De puzzel is bedoeld om de tijd te doden tijdens de installatiequote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:51 schreef Tijn het volgende:
Zeg, zitten er geen spekkies in die Party Pack?
Een puzzel op een feestje is trouwens wel een erg goed idee zeg, leuk voor iedereen!
Er zitten trouwens ook 10 leuke tasjes in het pakket, dus je kunt al je vrienden ook nog iets moois meegeven als ze om 5 uur weer naar huis gaan.
[ afbeelding ]
Netjes. Wat ga je er nog voor krijgen denk je?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:56 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zo...CC gespekt. Nu ff het weekend afwachten of de sobchak doorgaat en dan komt die 27" Quadcore deze kant op.
Nee, slingers.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:59 schreef koffiekoekje het volgende:
[ afbeelding ]
Die ronde dingen? Wat is hetSchmink
![]()
mag ik ook zo'n tasje?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:00 schreef Tijn het volgende:
Was ik bijna de Windows 7 servetten nog vergeten te noemen
[ afbeelding ]
Maar het pronkstuk zijn toch wel de tasjes.
[ afbeelding ]
Stijlvol zoals we van Microsoft gewend zijn
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:56 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
De puzzel is bedoeld om de tijd te doden tijdens de installatie
Vér-schrikkelijk inderdaad... Heb je ook de Youtube filmpjes gezien? Pathetischquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:55 schreef Tijn het volgende:
Dat party-gebeuren was al het allerachterlijkste idee in de geschiedenis van de planeet, maar als je de inhoud van die doos bekijkt, springen de tranen toch spontaan in je ogen. En dan te bedenken dat dit een kantoorproduct is, gericht op zakenmensen
Er zitten dus serieus ook 10 tasjes bij, zodat je al je bezoekers iets mee kan geven als ze weggaan. En naast de slingers, ballonnen en de puzzel (), zit er ook een pakje speelkaarten bij en een poster. Wat een feest.
Wut, Slingers?quote:
Iemand komt kijken voor 1125 euroquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:59 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Netjes. Wat ga je er nog voor krijgen denk je?
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:25 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Iemand komt kijken voor 1125 euro
Het is net alsof ze 2-girls-1-cup zitten te kijkenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:21 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Zitten de fake smiles ook in het pakket?
[ afbeelding ]
Ideeën van Ballmer worden altijd uitgevoerd, hoe achterlijk ze ook zijn, want anders krijg je een stoel naar je hoofd.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:32 schreef Pheno het volgende:
Dit moet een Ballmer idee zijn. Ik zie het hem al tijdens een interne marketingmeeting roepen dat dit een geweldig idee is
Meldt zich. Ziet er grappig uit en voelt redelijk snel aan, maar elke keer als ik een venster naar de zijkant van het scherm wil verplaatsen om even wat ruimte te creeeren op mijn desktop (Spaces for W7, anyone?), dan schiet dat venster in full-screen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:39 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen maar hebben mensen al de Final Build van Windows 7 onder Boot Camp of Virtualization al draaien?
Stiekem wil ik het zelf nog wel weer een keer uitproberen, kan ik voor mezelf ook een helder oordeel vellen. Ik bedoel je kan niet echt over iets klagen wat je zelf niet uitgebreid uitgetest hebt..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:41 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Meldt zich. Ziet er grappig uit en voelt redelijk snel aan, maar elke keer als ik een venster naar de zijkant van het scherm wil verplaatsen om even wat ruimte te creeeren op mijn desktop (Spaces for W7, anyone?), dan schiet dat venster in full-screen.
Tja...
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:54 schreef Walter_Sobchak het volgende:
W7-feestje!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wil je graag overal heen kunnen gaan met je computer? Zo ja: MBP.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:22 schreef Vixxen het volgende:
Hoi macafficionados!
Ik zit met een probleempje ik heb recent besloten om na in de winkel een mac uitgeprobeerd te hebben de sprong te wagen en voor een mac te gaan! Aanvankelijk wou ik alleen een macbook pro 13" en nu ik het geld bijna bij elkaar heb wou ik eergisteren tot de koop overgaan. Toen kwam de nieuwe lichting imacs langs.... Nou is het zo dat mijn desktop ook aan vervanging toe is dus nou is mijn vraag. Kan ik beter nog 1of 2 maanden wachten tot ik genoeg geld heb voor zo'n uber geile 27" inch beest of nu een 13"macbook pro aanschaffen en daarna sparen voor de voorgenoemde imac...? uiteindelijk wil ik ze allebei en als de macbook pro lijn begin volgend jaar opnieuw gedaan word neig ik ernaar om dan maar een maand te wachten voor de imac..
imac is voor thuis gamen, video bewerken etc.
macbook pro; studie
opinions??
koningquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:56 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zo...CC gespekt. Nu ff het weekend afwachten of de sobchak doorgaat en dan komt die 27" Quadcore deze kant op.
Die doos eromheen, huge.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.mobypicture.com/user/HaroldKuepers/view/5597377
Ik wil ook! Ik wil ook!
als je een window naar links of rechts sleept dan maximaliseert ie het niet volledig, maar half scherm. zo kun je 2 windows naast elkaar zetten om te kopieren/plakken/etc.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:18 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik wel, maar dat had met XP ook wel gekund.
Ik hoorde genoeg positieve verhalen (m.n. op winsupersite) dat ik het 's tijd vond om het te proberen. Hoewel ik er weinig mee doe, lijkt het mij zeker geen slecht OS. Maar sommige van die visualisaties zijn totaal niet functioneel.
Ik bedoel, ik sleep regelmatig even een venster naar de rand van het scherm zodat ik alleen het broodnodige kan zien. Maar wat doet w7? Die gaat dat ding maximaliseren. Dan heb je gebruiksvriendelijkheid toch echt niet door.
En die previews van open programma's in de taakbalk zijn weer veel te klein om functioneel te zijn. Dat Aero-tabgedoe is leuk om te zien, maar ook niet functioneel: als ik 8 vensters open heb, moet ik 7 keer klikken om bij de laatste te komen. Dan zijn Expose, Spaces en Apple+Tab toch vele malen functioneler.
Samengevat: W7 is leuk, maar met name voor Windows-gebruikers. In het land der blinden enz.
Bootcamp drivers?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:29 schreef Remzz het volgende:
Ik heb Windows 7 even op mijn Mac gezet, alles werkt perfect alleen doet het geluid het niet is dat op te lossen door een of andere driver?
- Doe je dat naar boven, dan wel full-screen. Maar voor gebruiksvriendelijkheid moet ik op 2 mm gaan letten?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:30 schreef Incolumis het volgende:
[..]
als je een window naar links of rechts sleept dan maximaliseert ie het niet volledig, maar half scherm. zo kun je 2 windows naast elkaar zetten om te kopieren/plakken/etc.
't is toch niet moeilijk om je muis 2mm voor het einde van je scherm los te laten?
dat aero-tab gedoe is vooral handig bij programma's zoals mediaplayer en mediamonkey, dan heb je extra knoppen er bij om te skippen e.d zonder het volledige scherm te moeten openen.
je laatste zin vind ik persoonlijk een beetje onzin, elk OS heeft zijn min- en pluspunten, maar om nou iedere windows gebruiker te zien als een blinde slaat nergens op.
nee absoluut niet, ben zelf absoluut ook niet gehecht aan de "nieuwe" dingen van 7. ik ben ook zeker niet microsoft aan het verdedigen, vind ik ook niet nodig. dat domme geflame tussen verschillende OS-fanboys slaat nergens op.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:46 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
- Doe je dat naar boven, dan wel full-screen. Maar voor gebruiksvriendelijkheid moet ik op 2 mm gaan letten?Gimme a f.cking break. Het ziet er leuk uit, maar is totaal niet nuttig. Tenzij je het op een 27" iMac doet.
- Elk toetsenbord sinds 2005 of zo kan media bedienen met knoppen. Daar is Aero echt niet voor nodig. Het switchen tussen applicaties is handig, maar zoals gezegd: heb ik meerdere applicaties open, dan kan ik niet eenvoudig naar die applicatie toe als het de laatste in de lijst is. Eye-candy, maar niet gebruiksvriendelijk.
- Misschien ken je het spreekwoord niet? Ik zeg niet dat een windows-gebruiker blind is, maar wel dat ze erg snel blij zijn met foefjes die (i ) amper functioneel zijn en (ii) al lang en beter geimplementeerd zijn bij andere OSen. Het feit dat je het hier komt verdedigen, lijkt me daarin gelijk te geven.
Met Spaces en Exposequote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:54 schreef Incolumis het volgende:
[..]
nee absoluut niet, ben zelf absoluut ook niet gehecht aan de "nieuwe" dingen van 7. ik ben ook zeker niet microsoft aan het verdedigen, vind ik ook niet nodig. dat domme geflame tussen verschillende OS-fanboys slaat nergens op.
hoe werkt dat met meerdere windows bij Mac dan?
Moet***wachten***op***sobchakken***niet***nu***al***de***27"***gaan***bestellen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:14 schreef Tourniquet het volgende:
27" naast de 24" (nu wel echt de 24")
[ afbeelding ]
Is dit serieus, nee toch?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:00 schreef Tijn het volgende:
Was ik bijna de Windows 7 servetten nog vergeten te noemen
[ afbeelding ]
Maar het pronkstuk zijn toch wel de tasjes.
[ afbeelding ]
Stijlvol zoals we van Microsoft gewend zijn
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:02 schreef Blaxje het volgende:
Die Windows 7-parties lijken me supertof. Wat een feest aldaar zeg! Vast een idee van Ballmer.
Same herequote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:01 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Stiekem wil ik het zelf nog wel weer een keer uitproberen, kan ik voor mezelf ook een helder oordeel vellen. Ik bedoel je kan niet echt over iets klagen wat je zelf niet uitgebreid uitgetest hebt..
*Bypass surgery not included in price.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:45 schreef Mr.Noodle het volgende:
[ afbeelding ]
It looks nice on the outside, but afterwards it's just untasteful and unsatisfying..
Je zou hem best stiekem kunnen vervangen, zonder dat iedereen het door zal hebben.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:14 schreef Tourniquet het volgende:
27" naast de 24" (nu wel echt de 24")
[ afbeelding ]
Alstuquote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:07 schreef Blaxje het volgende:
[..]
WIe fotoshopt er even een feestmutsje op?
DEVELOPERS DEVELOPERS DEVELOPERS DEVELOPERS DEVELOPERS DEVELOPERS DEVELOPERS DEVELOPERS COME OOOOOOOOOOOON !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:37 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Wat een irritant kut hoofd heeft die man toch, wat een idioot
GIVE IT UP FOR MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:43 schreef fyah het volgende:
[..]
DEVELOPERS DEVELOPERS DEVELOPERS DEVELOPERS DEVELOPERS DEVELOPERS DEVELOPERS DEVELOPERS COME OOOOOOOOOOOON !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wel toegeven dat hij het perfecte gezicht is voor dat bedrijf.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:45 schreef TwyLight het volgende:
[..]
GIVE IT UP FOR MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Deze 's beter:quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:47 schreef fyah het volgende:
[..]
Wel toegeven dat hij het perfecte gezicht is voor dat bedrijf.
quote:Nokia says it has sued Apple alleging Apple's iPhone infringes Nokia patents for GSM, UMTS and wireless LAN standards.
Nokiaquote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://twitter.com/BreakingNews/status/5072088967
[..]
*swingt weer naar de MBP*quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:42 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Engadget review van de nieuwe MacBook:
http://www.engadget.com/2(...)ok-late-2009-review/
Hij blijkt nogal... kwetsbaar.
[ afbeelding ]
Oh noes een gebruikers product waar krassen op de buitenkant komenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:42 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[ afbeelding ]
Plastic casings zijn gewoon een zwak punt bij Apple. Ik heb nog de variant met de "sweaty palms syndrom" en nu dus weer een gevoelig stukje plastic. Gewoon een alu body kopen als je niet met wanten aan werktquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:45 schreef Jarno het volgende:
[..]
*swingt weer naar de MBP*
De MB krijgt wel flinke klappen in deze review zeg.
Ik heb precies hetzelfde.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:45 schreef Jarno het volgende:
[..]
*swingt weer naar de MBP*
De MB krijgt wel flinke klappen in deze review zeg.
Damn dat is echt wel een grote blunder...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:42 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wacht op de volgende update. Dan gaat die 1st generation intel foetsie. Of ik kan me straks niet bedwingen....MBP in Amerika voor 800 euro. En dan nog wat belastingquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:05 schreef Tijn het volgende:
Ik ben nog steeds blij dat ik een MPB gehaald heb.
Zelfde. iMac voor in de studio en 17" MBP voor alles non-audio lijkt me ideaalquote:
Ik ga er nu ook voor. Ik dacht dat de nieuwe MacBook een mooi en goedkoop alternatief zou zijn geworden voor de MBP maar zo te zien heeft Apple teveel ingeleverd op belangrijke punten. En stiekum vond ik de MBP tóch mooier dus da's mooi meegenomenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:05 schreef Tijn het volgende:
Ik ben nog steeds blij dat ik een MPB gehaald heb.
Een 17" laptop.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:13 schreef fyah het volgende:
[..]
Zelfde. iMac voor in de studio en 17" MBP voor alles non-audio lijkt me ideaal
Hoe is een 17" laptop in godsnaam ideaalquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:13 schreef fyah het volgende:
[..]
Zelfde. iMac voor in de studio en 17" MBP voor alles non-audio lijkt me ideaal
Prima machine. Heb hem thuis aan mijn 20" monitor hangen, en dan is het net een desktop. Koppel hem los en hij is ideaal om mee te nemen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:48 schreef Jarno het volgende:
Ik ga gewoon lekker voor de 13 inch. De 15 inch lijkt me ook leuk, maar dan zou ik gelijk de snellere willen om er meer mee te kunnen en dat wordt me gewoon te gek qua bedrag.
Nieuwe macbook gaat dus keisnel stuk, qua body?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:42 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |