Ja, want MEAO is fucking geweldig. Achterlijke trutquote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
waarvan?
dat ik geen behoefte heb aan een gesprek tijdens het betalen van mijn boodschappen?
de normaalste zaak van de wereld
ik heb daar (zoals ik in een vorige post al zeg) bekenden en vrienden voor
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:33 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik ga altijd bij de kassa staan met bij minst leuke meisje, daar voel ik me beter bij op mn gemak. ik schaam me al zo erg voor mezelf. En wil gewoon zonder schaamte boodschappen betalen en dan weg. Bij die mooierds, ik lach al niet zo veel, als die zien dat ik niet lach. Dan denken ze dat je ze niet waardeert ofzo en dan worden ze bitchy. Die nemen het persoonlijk. Tsja je zit daar als kassiere niet als miss purmerend. Maar dan kijken ze je niet meer aan als ze bijv je losgeld teruggeven dat soort vrouwen-dingetjes. Die je laten merken dat zij je harder afwijzen dan jij hen.
Serieus, wat gaat er allemaal in jouw hoofd omquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:33 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik ga altijd bij de kassa staan met bij minst leuke meisje, daar voel ik me beter bij op mn gemak. ik schaam me al zo erg voor mezelf. En wil gewoon zonder schaamte boodschappen betalen en dan weg. Bij die mooierds, ik lach al niet zo veel, als die zien dat ik niet lach. Dan denken ze dat je ze niet waardeert ofzo en dan worden ze bitchy. Die nemen het persoonlijk. Tsja je zit daar als kassiere niet als miss purmerend. Maar dan kijken ze je niet meer aan als ze bijv je losgeld teruggeven dat soort vrouwen-dingetjes. Die je laten merken dat zij je harder afwijzen dan jij hen.
Je quote een post van mij waarin ik aangeef dat ik geen behoefte heb om gesprekken met onbekenden aan te gaan (want een cassiere is geen bekende van mij) omdat ik daar vrienden en bekenden voor heb en je reageert daarop met het bovenstaande?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:22 schreef leppeh het volgende:
[..]
Ja, want MEAO is fucking geweldig. Achterlijke trut
Denk dat ze eerder verbaasd kijkt omdat je zo flauw bent om ook werkelijk d'r naam te zeggenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:34 schreef Row-1 het volgende:
Tuurlijk, vooral als met me maat ben, en dan ook nog goeiedag zeggen met haar naam, en dan die verbaasde blik in der ogen zien van 'hoe weet je me naam?' terwijl dat heel duidelijk op der naamplaatje staat. Ja HEEL flauw ik weet het
Is ook een mogelijkheid. Of ze is blij DAT ik er bij der naam noem in plaats van bliepmiepquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:38 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Denk dat ze eerder verbaasd kijkt omdat je zo flauw bent om ook werkelijk d'r naam te zeggen.
Ik heb een keer achter een kassa gewerkt met naambordje en de mannen die uitgebreid je naamkaartje lezen (leuke hoogte ook) en hem dan extra duidelijk tegen je gaan zeggen zijn eerder eng/vies dan gezellig.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:45 schreef Row-1 het volgende:
[..]
Is ook een mogelijkheid. Of ze is blij DAT ik er bij der naam noem in plaats van bliepmiep
Dat ja, van die sociale kneuzen die zichzelf een schouderklopje willen geven omdat de tegen de kassamiep hebben gesproken, vooral nadrukkelijk de naam uitspreken, verhoogt je creepy guy-gehalte.quote:Op zondag 1 november 2009 00:38 schreef Arctica het volgende:
[..]
Ik heb een keer achter een kassa gewerkt met naambordje en de mannen die uitgebreid je naamkaartje lezen (leuke hoogte ook) en hem dan extra duidelijk tegen je gaan zeggen zijn eerder eng/vies dan gezellig.
Meestal kijken ze bij het zeggen van je naam dan ook even extra strak in je ogen.
Waar de cassiere een pittig vlot kapsel heeft?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:07 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik ga altijd naar de kortste rij
En de jongens van mijn leeftijd die mijn naambordje lezen (ja, ik werk ook achter de kassaquote:Op zondag 1 november 2009 00:38 schreef Arctica het volgende:
Ik heb een keer achter een kassa gewerkt met naambordje en de mannen die uitgebreid je naamkaartje lezen (leuke hoogte ook) en hem dan extra duidelijk tegen je gaan zeggen zijn eerder eng/vies dan gezellig.
Meestal kijken ze bij het zeggen van je naam dan ook even extra strak in je ogen.
Kan ik me voorstellen. Ik werkte (verleden tijd, jaquote:Op zondag 1 november 2009 10:23 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
En de jongens van mijn leeftijd die mijn naambordje lezen (ja, ik werk ook achter de kassa) die vind ik eerder kansloos en sneu dan lief en belangstellend.
zag dat een keer, heb uit medelijden maar dat blikje betaalt voor hemquote:Op maandag 26 oktober 2009 01:52 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Daar stond hij dan, met een blikje 3ES/River cola.
Even.. serieus?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:33 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik ga altijd bij de kassa staan met het minst leuke meisje daar voel ik me beter bij op mn gemak. ik schaam me al zo erg voor mezelf. En wil gewoon zonder schaamte mijn boodschappen betalen en dan weg. Bij die mooierds, ik lach zelf al niet zo veel, als die zien dat ik niet lach, dan denken ze dat je ze niet waardeert ofzo en dan worden ze bitchy. Die nemen het persoonlijk. Tsja ze zit daar als kassiere en niet als miss purmerend. Maar dan kijken ze je ook niet meer aan als ze bijv je losgeld teruggeven dat soort vrouwen-dingetjes. Die je laten merken dat zij je harder afwijzen dan jij hen.
Een schopje. Die hebben we hier bij de Blokker! Dat wijf zei geeneens hallo of gedag. Ze wachtte zelfs tot ik mijn artikelen aangaf. Ga dan een andere baan zoeken... met een beetje geluk wordt ze straks toch al wegbezuinigd (crisis), en nemen ze een jongere persoon aan.quote:Op zondag 25 oktober 2009 01:18 schreef sheezy het volgende:
Zoiets als op de foto van de OP heb ik hier dus nooit, bij de Albert Heijn hier werken alleen maar ouwe kansarme wijven die erg chagrijnig achter hun kassa zitten en nog eens onvriendelijk en ongeduldig zijn. Misschien dat er in andere steden wel jonkies achter de kaasa zitten, maar helaas hierzo niet.
OT: ik ga meestal naar de kortste rij, scheelt lekker wat tijd
Ik zou ook niet bar vrolijk worden als ik daar zou zitten hoorquote:Op maandag 17 mei 2010 19:28 schreef sempron2400 het volgende:
[..]
Een schopje. Die hebben we hier bij de Blokker! Dat wijf zei geeneens hallo of gedag. Ze wachtte zelfs tot ik mijn artikelen aangaf. Ga dan een andere baan zoeken... met een beetje geluk wordt ze straks toch al wegbezuinigd (crisis), en nemen ze een jongere persoon aan.
Bij de plaatselijke super werken wel leuke, vriendelijke meiden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |