Ehh ja..?quote:
Laat het thuis bezorgenquote:Op maandag 17 mei 2010 19:51 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ehh ja..?
Vandaag ook weer. Enigste kassa waar nog een kassiere achter zat en ja moet je dan. Je spullen terugleggen en de winkel uitlopen en dan naar de dekamarkt zodat de mooie kassiere je kutkop niet ziet met je eczeem en shit? Tanden op mekaar, hallo, betalen, doei en dag... En dan an binnen je schamen en krimpen dat ze je zo heeft gezien.. En die verrotte open huid prikt al zo erg.
Ze kunnen me niet helpen. Wat kunnen zij doen vertel eens. Wat denk jij dat zij voor mij kunnen doen?quote:
ja. want iedereen weet dat de 100e in de rij een gratis neukbeurt krijgt en dat zou kut zijn als dat niet bij de knapste was.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:05 schreef Paul het volgende:
Ga jij ook altijd staan bij de leukste cassiere in de supermarkt?
[ afbeelding ]
Een schone blonde lacht je toe
Er zijn vast mensen die er voor kunnen zorgen dat je niet vast zit in een gedachtenpatroon van schaamte voor dingen waar je niets aan kan doen.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:49 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ze kunnen me niet helpen. Wat kunnen zij doen vertel eens. Wat denk jij dat zij voor mij kunnen doen?
Bejaarden zijn chillquote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:13 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ik ga altijd in de rij met de minste bejaarden.
Dit!quote:Op maandag 17 mei 2010 19:42 schreef gebrokenglas het volgende:
De rij waar mensen staan met het minst aantal produkten per persoon, en mensen die snel lijken (geen bejaarden en buitenlanders en consorten).
Kneusquote:Op woensdag 1 september 2010 19:28 schreef Vliegtuigstoel het volgende:
Als ik haast heb dan ga ik naar de C1000 want die is het dichtste bij, alleen daar moet je dus niet heen voor de lekkere chicks achter de kassa. Tjezus wat een lelijke wijven zijn dat daar zeg.Nee, als ik wat meer tijd heb dan ga ik naar de Jumbo. Niet alleen omdat ze daar gewoon betere spullen hebben maar vooral omdat ze daar veel lekkerder personeel hebben.
Tijdje geleden was ik ook bij de Jumbo en staan er een zooitje studenten in de rij naast me. Hele kar vol bier en chips en weet ik wat niet meer. Dus die studenten die kassieres uitnodigen precies terwijl ik sta af te rekenen word mijn kassiere aangesproken of ze ook mee wil en die zegt verdomme nog ja ook. Geloof dat er een stuk of wat zeiden dat ze gingen komen.
Ja maar dat gebeurt dus niet.quote:Op vrijdag 3 september 2010 11:37 schreef Godshand het volgende:
Wat ben je voor een zielige rukker als je persé in de rij bij een knappe kassière wil staan'..
Als ze geinteresseerd zijn komen ze wel vanzelf naar je toe...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |