Als je nu ipv dit geklaag nu zelf óók een nummer had geplaatst...quote:Op woensdag 4 november 2009 01:13 schreef ScottTracy het volgende:
Hoe lang blijven jullie nog om beurten posten? Want dat lijkt me niet echt de bedoeling van dit topic.
Ja sorry hoor, maar dit topic heet toch FOK!s eigen Top 2000. Niet die van 2 personen. En dan kun je wel gaan zeuren dat anderen moeten posten, maar als jullie er intussen al weer 10 tussen hebben geplaatst, heeft dat niet echt veel invloed meerquote:Op woensdag 4 november 2009 01:17 schreef Mostlyanthony het volgende:
[..]
Als je nu ipv dit geklaag nu zelf óók een nummer had geplaatst...
Wat maakt dat uit???quote:Op woensdag 4 november 2009 01:13 schreef ScottTracy het volgende:
Hoe lang blijven jullie nog om beurten posten? Want dat lijkt me niet echt de bedoeling van dit topic.
Als er meer mensen plaatsten, zouden wij niet de kans hebben er zoveel tussen te plaatsen...quote:Op woensdag 4 november 2009 01:19 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar dit topic heet toch FOK!s eigen Top 2000. Niet die van 2 personen. En dan kun je wel gaan zeuren dat anderen moeten posten, maar als jullie er intussen al weer 10 tussen hebben geplaatst, heeft dat niet echt veel invloed meer
Ja dus? Het is geen snelheidswedstrijd. Moet wel een beetje een gedachte achter zitten, anders kunnen we inderdaad binnen een paar dagen klaar zijn maar hebben we een lijst van niks.quote:Op woensdag 4 november 2009 01:20 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit???
We zijn nog zo goed om op elkaar te wachtenWe hadden ook 100 nummers achter elkaar kunnen posten.
moeten er soms 10 posts tussen zitten ofzo? Dan is de lijst in 2012 nog niet af
Nee: als jullie niet zoveel zouden posten, zouden andere mensen er meer zin in hebben iets ertussen te plaatsen. Ik hou 't in elk geval voor gezien voor vandaagquote:Op woensdag 4 november 2009 01:20 schreef Mostlyanthony het volgende:
[..]
Als er meer mensen plaatsten, zouden wij niet de kans hebben er zoveel tussen te plaatsen...
Ja halloquote:Op woensdag 4 november 2009 01:23 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ja dus? Het is geen snelheidswedstrijd. Moet wel een beetje een gedachte achter zitten, anders kunnen we inderdaad binnen een paar dagen klaar zijn maar hebben we een lijst van niks.
[..]
Nee: als jullie niet zoveel zouden posten, zouden andere mensen er meer zin in hebben iets ertussen te plaatsen. Ik hou 't in elk geval voor gezien voor vandaag![]()
Laat ze 't topic mooi volmaken, dan zijn we er van afquote:Op woensdag 4 november 2009 01:23 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ja dus? Het is geen snelheidswedstrijd. Moet wel een beetje een gedachte achter zitten, anders kunnen we inderdaad binnen een paar dagen klaar zijn maar hebben we een lijst van niks.
[..]
Nee: als jullie niet zoveel zouden posten, zouden andere mensen er meer zin in hebben iets ertussen te plaatsen. Ik hou 't in elk geval voor gezien voor vandaag![]()
Nog zo een die wel zeurt, maar niet veel doet om het voor zichzelf te verbeterenquote:Op woensdag 4 november 2009 01:38 schreef ranja het volgende:
[..]
Laat ze 't topic mooi volmaken, dan zijn we er van af
quote:Op woensdag 4 november 2009 01:20 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Wat maakt dat uit???
We zijn nog zo goed om op elkaar te wachtenWe hadden ook 100 nummers achter elkaar kunnen posten.
eens het is inmiddels geen fok! lijstje meer.quote:Op woensdag 4 november 2009 09:59 schreef Gillingham het volgende:
Ik snap vooral niet zo goed wat de lol er van is om om en om een nummer te posten (soms zelfs om de vijf of tien minuten). Het komt de variatie in ieder geval niet ten goede. Bovendien is dat ook niet het idee geweest van de lijst, volgens de OP.
Waarmee we alvast kunnen afvragen wat het überhaupt voor zin heeft om deze lijst te makenquote:Op woensdag 4 november 2009 09:48 schreef ranja het volgende:
[..]
gewoon elk 250 nummers posten en klaar. Er is toch niemand die de youtubes van anderen beluisterd
Heel goed, als je nu eens vaker een nummertje er in zet...quote:
Sja, wel jammer want op zich heeft dit topic wel potentie. Volgend jaar misschien proberen met een regel van 1 per user per dag?quote:Op woensdag 4 november 2009 01:38 schreef ranja het volgende:
[..]
Laat ze 't topic mooi volmaken, dan zijn we er van af
Dan wordt het project helemaal een 10-jaren plan...en verder zal ik er ook geen woorden meer aan vuil maken.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:34 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Sja, wel jammer want op zich heeft dit topic wel potentie. Volgend jaar misschien proberen met een regel van 1 per user per dag?
Verder wil ik er niet veel meer woorden aan vuilmaken...
quote:Op woensdag 4 november 2009 17:52 schreef methodmich het volgende:
409 Scott McKenzie - San Francisco (Be Sure To Wear Some Flowers In Your Hair)
Met al die snelle posters steeds
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |