quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:07 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik ga altijd naar de kortste rij
dit dusquote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:07 schreef CaptainCookie het volgende:
Maar bij een even lange rij natuurlijk wel
*proest*quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:09 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ze moest lachen om de 'Saldo niet toereikend' melding?
Elke keer zeg ik hoi/heyquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:09 schreef Shoombak het volgende:
Een beter topic zou geweest zijn: heb je wel eens een leuk kassameisje aangesproken
En de meeste mannen. Altijd succesquote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:13 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ik ga altijd in de rij met de minste bejaarden.
Pics?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:32 schreef bijdehand het volgende:
Hier werkt een heel mooi meisje bij de kassa maar ze heeft piercings
Daar stond hij dan, met een blikje 3ES/River cola.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:09 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ze moest lachen om de 'Saldo niet toereikend' melding?
Ben er inmiddels wel achter dat dat geen garantie is dat je ook het eerst buiten staat. Hoe jonger de klanten, hoe sneller de rij zal gaan.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:07 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik ga altijd naar de kortste rij
Precies, mannen schieten op enjongeren staan met zn 4-en voor 1 blikje cola in der ijquote:Op maandag 26 oktober 2009 09:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ben er inmiddels wel achter dat dat geen garantie is dat je ook het eerst buiten staat. Hoe jonger de klanten, hoe sneller de rij zal gaan.
Tieners hebben altijd maar 1 blikkie cola ofzo, en betalen contant. Mannen zijn vlot en pinnen heel rap. No nonsense.
Enorm vertragend zijn bejaarden, en vrouwen met kinderen, die zelf ook wat boodschapjes op de band mogen leggen.![]()
let ik ook altijd opquote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:13 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ik ga altijd in de rij met de minste bejaarden.
Knibbel knabbel knuisje.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:06 schreef mirved het volgende:
Ja want ik kijk liever naar een leuk smoeltje dan zo'n ouwe kassaheks
Albert Heijnquote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:05 schreef Paul het volgende:
Ga jij ook altijd staan bij de leukste cassiere in de supermarkt?
[ afbeelding ]
Een schone blonde lacht je toe
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |