Daar heb ik dus ook een keer voor gewerkt.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
2 vriendinnen van mij werken daar en beweren dat het niet zo'n irritante, opdringerige callcenter is waar je de waarheid niet mag spreken ;o
Als het wel zo is ben ik er weer zo weg
Ja, ik wil ook eigenlijk iets anders, MAAR WATquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:45 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Daar heb ik dus ook een keer voor gewerkt.
Eén keer ja. Toen had ik het wel weer gehad.
Let me guess, Sitelquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
2 vriendinnen van mij werken daar en beweren dat het niet zo'n irritante, opdringerige callcenter is waar je de waarheid niet mag spreken ;o
Als het wel zo is ben ik er weer zo weg
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:45 schreef Adolecens het volgende:
Hier verder: [KLB SC #1809] na90h2354hirbefsy8gr23bjrklwb
+ note voor TS
Ja, wat denk je nou? Lapo hunten, mislukt en wel nieuw topic openen?quote:
Ander horecabedrijf?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik wil ook eigenlijk iets anders, MAAR WAT
hwahwlhlaowhaoquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:49 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ander horecabedrijf?
Geen warm water terwijl ik net wil gaan douchen.![]()
![]()
Nee dan krijg ik er nog 1 bij wegens crewbashen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:49 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja, wat denk je nou? Lapo hunten, mislukt en wel nieuw topic openen?![]()
Ga maar klagen bij de KLB mods.
Wil je wat van de mijne? Heb er 83quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom mag jij heel veel notes en ik geen een.
Hoeveel wil je er hebben?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom mag jij heel veel notes en ik geen een.
Ja rot op man, met je topics steeds. Lapo=topic, hoe moeilijk is dat te begrijpen.quote:
Ja 5 graag.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:50 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wil je wat van de mijne? Heb er 83
Nou, doe je best en haal er nog een paar.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee dan krijg ik er nog 1 bij wegens crewbashen.
Op hoeveel zit ik er inmiddels
Ja, maar het bedrijf waar je voor gaat werkenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Eh, www.wineenprijsvraag.nl was het volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |