abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 oktober 2009 @ 22:33:05 #101
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_74168481
Ik ga altijd bij de kassa staan met het minst leuke meisje daar voel ik me beter bij op mn gemak. ik schaam me al zo erg voor mezelf. En wil gewoon zonder schaamte mijn boodschappen betalen en dan weg. Bij die mooierds, ik lach zelf al niet zo veel, als die zien dat ik niet lach, dan denken ze dat je ze niet waardeert ofzo en dan worden ze bitchy. Die nemen het persoonlijk. Tsja ze zit daar als kassiere en niet als miss purmerend. Maar dan kijken ze je ook niet meer aan als ze bijv je losgeld teruggeven dat soort vrouwen-dingetjes. Die je laten merken dat zij je harder afwijzen dan jij hen.

[ Bericht 38% gewijzigd door Schenkstroop op 29-10-2009 23:18:58 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  woensdag 28 oktober 2009 @ 22:47:55 #102
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_74169212
M'n vriendin en ik gaan altijd naar dezelfde kassiere, we hebben een speciale band met haar.
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
pi_74173093
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 15:37 schreef Ladylike het volgende:

[..]

waarvan?
dat ik geen behoefte heb aan een gesprek tijdens het betalen van mijn boodschappen?
de normaalste zaak van de wereld
ik heb daar (zoals ik in een vorige post al zeg) bekenden en vrienden voor
Ja, want MEAO is fucking geweldig. Achterlijke trut
wake up in the morning and i'm married to a dinosaur, her vagina sore
pi_74173757
wat denk je nou kankergek ik ga gewoon bij de kortste rij staan, die wijven komen wel naar mij
pi_74173779
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 22:33 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik ga altijd bij de kassa staan met bij minst leuke meisje, daar voel ik me beter bij op mn gemak. ik schaam me al zo erg voor mezelf. En wil gewoon zonder schaamte boodschappen betalen en dan weg. Bij die mooierds, ik lach al niet zo veel, als die zien dat ik niet lach. Dan denken ze dat je ze niet waardeert ofzo en dan worden ze bitchy. Die nemen het persoonlijk. Tsja je zit daar als kassiere niet als miss purmerend. Maar dan kijken ze je niet meer aan als ze bijv je losgeld teruggeven dat soort vrouwen-dingetjes. Die je laten merken dat zij je harder afwijzen dan jij hen.
pi_74174190
quote:
Ik ga altijd bij de kassa staan met bij minst leuke meisje, daar voel ik me beter bij op mn gemak. ik schaam me al zo erg voor mezelf. En wil gewoon zonder schaamte boodschappen betalen en dan weg. Bij die mooierds, ik lach al niet zo veel, als die zien dat ik niet lach. Dan denken ze dat je ze niet waardeert ofzo en dan worden ze bitchy. Die nemen het persoonlijk. Tsja je zit daar als kassiere niet als miss purmerend. Maar dan kijken ze je niet meer aan als ze bijv je losgeld teruggeven dat soort vrouwen-dingetjes. Die je laten merken dat zij je harder afwijzen dan jij hen.
Serieus, wat gaat er allemaal in jouw hoofd om ?
pi_74175468
Ik ga meestal naar de zelfscan en anders naar de rij waar de minste boodschappen op de band liggen.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 21:26:01 #108
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_74202822
Misschien is het wel wat voor de snelheid, dat zelfscannen... Maar je loopt toch aardig voor joker met zo'n bliepding in je hand steeds. bleep bleep bleep. whoopwhoopwhoop (barcode niet herkend, en daar ga je al).
Aan sommige tegenliggers herkent men de juiste weg.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 21:39:53 #109
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_74203384
Een zelfscankassa heeft geen handformaat barcodelezer, maar is in wezen een loopband met een ingebouwde scanner. Als het apparaat een barcode niet herkent is idd een irritant probleem, net zoals wanneer het gewicht van een product niet overeenkomt met wat er in de computer staat. Dan start de loopband gewoon niet en krijg je een foutmelding.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 23:00:02 #110
162594 dikkekaas
crazy legoracer
pi_74207189
Mja, als alle rijen ongeveer even lang zijn ga ik duidelijk wel voor de leukste caissière (hoeveel zouden hun eigen beroep goed kunnen schrijven?).
pi_74214462
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 00:22 schreef leppeh het volgende:

[..]

Ja, want MEAO is fucking geweldig. Achterlijke trut
Je quote een post van mij waarin ik aangeef dat ik geen behoefte heb om gesprekken met onbekenden aan te gaan (want een cassiere is geen bekende van mij) omdat ik daar vrienden en bekenden voor heb en je reageert daarop met het bovenstaande?

triest... heel triest..
Je laat jezelf zo goed kennen
oh wacht, even terug schelden, want dat is hier blijkbaar stoer en normaal
Achterlijke lul
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 15:34:51 #112
225308 Row-1
'sup money?
pi_74253368
Tuurlijk, vooral als met me maat ben, en dan ook nog goeiedag zeggen met haar naam, en dan die verbaasde blik in der ogen zien van 'hoe weet je me naam?' terwijl dat heel duidelijk op der naamplaatje staat. Ja HEEL flauw ik weet het
pi_74253443
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 15:34 schreef Row-1 het volgende:
Tuurlijk, vooral als met me maat ben, en dan ook nog goeiedag zeggen met haar naam, en dan die verbaasde blik in der ogen zien van 'hoe weet je me naam?' terwijl dat heel duidelijk op der naamplaatje staat. Ja HEEL flauw ik weet het
Denk dat ze eerder verbaasd kijkt omdat je zo flauw bent om ook werkelijk d'r naam te zeggen .
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 15:45:05 #114
225308 Row-1
'sup money?
pi_74253586
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 15:38 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Denk dat ze eerder verbaasd kijkt omdat je zo flauw bent om ook werkelijk d'r naam te zeggen .
Is ook een mogelijkheid. Of ze is blij DAT ik er bij der naam noem in plaats van bliepmiep
pi_74267122
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 15:45 schreef Row-1 het volgende:

[..]

Is ook een mogelijkheid. Of ze is blij DAT ik er bij der naam noem in plaats van bliepmiep
Ik heb een keer achter een kassa gewerkt met naambordje en de mannen die uitgebreid je naamkaartje lezen (leuke hoogte ook) en hem dan extra duidelijk tegen je gaan zeggen zijn eerder eng/vies dan gezellig.
Meestal kijken ze bij het zeggen van je naam dan ook even extra strak in je ogen.
  zondag 1 november 2009 @ 01:03:47 #116
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_74267575
quote:
Op zondag 1 november 2009 00:38 schreef Arctica het volgende:

[..]

Ik heb een keer achter een kassa gewerkt met naambordje en de mannen die uitgebreid je naamkaartje lezen (leuke hoogte ook) en hem dan extra duidelijk tegen je gaan zeggen zijn eerder eng/vies dan gezellig.
Meestal kijken ze bij het zeggen van je naam dan ook even extra strak in je ogen.
Dat ja, van die sociale kneuzen die zichzelf een schouderklopje willen geven omdat de tegen de kassamiep hebben gesproken, vooral nadrukkelijk de naam uitspreken, verhoogt je creepy guy-gehalte.
pi_74269267
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 15:07 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik ga altijd naar de kortste rij
Waar de cassiere een pittig vlot kapsel heeft?
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_74269768
Ik ga altijd bij de snelste rij staan. Wie er achter de kassa zit kan me weinig schelen en scoren doe ik wel in de kroeg.
Snel ¤450,- verdienen? Dat is echt fantastisch!
pi_74271012
quote:
Op zondag 1 november 2009 00:38 schreef Arctica het volgende:
En de jongens van mijn leeftijd die mijn naambordje lezen (ja, ik werk ook achter de kassa ) die vind ik eerder kansloos en sneu dan lief en belangstellend.
pi_74272929
quote:
Op zondag 1 november 2009 10:23 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

En de jongens van mijn leeftijd die mijn naambordje lezen (ja, ik werk ook achter de kassa ) die vind ik eerder kansloos en sneu dan lief en belangstellend.
Kan ik me voorstellen. Ik werkte (verleden tijd, ja ) in een winkel waar die niet zo vaak kwamen. Ik kreeg de volwassen 30/40ers
pi_74338309
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 01:52 schreef NoBody122 het volgende:

[..]

Daar stond hij dan, met een blikje 3ES/River cola.
zag dat een keer, heb uit medelijden maar dat blikje betaalt voor hem
pi_74338386
quote:
Ik ga altijd bij de kassa staan met het minst leuke meisje daar voel ik me beter bij op mn gemak. ik schaam me al zo erg voor mezelf. En wil gewoon zonder schaamte mijn boodschappen betalen en dan weg. Bij die mooierds, ik lach zelf al niet zo veel, als die zien dat ik niet lach, dan denken ze dat je ze niet waardeert ofzo en dan worden ze bitchy. Die nemen het persoonlijk. Tsja ze zit daar als kassiere en niet als miss purmerend. Maar dan kijken ze je ook niet meer aan als ze bijv je losgeld teruggeven dat soort vrouwen-dingetjes. Die je laten merken dat zij je harder afwijzen dan jij hen.
Even.. serieus?
pi_81547489
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 01:18 schreef sheezy het volgende:
Zoiets als op de foto van de OP heb ik hier dus nooit, bij de Albert Heijn hier werken alleen maar ouwe kansarme wijven die erg chagrijnig achter hun kassa zitten en nog eens onvriendelijk en ongeduldig zijn. Misschien dat er in andere steden wel jonkies achter de kaasa zitten, maar helaas hierzo niet.

OT: ik ga meestal naar de kortste rij, scheelt lekker wat tijd
Een schopje. Die hebben we hier bij de Blokker! Dat wijf zei geeneens hallo of gedag. Ze wachtte zelfs tot ik mijn artikelen aangaf. Ga dan een andere baan zoeken... met een beetje geluk wordt ze straks toch al wegbezuinigd (crisis), en nemen ze een jongere persoon aan.

Bij de plaatselijke super werken wel leuke, vriendelijke meiden
  maandag 17 mei 2010 @ 19:42:02 #124
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_81548184
De rij waar mensen staan met het minst aantal produkten per persoon, en mensen die snel lijken (geen bejaarden en buitenlanders en consorten).
Aan sommige tegenliggers herkent men de juiste weg.
  maandag 17 mei 2010 @ 19:51:40 #125
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_81548665
quote:
Op maandag 17 mei 2010 19:28 schreef sempron2400 het volgende:

[..]

Een schopje. Die hebben we hier bij de Blokker! Dat wijf zei geeneens hallo of gedag. Ze wachtte zelfs tot ik mijn artikelen aangaf. Ga dan een andere baan zoeken... met een beetje geluk wordt ze straks toch al wegbezuinigd (crisis), en nemen ze een jongere persoon aan.

Bij de plaatselijke super werken wel leuke, vriendelijke meiden
Ik zou ook niet bar vrolijk worden als ik daar zou zitten hoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')