quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:58 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ha -nsje! Weer helemaal terug hier?
Helemaal mee eens! omg. En ik zocht net nog naar een plaat waar ik over kon zeggen: Je zou maar geboren zijn met die plaat op 1. En dat is deze dusquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:04 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Jij wint. Niemand die daar nog tegenop kan.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:58 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ha -nsje! Weer helemaal terug hier?
Chiel !quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
op volle toeren
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:02 schreef Jannekje7 het volgende:
Hoi!
Brennel is weer naar huis hoor! Nou zeg, t was wel erg gezellig gisteravond, we waren iig goed op dreef!
Nu weer tijd voor serieuzere zaken... tas inpakken voor Terschelling!
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:03 schreef Intrepidity het volgende:
De nummer 1 hit op mijn geboortedag (15 okt 1987): Rick Astley - Never gonna give you up![]()
Rickrolled![]()
Ja, die wel!quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:03 schreef Intrepidity het volgende:
De nummer 1 hit op mijn geboortedag (15 okt 1987): Rick Astley - Never gonna give you up![]()
Rickrolled![]()
Ah, gelukkig! maar was het zo'n heftig gesprek met Djurre dan??quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:11 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ja, die wel!
Ikzelf was bijna gesneuveld in een gevecht dat plaatsvond tijdens een msn-gesprek met Djurre
Zeg, S, is die Timo K een beetje een toffe dude?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:40 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf is tegelijk jarig met Jessica Biel, Ronan Keating en... Hans Teeuwen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:25 schreef Marc63 het volgende:
Over verjaardagen gesproken, met deze man deel ik de mijne.
Toen ik een tijdje geleden opzocht met welke beroemd-/beruchtheden ik tegelijk jarig ben, zag ik ook dat ik op dezelfde dag geboren ben als een Q-Music dj. Ik had van de man nog nooit gehoord.
Namen en rugnummers.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:25 schreef Marc63 het volgende:
Over verjaardagen gesproken, met deze man deel ik de mijne.
Toen ik een tijdje geleden opzocht met welke beroemd-/beruchtheden ik tegelijk jarig ben, zag ik ook dat ik op dezelfde dag geboren ben als een Q-Music dj. Ik had van de man nog nooit gehoord.
De afdeling 3FM DJ-school bedoel je? Ja hoor.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:28 schreef on_air het volgende:
[..]
Zeg, S, is die Timo K een beetje een toffe dude?
Geruststellend.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De afdeling 3FM DJ-school bedoel je? Ja hoor.
Hij heeft alleen een twitterende kat, dus da's wel een beetje vreemd.
* Jannekje7 tegelijk met o.a. Jeroen van Inkelquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf is tegelijk jarig met Jessica Biel, Ronan Keating en... Hans Teeuwen.
Ik 14 augustus 1993:quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:04 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik werd geboren op 7 juli 1986.
Toen stond er op nummer 1...
5 juli 1986 - Janet Jackson - What have you done for me lately
Joechei...
Netjes, niet slecht.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:44 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik 14 augustus 1993:
4 Non Blondes - What's up
Slecht is het ook niet, het is abominabel. Maar aangezien er Netjes voor staat, neem ik aan dat hij dat niet bedoelde.quote:
Daarmee bedoel ik: Teminste niet zoiets als de smurfen.quote:
Je hoeft je nooit te verontschuldigen voor het kut vinden van What's up. Sterker nog, je mag er trots op zijn.quote:
Dan nog liever de smurfen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:48 schreef Thijs3FM het volgende:
[..]
Daarmee bedoel ik: Teminste niet zoiets als de smurfen.
Maar ik denk, dat het verhaal van kapitein Ortega, bést wel eens waar zou kunnen zijn.quote:
* trots is *. maar duidelijk idd. Crap plaat.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:48 schreef Sersjee het volgende:
Je hoeft je nooit te verontschuldigen voor het kut vinden van What's up. Sterker nog, je mag er trots op zijn.
Dat is nog erger dan Rick Astleyquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:44 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik 14 augustus 1993:
4 Non Blondes - What's up
Pak een gitaar, rij naar Hilversum en ga ze een serenade brengen vanaf de parkeerplaats van de Peperbus!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:54 schreef on_air het volgende:
Ik hou van de heren Stenders Eetvermaak.
Wanneer word jij de nieuwe nachtjock ?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:54 schreef on_air het volgende:
Ik hou van de heren Stenders Eetvermaak.
Alsl ze een zwoele stem heeft mag ze van mij meteen beginnenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:55 schreef borisz het volgende:
[..]
Wanneer word jij de nieuwe nachtjock ?
Na 7 november zullen we het weten.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:55 schreef borisz het volgende:
[..]
Wanneer word jij de nieuwe nachtjock ?
Je zou me eens op maandagochtend moeten horen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:57 schreef themauster het volgende:
[..]
Alsl ze een zwoele stem heeft mag ze van mij meteen beginnen
Wat is er dan?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:58 schreef on_air het volgende:
[..]
Je zou me eens op maandagochtend moeten horen.
Owww, da's idd leuk om terug te lezen!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:53 schreef themauster het volgende:
ik zit me hier te vervelen op mijn werk dus ik dacht even oude topics doorlezen kom ik deze tegen[3FM #891]Oh wat een Sint lol, al rijmend 't hele topic vol!
Ik zal maandag eens luisteren hoe laat beginnen jullie 6 uur?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:58 schreef on_air het volgende:
[..]
Je zou me eens op maandagochtend moeten horen.
Voelt erg groupie/stalkie ... Maar ik ga nog wel eens bij KX langs... of niet.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Pak een gitaar, rij naar Hilversum en ga ze een serenade brengen vanaf de parkeerplaats van de Peperbus!
quote:Bij de tempel van Hera in het Griekse Olympia is 113 dagen voor de start van de Winterspelen in Vancouver (Can) de olympische vlam ontstoken.
De vlam begint nu aan een rondreis van zeven dagen door Griekenland. Vrijdag 30 oktober arriveert de vlam in Canada voor een tocht over 45.000 kilometer, verdeeld over 112 fakkellopers. De tocht eindigt op 12 februari bij de opening van de Winterspelen in het 60.000 zitplaatsen tellende Pacific Coliseum.
De Griekse skiër Vassilis Dimitriadis was de eerste fakkeldrager. Hij nam de door de zon ontstoken vlam over van de Griekse actrice Maria Nafpliotou.
Das vervelend. Je zou dan maar radio moeten maken.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:02 schreef on_air het volgende:
[..]
Nou, mijn stem wordt niet veel heser/lager dan op dat tijdstip volgens mij.
Succes Borisz !quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:10 schreef borisz het volgende:
Nou mensheid, nog 1 tentamen. Geen zin in, even nog twee uur doorzetten en dan is het klaar.
Oeh! dat is wel een plaat om trots op te zijn. Gisteren nog gehoord @ radio 1 (KunstStof). Erg fijnquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:12 schreef J-net het volgende:
Op de dag na mijn geboortedag stond Anita Meyer op nummer 1 met Why tell me Why
Ligt meer aan je connecties dan aan het programma.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:21 schreef Thijs3FM het volgende:
Weten jullie bij welke programma's het mogelijk is om een kijkje te nemen in de studio?
5 december valt op een zaterdag, dan is het hier meestal een beetje uitgestorven.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:25 schreef Jannekje7 het volgende:
Na het lezen van wat Sinterklaasgedichten,
ga ik mij nu weer op het inpakken van mijn tas richten!
ohjee ohjee!
Ik rijm weer mee!
Dat wordt nog wat op 5 december van dit jaar
Ja mensen, Jannekje7 gaat weer rijmen, maak u maar klaar!
Bij de DJ die je gek genoeg krijgtquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:21 schreef Thijs3FM het volgende:
Weten jullie bij welke programma's het mogelijk is om een kijkje te nemen in de studio?
Dat kan mij toch niks schelenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:26 schreef Marc63 het volgende:
[..]
5 december valt op een zaterdag, dan is het hier meestal een beetje uitgestorven.
Het aanval afhakers was behoorlijk groot idd. Beetje lame.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:28 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Dat kan mij toch niks schelen
hoef ik het topic tenminste niet te delen
kan ik er in mijn eentje op los zwammen
zonder dat iedereen er tussendoor zit te spammen
want meerijmen is niet voor iedereen weggelegd
En een rijm zonder rijmwoorden is ook zo... slecht!
Ja, zelfs jij haakte op een gegeven moment af met onze rijm-gamequote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:31 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Het aanval afhakers was behoorlijk groot idd. Beetje lame.
Ik heb geen avatar, ik ben nieuw hier, en zit alleen maar op fok! Voor dit forum.quote:
Ah, okay! Maar je hebt nu bij avatar wel een adres gezet. Vandaar dat het nu niet goed werktquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:52 schreef Thijs3FM het volgende:
[..]
Ik heb geen avatar, ik ben nieuw hier, en zit alleen maar op fok! Voor dit forum.
Huh, maar hoe zet je daar een avatar neer dan?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah, okay! Maar je hebt nu bij avatar wel een adres gezet. Vandaar dat het nu niet goed werkt
http://forum.fok.nl/rde/faq/manual_profile staat het wel goed beschrevenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:54 schreef Thijs3FM het volgende:
[..]
Huh, maar hoe zet je daar een avatar neer dan?
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:36 schreef Young_David het volgende:
Killing in the name of .... waar is die headbangsmiley als je hem nodig hebt
Niemand had dat verwacht.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:49 schreef -Hans- het volgende:
Bart A verslaat Sander L.. had ik niet verwacht..
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:50 schreef cosmick het volgende:
Op de vraag " En wat stond er nmr. 1 op je geboortedag?" ..
Dit komt het dichts in de buurt met mijn geboortedatum:
10 juli 1971 vader abraham & wilma - zou het erg zijn lieve opa
Godzijdank niets van meegekregen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |