Daar heb ik dus ook een keer voor gewerkt.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
2 vriendinnen van mij werken daar en beweren dat het niet zo'n irritante, opdringerige callcenter is waar je de waarheid niet mag spreken ;o
Als het wel zo is ben ik er weer zo weg
Ja, ik wil ook eigenlijk iets anders, MAAR WATquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:45 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Daar heb ik dus ook een keer voor gewerkt.
Eén keer ja. Toen had ik het wel weer gehad.
Let me guess, Sitelquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
2 vriendinnen van mij werken daar en beweren dat het niet zo'n irritante, opdringerige callcenter is waar je de waarheid niet mag spreken ;o
Als het wel zo is ben ik er weer zo weg
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:45 schreef Adolecens het volgende:
Hier verder: [KLB SC #1809] na90h2354hirbefsy8gr23bjrklwb
+ note voor TS
Ja, wat denk je nou? Lapo hunten, mislukt en wel nieuw topic openen?quote:
Ander horecabedrijf?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik wil ook eigenlijk iets anders, MAAR WAT
hwahwlhlaowhaoquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:49 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ander horecabedrijf?
Geen warm water terwijl ik net wil gaan douchen.![]()
![]()
Nee dan krijg ik er nog 1 bij wegens crewbashen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:49 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja, wat denk je nou? Lapo hunten, mislukt en wel nieuw topic openen?![]()
Ga maar klagen bij de KLB mods.
Wil je wat van de mijne? Heb er 83quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom mag jij heel veel notes en ik geen een.
Hoeveel wil je er hebben?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom mag jij heel veel notes en ik geen een.
Ja rot op man, met je topics steeds. Lapo=topic, hoe moeilijk is dat te begrijpen.quote:
Ja 5 graag.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:50 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wil je wat van de mijne? Heb er 83
Nou, doe je best en haal er nog een paar.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee dan krijg ik er nog 1 bij wegens crewbashen.
Op hoeveel zit ik er inmiddels
Ja, maar het bedrijf waar je voor gaat werkenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Eh, www.wineenprijsvraag.nl was het volgens mij
hihihihiquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nou, doe je best en haal er nog een paar.
Oh, nou geen ideequote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja, maar het bedrijf waar je voor gaat werkenDit is gewoon een project.
Of zo'n hostessding bij een theater oid?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hwahwlhlaowhao
Ja maar dan moet ik hard werken, misschien bediening ja
Modeluser.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hihihihi
Ik heb er nog nooit een gehad![]()
Ik heb er 12.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hihihihi
Ik heb er nog nooit een gehad![]()
WAT?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:53 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Of zo'n hostessding bij een theater oid?
Moeilijk?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:58 schreef Crack_ het volgende:
Ik wist niet dat het zo moeilijk was om een foto te verkleinen
Nee, geen hosselding.quote:
Ik heb toch al iets om te hosselenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:02 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee, geen hosselding.
Hostess oid. Geen idee wat de juiste naam is. Maar dat je mensen zegt naar welke ingang ze moeten gaan en dat soort spul.
NEE, IK.quote:
Succes.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb toch al iets om te hosselen
Oh, ja dat lijkt me vet
Ik zal hier eens checken en anders Eindhoven
Kom maarquote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
NEE, IK.
[..]
Succes.
Kuthuis.Nog steeds geen warm water, nu kan ik niet afwassen, handen wassen en douchen en lenzen indoen.
Nou eerst deed ik paint maar die had dat niet, toen iets anders maar die had dat ook niet, en tóén microsoft office picture managerquote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Met wat voor programma doe jij dat dan?
Paint heeft dat wel.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou eerst deed ik paint maar die had dat niet, toen iets anders maar die had dat ook niet, en tóén microsoft office picture manager
Oh. HHAHAHAHAquote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
NEE, IK.
[..]
Succes.
Kuthuis.Nog steeds geen warm water, nu kan ik niet afwassen, handen wassen en douchen en lenzen indoen.
Hoe kan ik de weg vinden zonder lenzen in?quote:
Microsoft.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou eerst deed ik paint maar die had dat niet, toen iets anders maar die had dat ook niet, en tóén microsoft office picture manager
Hey hallo, dáár is het me mee gelukt hoor!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hoe kan ik de weg vinden zonder lenzen in?
[..]
Microsoft.
Toch wel een beetje je eigen schuld dus.
JA LACH MAAR.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |