Sprak die gast laatst nog, hij had het over tiesto enzo, wist niet dat hij een gewaardeerd dj isquote:
quote:Op dinsdag 8 december 2009 23:34 schreef Stinger__ het volgende:
Goed begin van wat wel weer een leuk feestje zou kunnen worden!
Trouwens, een/de nieuwe Tiësto
Ik ben benieuwd. Kan ik die al kopen op bol.com?quote:Op maandag 7 december 2009 12:15 schreef jackson het volgende:
Lieve kinderen,
Het album van Way Out West is fucking geniaal. Must check voor één ieder.
Goede lekkere moody sound, geen achterlijke trance klappers maar gewoon prima voor in de auto/@home.
Kijk zelf even: http://www.bol.comquote:Op woensdag 9 december 2009 12:50 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Kan ik die al kopen op bol.com?
Jammer dat ik over 4 werkdagen weer tot half april vakantie hebquote:
goede tekst ook he?quote:
Die Tieske gaat heel Amerika voor zich winnen met zulke platen! Ik kan 't waarderen!quote:Op dinsdag 8 december 2009 23:34 schreef Stinger__ het volgende:
Goed begin van wat wel weer een leuk feestje zou kunnen worden!
Trouwens, een/de nieuwe Tiësto
Je weet toch mattie... We gabberen de tent stuk... Of wat?quote:
BAM BAM BAM!quote:Op donderdag 10 december 2009 13:55 schreef jackson het volgende:
[..]
Je weet toch mattie... We gabberen de tent stuk... Of wat?
Amenquote:
Whaha dat is wel weer eens wat andersquote:
Niet zo zeiken over gabbers en cd's die in jou ogen oud zijn... Niet iedereen heeft de hele dag te tijd om dat te luisteren. Maar ik zal een biertje op je drinken in Düsseldorfquote:Op donderdag 10 december 2009 16:33 schreef Xantra het volgende:
Ik haat gabbers.
Koop dan een midicontrollerquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vraagje: Als je wil mixen met Traktor heb je dan alleen dit nodig?
http://shop.conrad.nl/dj-(...)gpanelen/304094.html
quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:27 schreef jackson het volgende:
[..]
Niet zo zeiken over gabbers en cd's die in jou ogen oud zijn... Niet iedereen heeft de hele dag te tijd om dat te luisteren. Maar ik zal een biertje op je drinken in Düsseldorf
We gaan met: kale kale sebbie / Tomaz / Joost S / Jackson Claxon.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:00 schreef Xantra het volgende:
[..]
![]()
met wie gaan jullie? gaat joest ook mee?
Dan moeten we hier ( DJ'ing #45: Josh Brink ) even verder gaan, anders komt er teveel offtopic.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |