De puzzel is bedoeld om de tijd te doden tijdens de installatiequote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:51 schreef Tijn het volgende:
Zeg, zitten er geen spekkies in die Party Pack?
Een puzzel op een feestje is trouwens wel een erg goed idee zeg, leuk voor iedereen!
Er zitten trouwens ook 10 leuke tasjes in het pakket, dus je kunt al je vrienden ook nog iets moois meegeven als ze om 5 uur weer naar huis gaan.
[ afbeelding ]
Netjes. Wat ga je er nog voor krijgen denk je?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:56 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zo...CC gespekt. Nu ff het weekend afwachten of de sobchak doorgaat en dan komt die 27" Quadcore deze kant op.
Nee, slingers.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:59 schreef koffiekoekje het volgende:
[ afbeelding ]
Die ronde dingen? Wat is hetSchmink
![]()
mag ik ook zo'n tasje?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:00 schreef Tijn het volgende:
Was ik bijna de Windows 7 servetten nog vergeten te noemen
[ afbeelding ]
Maar het pronkstuk zijn toch wel de tasjes.
[ afbeelding ]
Stijlvol zoals we van Microsoft gewend zijn
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:56 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
De puzzel is bedoeld om de tijd te doden tijdens de installatie
Vér-schrikkelijk inderdaad... Heb je ook de Youtube filmpjes gezien? Pathetischquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:55 schreef Tijn het volgende:
Dat party-gebeuren was al het allerachterlijkste idee in de geschiedenis van de planeet, maar als je de inhoud van die doos bekijkt, springen de tranen toch spontaan in je ogen. En dan te bedenken dat dit een kantoorproduct is, gericht op zakenmensen
Er zitten dus serieus ook 10 tasjes bij, zodat je al je bezoekers iets mee kan geven als ze weggaan. En naast de slingers, ballonnen en de puzzel (), zit er ook een pakje speelkaarten bij en een poster. Wat een feest.
Wut, Slingers?quote:
Iemand komt kijken voor 1125 euroquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:59 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Netjes. Wat ga je er nog voor krijgen denk je?
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:25 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Iemand komt kijken voor 1125 euro
Het is net alsof ze 2-girls-1-cup zitten te kijkenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:21 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Zitten de fake smiles ook in het pakket?
[ afbeelding ]
Ideeën van Ballmer worden altijd uitgevoerd, hoe achterlijk ze ook zijn, want anders krijg je een stoel naar je hoofd.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:32 schreef Pheno het volgende:
Dit moet een Ballmer idee zijn. Ik zie het hem al tijdens een interne marketingmeeting roepen dat dit een geweldig idee is
Meldt zich. Ziet er grappig uit en voelt redelijk snel aan, maar elke keer als ik een venster naar de zijkant van het scherm wil verplaatsen om even wat ruimte te creeeren op mijn desktop (Spaces for W7, anyone?), dan schiet dat venster in full-screen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:39 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen maar hebben mensen al de Final Build van Windows 7 onder Boot Camp of Virtualization al draaien?
Stiekem wil ik het zelf nog wel weer een keer uitproberen, kan ik voor mezelf ook een helder oordeel vellen. Ik bedoel je kan niet echt over iets klagen wat je zelf niet uitgebreid uitgetest hebt..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:41 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Meldt zich. Ziet er grappig uit en voelt redelijk snel aan, maar elke keer als ik een venster naar de zijkant van het scherm wil verplaatsen om even wat ruimte te creeeren op mijn desktop (Spaces for W7, anyone?), dan schiet dat venster in full-screen.
Tja...
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:54 schreef Walter_Sobchak het volgende:
W7-feestje!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wil je graag overal heen kunnen gaan met je computer? Zo ja: MBP.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:22 schreef Vixxen het volgende:
Hoi macafficionados!
Ik zit met een probleempje ik heb recent besloten om na in de winkel een mac uitgeprobeerd te hebben de sprong te wagen en voor een mac te gaan! Aanvankelijk wou ik alleen een macbook pro 13" en nu ik het geld bijna bij elkaar heb wou ik eergisteren tot de koop overgaan. Toen kwam de nieuwe lichting imacs langs.... Nou is het zo dat mijn desktop ook aan vervanging toe is dus nou is mijn vraag. Kan ik beter nog 1of 2 maanden wachten tot ik genoeg geld heb voor zo'n uber geile 27" inch beest of nu een 13"macbook pro aanschaffen en daarna sparen voor de voorgenoemde imac...? uiteindelijk wil ik ze allebei en als de macbook pro lijn begin volgend jaar opnieuw gedaan word neig ik ernaar om dan maar een maand te wachten voor de imac..
imac is voor thuis gamen, video bewerken etc.
macbook pro; studie
opinions??
koningquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:56 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zo...CC gespekt. Nu ff het weekend afwachten of de sobchak doorgaat en dan komt die 27" Quadcore deze kant op.
Die doos eromheen, huge.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.mobypicture.com/user/HaroldKuepers/view/5597377
Ik wil ook! Ik wil ook!
als je een window naar links of rechts sleept dan maximaliseert ie het niet volledig, maar half scherm. zo kun je 2 windows naast elkaar zetten om te kopieren/plakken/etc.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:18 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik wel, maar dat had met XP ook wel gekund.
Ik hoorde genoeg positieve verhalen (m.n. op winsupersite) dat ik het 's tijd vond om het te proberen. Hoewel ik er weinig mee doe, lijkt het mij zeker geen slecht OS. Maar sommige van die visualisaties zijn totaal niet functioneel.
Ik bedoel, ik sleep regelmatig even een venster naar de rand van het scherm zodat ik alleen het broodnodige kan zien. Maar wat doet w7? Die gaat dat ding maximaliseren. Dan heb je gebruiksvriendelijkheid toch echt niet door.
En die previews van open programma's in de taakbalk zijn weer veel te klein om functioneel te zijn. Dat Aero-tabgedoe is leuk om te zien, maar ook niet functioneel: als ik 8 vensters open heb, moet ik 7 keer klikken om bij de laatste te komen. Dan zijn Expose, Spaces en Apple+Tab toch vele malen functioneler.
Samengevat: W7 is leuk, maar met name voor Windows-gebruikers. In het land der blinden enz.
Bootcamp drivers?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:29 schreef Remzz het volgende:
Ik heb Windows 7 even op mijn Mac gezet, alles werkt perfect alleen doet het geluid het niet is dat op te lossen door een of andere driver?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |