Ik zag een heel lange link, en lette niet of daar een releasenaam in stond. Daarnaast doe ik niet aan nieuwsgroepen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:13 schreef slindenau het volgende:
[..]
Sommige mensenIk link godverdomme praktisch naar de NZB, komen ze nog klagen dat ze 't niet kunnen vinden
quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:53 schreef Mirel het volgende:
[..]
Daarnaast doe ik niet aan nieuwsgroepen.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:53 schreef Mirel het volgende:
[..]
Daarnaast doe ik niet aan nieuwsgroepen.
Nou ik kan alles vinden op torrents dus bij de gratis groups kijken zal ik nooit doen. Daarnaast moet je betere private trackers vinden want topsnelheid heb je onmiddelijk hoorquote:Op zaterdag 12 december 2009 21:58 schreef slindenau het volgende:
[..]
Hoewel ik nieuwsgroepen principeel haat is het toch geen slecht idee om er een beetje betrokken bij te raken, al is het maar voor juist dat ene bestandje wat je nergens anders kan vinden.
En je verbinding helemaal benutten is natuurlijk ook wel geil, ff wat met 11 MB/s van usenet trekken. Duurt bij private torrent trackers toch zeker 1~5 minuten voordat je met genoeg peers verbonden bent om 11 MB/s te halen.
Ik vind het ook nog super.quote:Op zondag 13 december 2009 19:59 schreef Tim86 het volgende:
Ik vind het nog steeds erg leuk eigenlijk..Azijnpissers hier.
dit.quote:Op zondag 13 december 2009 19:59 schreef Tim86 het volgende:
quote:Op zondag 13 december 2009 19:59 schreef Tim86 het volgende:
Road House!quote:
Juist geen azijnpissers. Ik vind Family Guy briljant, of vond. Het is gewoon te merken dat ze veel schrijftalent zijn kwijtgeraakt, daar mag best wat over gezegd worden.quote:Op zondag 13 december 2009 19:59 schreef Tim86 het volgende:
Juist wel, omdat het slechts een mening is...quote:Op maandag 14 december 2009 12:49 schreef Steeven het volgende:
[..]
Juist geen azijnpissers. Ik vind Family Guy briljant, of vond. Het is gewoon te merken dat ze veel schrijftalent zijn kwijtgeraakt, daar mag best wat over gezegd worden.
Nee je voelt je enkel aangevallen omdat het iets zegt over je gevoel voor humor.quote:Op maandag 14 december 2009 13:42 schreef slindenau het volgende:
[..]
Juist wel, omdat het slechts een mening is...
Door deze opmerking vantevoren hebben gelezen, vond ik het zwaar meevallen!quote:Op maandag 14 december 2009 07:37 schreef Vic_Vega het volgende:
slechtste aflevering ooit. Zelfs niet een keer een glimlach. alleen the african american heart monitor was nog beetje grappig
quote:Op maandag 14 december 2009 14:05 schreef Steeven het volgende:
[..]
Nee je voelt je enkel aangevallen omdat het iets zegt over je gevoel voor humor.
Je bent vrij om te zeggen dat je het nog altijd geweldig vind, en wij zijn vrij om te zeggen dat we het minder leuk vinden dan vroeger.quote:Op maandag 14 december 2009 14:21 schreef slindenau het volgende:
Kom niet zeuren bij de mensen die het nog wel leuk vinden.
Whehe zit er zand in je vaginaquote:Op maandag 14 december 2009 14:21 schreef slindenau het volgende:
[..]prutser, nooit van subjectiviteit gehoord. Ja, mijn gevoel voor humor is anders. Als het zoeen probleem voor je is kijk je toch geen Family Guy meer, probleem opgelost?
Kom niet zeuren bij de mensen die het nog wel leuk vinden.
Altijd leuk ja, als mensen niks meer te zeggen hebben dan maar gelijk overgaan op "HA KIJK HEM EENS IN MIJN TROLL TRAPPEN"quote:Op maandag 14 december 2009 14:34 schreef Steeven het volgende:
[..]
Whehe zit er zand in je vagina. Hap hap.
Welcome to FOKquote:
lag ik al helemaal dubbelquote:
dat was inderdaad het leukstequote:Op dinsdag 15 december 2009 12:06 schreef Ritmo het volgende:
Die House had beter uitgewerkt kunnen worden idd. Wel leuk dat ie nagedaan werd.
HOUSE.
RRRROOOADHOUSE.
THAT TOO.
![]()
Volgens mij is dat een referentie na een eerdere aflevering wat zowat een ode aan wijlen Patrick Swayze was.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:32 schreef Ritmo het volgende:
Waar slaat dat hele 'roadhouse' eigenlijk precies op? Heb die film nooit gezien. Maar het blijft zo geniaal hoe Peter het zegt.
American Dad blijft gewoon goed hoor!quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:47 schreef MrX1982 het volgende:
Matige aflevering maar dat lijkt bij Family Guy de laatste tijd eerder regel dan uitzondering.
De Cleveland show vind ik ook niet briljant. Kunnen de makers van Family Guy en The Cleveland Show niet gewoon weer een serie namelijk Family Guy werken in plaats van twee middelmatige series te maken.
Dat heb ik eigenlijk nog nooit gezienquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:51 schreef Frenkel het volgende:
[..]
American Dad blijft gewoon goed hoor!
5 seizoen aan pure joyquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:15 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat heb ik eigenlijk nog nooit gezien. Misschien ook eens kijken.
Klopt, maar het is wel even inkomen, wordt wel met het seizoen beter gelukkig. Dit seizoen is hilarischquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:51 schreef Frenkel het volgende:
[..]
American Dad blijft gewoon goed hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |