony het volgende:
625: U2 - The unforgettable fire
Dat wordt dus:quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:40 schreef Mostlyanthony het volgende:
voeg er dan ff aan toe dat Mostlyanthony en Relayer een en dezelfde persoon zijn(k*thacker)
Gelukkig niet.quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:55 schreef Mostlyanthony het volgende:
The Beatles zitten er sowieso nog te weinig in. Denk aan al die andere klassiekers die er OOK nog in moeten. En het zal niet lukken om in de top 50 alleen maar Beatle-liedjes te zetten
Dat is jouw probleemquote:Op zondag 25 oktober 2009 13:16 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Gelukkig niet.
Ik ben er niet kapot van.
een van m'n favorietenquote:Op zondag 25 oktober 2009 23:51 schreef Mostlyanthony het volgende:
Heel goed EFM. Bijna niemand kent dat nummer
zie 6 posts hierbovenquote:
Ja prima, soms staan dingen dicht bij elkaarquote:Op zondag 25 oktober 2009 23:57 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
[..]
zie 6 posts hierboven
quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:58 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ja prima, soms staan dingen dicht bij elkaar
http://lyrics.wikia.com/Sally_Oldfield:Flaming_Starquote:Op maandag 26 oktober 2009 00:12 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Dan geven we de zus van Mike Oldfield ook een plaatsje![]()
573
Sally Oldfield - flaming star
ik kan helaas geen lyrics vinden
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:18 schreef Mostlyanthony het volgende:
[..]
http://lyrics.wikia.com/Sally_Oldfield:Flaming_Star
That reminds me....quote:
hm, d'r staan toch zeker 138 nummers in die zeer de moeite waard zijnquote:Op maandag 26 oktober 2009 10:56 schreef ranja het volgende:
Ik moet er trouwens niet aan denken om deze lijst ooit aan te moeten horen
waarom?quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:56 schreef ranja het volgende:
Ik moet er trouwens niet aan denken om deze lijst ooit aan te moeten horen
Omdat het een behoorlijk eenzijdige lijst geworden is met veel muziek van genres waar ik helemaal niet tegen kan.quote:
quote:The night is still
And the frost it bites my face
I wear my silence like a mask
And murmur like a ghost
"Trick or Treat"
"Trick or Treat"
The bitter and the sweet
The carefree days
Are distant now
I wear my memories like a shroud
I try to speak but words collapse
Echoing
"Trick or Treat"
"Trick or Treat"
The bitter and the sweet
I wander through your sadness
Gazing at you with scorpion eyes
Halloween... Halloween
A sweet reminder
In the ice-blue nursery
Of a childish murder
Of hidden lustre
And she cries
"Trick or Treat"
"Trick or Treat"
The bitter and the sweet
I wander through your sadness
Gazing at you with scorpion eyes
Halloween... Halloween
Je bent 481, als promotie.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:56 schreef TUFKAL het volgende:
481 Porcupine Tree - How Is Your Life Today?
Deze band hoort goed vertegenwoordig te zijn in de lijst, alles van hun is immers goed.
The letters pile up in the hallway
Junk mail and bills from the catalogues
And the neighbours have guessed 'cos I've cancelled the milk
And they don't hear your voice through the walls anymore
How is your life today ?
I was kissed on the cheek by a cold mouth
While the taxi was waiting like a getaway car
Each second seems like a lifetime
And the cat it's been staring at me all this time
How is your life today ?
Ja die band was ik alweer vergeten, goed dat je in de lijn blijftquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:24 schreef cafca het volgende:
478 The Electric Prunes - I had too much to dream last night
The Magic Numbers werden gepresenteerd als "lelijkste band ter wereld". In de jaren 60 maakte deze band aanspraak op die titel.
Sorry, ik wist niet eens dat dat gingquote:Op maandag 2 november 2009 17:09 schreef methodmich het volgende:
ExperimentalFrentalMental, je post leuk mee, maar het zou nog leuker zijn als je ook zelf je bijdrage toevoegt in de Wiki-lijst!
Laat 'm toch, hij kent niet zoveelquote:Op maandag 2 november 2009 21:21 schreef cafca het volgende:
Staat Mostly Autumn er inmiddels niet vaak genoeg in?
wat dat betreft gaat-ie toch een beetje op die andere top2000 lijkenquote:Op maandag 2 november 2009 21:32 schreef ranja het volgende:
[..]
en die lijst gaat toch al nergens meer over
nee, we zullen het maar niet over jouw domme popdeuntjes hebben, dan ren ik gillend naar de....quote:Op maandag 2 november 2009 21:32 schreef ranja het volgende:
[..]
Laat 'm toch, hij kent niet zoveel
en die lijst gaat toch al nergens meer over
Ik ook, er is een chronisch gebrek aan soul, r&b en hiphop in de lijst.quote:Op maandag 2 november 2009 23:02 schreef TUFKAL het volgende:
Gezellig hier, maar ook ik prefereer wat meer afwisseling.
En terecht!quote:Op maandag 2 november 2009 23:03 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik ook, er is een chronisch gebrek aan soul, r&b en hiphop in de lijst.
Het klopt alweer, ging allemaal erg snel ineensquote:Op maandag 2 november 2009 23:26 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
ho ho ho, de nummering klopt niet meer hierboven
Waar zit die op mijn platenspelerquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:48 schreef daphilip het volgende:
De beste albums van het jaar kan je direct aflezen uit de "25 meest afgespeelde" afspeellijst van je geluidsdrager.
Als je nu ipv dit geklaag nu zelf k een nummer had geplaatst...quote:Op woensdag 4 november 2009 01:13 schreef ScottTracy het volgende:
Hoe lang blijven jullie nog om beurten posten? Want dat lijkt me niet echt de bedoeling van dit topic.
Ja sorry hoor, maar dit topic heet toch FOK!s eigen Top 2000. Niet die van 2 personen. En dan kun je wel gaan zeuren dat anderen moeten posten, maar als jullie er intussen al weer 10 tussen hebben geplaatst, heeft dat niet echt veel invloed meerquote:Op woensdag 4 november 2009 01:17 schreef Mostlyanthony het volgende:
[..]
Als je nu ipv dit geklaag nu zelf k een nummer had geplaatst...
Wat maakt dat uit???quote:Op woensdag 4 november 2009 01:13 schreef ScottTracy het volgende:
Hoe lang blijven jullie nog om beurten posten? Want dat lijkt me niet echt de bedoeling van dit topic.
Als er meer mensen plaatsten, zouden wij niet de kans hebben er zoveel tussen te plaatsen...quote:Op woensdag 4 november 2009 01:19 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar dit topic heet toch FOK!s eigen Top 2000. Niet die van 2 personen. En dan kun je wel gaan zeuren dat anderen moeten posten, maar als jullie er intussen al weer 10 tussen hebben geplaatst, heeft dat niet echt veel invloed meer
Ja dus? Het is geen snelheidswedstrijd. Moet wel een beetje een gedachte achter zitten, anders kunnen we inderdaad binnen een paar dagen klaar zijn maar hebben we een lijst van niks.quote:Op woensdag 4 november 2009 01:20 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit???
We zijn nog zo goed om op elkaar te wachtenWe hadden ook 100 nummers achter elkaar kunnen posten.
moeten er soms 10 posts tussen zitten ofzo? Dan is de lijst in 2012 nog niet af
Nee: als jullie niet zoveel zouden posten, zouden andere mensen er meer zin in hebben iets ertussen te plaatsen. Ik hou 't in elk geval voor gezien voor vandaagquote:Op woensdag 4 november 2009 01:20 schreef Mostlyanthony het volgende:
[..]
Als er meer mensen plaatsten, zouden wij niet de kans hebben er zoveel tussen te plaatsen...
Ja halloquote:Op woensdag 4 november 2009 01:23 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ja dus? Het is geen snelheidswedstrijd. Moet wel een beetje een gedachte achter zitten, anders kunnen we inderdaad binnen een paar dagen klaar zijn maar hebben we een lijst van niks.
[..]
Nee: als jullie niet zoveel zouden posten, zouden andere mensen er meer zin in hebben iets ertussen te plaatsen. Ik hou 't in elk geval voor gezien voor vandaag![]()
Laat ze 't topic mooi volmaken, dan zijn we er van afquote:Op woensdag 4 november 2009 01:23 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ja dus? Het is geen snelheidswedstrijd. Moet wel een beetje een gedachte achter zitten, anders kunnen we inderdaad binnen een paar dagen klaar zijn maar hebben we een lijst van niks.
[..]
Nee: als jullie niet zoveel zouden posten, zouden andere mensen er meer zin in hebben iets ertussen te plaatsen. Ik hou 't in elk geval voor gezien voor vandaag![]()
Nog zo een die wel zeurt, maar niet veel doet om het voor zichzelf te verbeterenquote:Op woensdag 4 november 2009 01:38 schreef ranja het volgende:
[..]
Laat ze 't topic mooi volmaken, dan zijn we er van af
quote:Op woensdag 4 november 2009 01:20 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Wat maakt dat uit???
We zijn nog zo goed om op elkaar te wachtenWe hadden ook 100 nummers achter elkaar kunnen posten.
eens het is inmiddels geen fok! lijstje meer.quote:Op woensdag 4 november 2009 09:59 schreef Gillingham het volgende:
Ik snap vooral niet zo goed wat de lol er van is om om en om een nummer te posten (soms zelfs om de vijf of tien minuten). Het komt de variatie in ieder geval niet ten goede. Bovendien is dat ook niet het idee geweest van de lijst, volgens de OP.
Waarmee we alvast kunnen afvragen wat het berhaupt voor zin heeft om deze lijst te makenquote:Op woensdag 4 november 2009 09:48 schreef ranja het volgende:
[..]
gewoon elk 250 nummers posten en klaar. Er is toch niemand die de youtubes van anderen beluisterd
Heel goed, als je nu eens vaker een nummertje er in zet...quote:
Sja, wel jammer want op zich heeft dit topic wel potentie. Volgend jaar misschien proberen met een regel van 1 per user per dag?quote:Op woensdag 4 november 2009 01:38 schreef ranja het volgende:
[..]
Laat ze 't topic mooi volmaken, dan zijn we er van af
Dan wordt het project helemaal een 10-jaren plan...en verder zal ik er ook geen woorden meer aan vuil maken.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:34 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Sja, wel jammer want op zich heeft dit topic wel potentie. Volgend jaar misschien proberen met een regel van 1 per user per dag?
Verder wil ik er niet veel meer woorden aan vuilmaken...
quote:Op woensdag 4 november 2009 17:52 schreef methodmich het volgende:
409 Scott McKenzie - San Francisco (Be Sure To Wear Some Flowers In Your Hair)
Met al die snelle posters steeds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |